DinkeyGirl schreef:Chica wat ziet hij er *mjummie* uit zegmoet die knappe mannen van jou toch echt zeer snel weer in t eggie zien hoor! Hij loopt heerlijk zo te zien
Whahaha wat een bekken kan jij trekken zeg
*daar kijk ik dan juist wel naar* Over die bek van Elvis maar niet te spreken
![]()
Haha jij zegt het, ik kijk ook altijd naar mijn bekkentrekkerij, ongelofelijk ik heb daar echt een gave voor
moet die knappe mannen van jou toch echt zeer snel weer in t eggie zien hoor! Hij loopt heerlijk zo te zien
Whahaha wat een bekken kan jij trekken zeg
*daar kijk ik dan juist wel naar* Over die bek van Elvis maar niet te spreken 
haha. Dus kijk maar naar Chick hoor, mannelijke paarden zijn wel okay om te kwijlen
?
. Maar ach, gelukkig had Chico het toen nog niet in de bol, en is alles goed gegaan 
.
Mag ook wel, na zo'n container vol
Jammer dat de eerste 2 merrieveulens zo jong al aan hun einde kwamen. Jij kunt erg mooie foto's maken, petje af. Jammergenoeg ben ik niet fotogeniek en mijn varifocusbril werkt ook altijd tegen mij.
Hier is het ook zo'n beestenboel. Had zelfs wilde konijntjes in de tuin. Onze Beau (Mechelse herder) vond ze wel leuk in haar hondenbak. Ik hoorde gegil en ik zag het konijntje en was er eerst van overtuigd dat het een pup was. Vroeg me zelfs al af hoe Beau dat voor elkaar had gekregen, want ik weet hoe puppies gemaakt worden. haha. Na lang zoeken nest gevonden en konijntje weer teruggezet. Er lag een dode in de tuin, die ik snel heb opgeruimd. Dag later weer een konijn in de hondenbak! Onze Rakker (andere jack) vond er één lekker om op te kauwen. Beiden weer teruggemikt in het nest en hond vervloekt natuurlijk. Was ik het buiten aan het tuig poetsen zaterdag, lag er een dood konijntje achter mijn hakken! Zag het net op tijd! Kon ik de kids uitleggen dat wat ze nu zagen een tweede dood konijntje was. pfff. Mijn nichtje zei nog tegen Frank dat ie het dode konijntje bij zijn broer (haar vader) moest brengen. Die kon er vast nog wat mee. Dus ik vrees dat ze allemaal zijn omgekomen. Ze kijken nog steeds heel graag naar het nest, waar ze ze vonden. De mama kwam ze volgens mij nog wel eten geven. Dus ik blijf nog even moed houden in de hoop op een nest van 4 of meer én de honden in de gaten houden. Valt niet mee met 6 kinders die de deur niet altijd dichtdoen...
ziet er goed uit zeg lekker geconcentreerd op jou helemaal geweldig