Nou ik heb weer heel wat bij te reageren/lezen...
Lees tussendoor wel vluchtig mee, maar gekkenhuis op werk laatste tijd en thuis zit ik eigenlijk nooit op de pc (geen tijd of zin).
Ellis: het is inmiddels donderdag, ben je er al op geweest? Denk dat je aan die tante van je je handen vol zal hebben
Ooh, haha zie inmiddels het verslagje+foto's al!
Fijn dat ze braaf was!
Die clinic lijkt me trouwens echt heel leuk, maar denk niet dat ik op zulke korte termijn vervoer kan regelen. Mn pa rijdt ook opeens liever niet meer 
Sanne: Leuke naam, maar hoe spreek je het precies uit
Dankje voor het compliment trouwens!
OOh zie ook nu pas je topic, ff kijken!
Karina: Dus je gaat bijna naar de andere kant van het land, lekker hoor 
Dankjewel voor het compliment!! Ben ook erg trots op hem, nu maar afwachten hoe de wedstrijd zondag gaat...
Iloon: Thnx!! Ja joh, over een paar jaar is ie zo breed, moet ik vast een ruimere box zoeken 
Leuk joh, dat je ff bij Mies bent gaan rijden, ben jaloers dat jullie wel dicht bij elkaar wonen

Robijntjah: Wat vervelend voor die vriendin! Misschien een idee om haar mee te nemen naar Horse Event, zou ik iig wel leuk vinden als ik me wat minder voelde!
Saida: Haha, ooh dat had ik met Fuur nou helemaal niet, had meteen zo'n gevoel van ja, die is van mij of beter gezegd die hoort bij mij
Fijn dat het rijden zo lekker gaat, ben er erg benieuwd naar!
Malin: Wat verschrikkelijk!! Wat heeft die knappe kerel van je toch altijd een ongeluk! Hoop dat het een stijgende lijn blijft en wens je heel veel sterkte toe, Voor Suev een dikke knuffel en veel beterschap!
Belachelijk van je werk trouwens! Geen idee hoe ze hier zouden reageren, maar ze weten wel dat mijn paard voor alles gaat, tuurlijk!! Kijk een mens heeft het niet per se nodig om handje vast te worden gehouden, hoewel je denk ik ook dicht bij een geliefde zou willen blijven in zo'n situatie, maar een paard heeft toch ook echt jou zorg en mond nodig zegmaar, ze kunnen niet zelf naar de dokter gaan 
Wat super schattig van Luna trouwens zeg 
Borderjay: Mooie foto's van Moreno, hij ziet er goed uit!
Jolynn: Wat een boeffie is Xantha ook! Gedraagt ze zich nu weer wat beter?
Cloris: he kom je ook even kijken? Kom je zondag nog starten in Heiloo?
Lobke: He kom jij ook weer eens kijken, gezellig 
Suus: Nog gefeliciteerd!
Nameless: hallo dan maar weer 
Utixo: Veel plezier!!
Zo, nou ook weer wat te vertellen over Furia 
Maandag was hij stout! Hij hield de hele tijd het bit tussen zijn kiezen en gaf wel na maar niet compleet, hij was beetje eigenwijs aan het doen. En toen in de linkergalop bokte hij heel gericht (nog best gemeen!!) naar mijn rechterbeen. Nouja, kijk een bokje naar t zweepje vind ik wel kunnen als ik te veel doseer, maar als ik gewoon de galophulp geef mag hij dat niet hoor 
Dus ik hield mijn been op de plek en hij bokken en bokken de hele bak door!! Ik moest echt lachen, ben heel wat gewend dus blijf met gemakt zitten
NOuja, de hele tijd bleef hij beetje gestoord, proberen ervandoor te gaan in galop etc. Nou hij mag ook wel eens een puberbui hebben maar heb m natuurlijk wel aan het werk gezet 
En dinsdag had ik les, en dat ging goeoeoed! Ik had me vergist in de lestijd dus was al dik 3 kwartier aan het inrijden en wilde net gaan uitstappen buiten, dus ik naar het hek kwam mijn instructeur net aangereden. Nouja gezien ik al wat gestapt had, even rustig aan gedaan en gekeken hoe moe hij was maar dat viel heel erg mee.
En het ging dus heel goed, mijn instructeur werd echt superenthousiast, de taktfouten worden steeds minder kortom hij word gewoon super, komt super over de rug met lengte in zijn hals. Ja ben echt trots op hem