Hahaha, iedereen bij Nancy dus, wat grappig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar gelukkig was hij nog steeds rustig en had wat hooi gegeten
Hij had ook weer wat darmgeluiden. Wilde eigenlijk nog doorvragen of dat nou meer was dan gisteren middag maar de verbinding werd verbroken dus ik dacht, laat ik maar gewoon met dit goede gevoel gaan slapen en morgen ochtend vraag ik de rest wel. Gek genoeg heb ik daarna toch nog weer practisch de hele nacht wakker gelegen en veel dingen als een film zien afspelen.
Dus misschien kan ik dan nog even wat slapen vanmiddag en daarna gaan want ik ga wel proberen iets langer bij hem te zijn hoor. En ik hoop met heel mijn hart dat ik straks nog steeds goed nieuws voor jullie heb als ik weer naar de kliniek bel.
Lees tussendoor wel vluchtig mee, maar gekkenhuis op werk laatste tijd en thuis zit ik eigenlijk nooit op de pc (geen tijd of zin).
Ooh, haha zie inmiddels het verslagje+foto's al!
Dankje voor het compliment trouwens! 

Fijn dat het rijden zo lekker gaat, ben er erg benieuwd naar!

NOuja, de hele tijd bleef hij beetje gestoord, proberen ervandoor te gaan in galop etc. Nou hij mag ook wel eens een puberbui hebben maar heb m natuurlijk wel aan het werk gezet 

Ben benieuwd of hij al veranderd is!
Ik mag straks als ik kom ook met hem stappen, de DA zei dat ik best iets eerder mocht komen omdat het vandaag nog even spannend is en inderdaad hij van mij wel op lijkt te knappen. Hij heeft ook nog steeds geen maagreflux dus er is geen afsluiting van de darmen. Wel hadden ze hem wat parafine ingegoten om de darmen wat meer te prikkelen. Dus ik ga er strakjes naar toe!
. Ik hoop dat het zo in de stijgende lijn blijft gaan
Maar ik juich nog niet te vroeg..
. Gelukkig ben jij niet snel onder de indruk, dus heeft ie pech haha
. Fijn dat het rijden verder wel goed ging, ik wil ook weer aan de slag man
.
!
. Haha, nee hoor, have fun!
.

Inderdaad maar goed dat jij stevig zit! Fijn dat je les goed ging, vind jullie een erg leuke combi!
kan nu wel even op bokt, maar heb ruzie met toetsenbord en computer dus reageren gaat lastig worden
. Gaat alles wel een beetje naar je zin daar
?
. Vervelend trouwens dat jij je ook zorgen moet maken om iets..
.
. Maar ik zal het nogmaals ff bespreken met dr baasje, die voelde zich er ook al niet zo lekker bij.. Maar verder wel een rondje buiten gedaan. Ging erg goed, zelfs gedraafd en gegaloppeerd zonder zadel, toch wel een prestatie met een poownie als amanda
.
Begin er nu weer een klein beetje in te geloven dat dat nog komt:
Nadat de hond hem weer uitvoerig had afgelikt en het 10 liter infuus volledig was doorgelopen, mochten we hem 3 rondjes om het gebouw heen stappen en Suev een beetje gras laten eten. Hij trok meteen al naar het gras, maar at er in de eerste instantie niet van. Nam toen een voorzichtig hapje en kreeg toen de smaak te pakken
grasjes zijn veel leuker dan rondjes lopen! Ik zat met Cloris aan de telefoon dus kon niet met t touw op zn kont tikken haha dus ik hing er echt als een ezel aan
Uiteindelijk lukte het toch en na elk rondje lopen mocht hij een paar grasjes, hij vond het wel lekker buiten maar daarna zag je toch dat hij wel weer moe werd. Ik moest hem op het laatst echt tegenhouden om niet te veel te eten, want dat kunnen zijn darmen nog niet aan.
En zal Rintske ook weer wat rustiger worden!
het heeft me heel erg goed gedaan dank je wel lekker zo buiten