[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:05

Wat ontzettend lief zeg! Dat ontroerd je idd echt!

Hahaha, iedereen bij Nancy dus, wat grappig Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:15

Malin, jeetje wat ongelofelijk bijzonder dat Luna ook zo verzorgend voor hem was!
Ik blijf nog steeds voor je duimen!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:27

hai hai ook ik ben er weer! ben niet op vakantigeweest maar de pc wel..
vandaag fokdag friezen in ambt delden gehad druk druk...bn kapot.
malin : sterkte

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:55

en ik heb foto's geplaatst van ikke met sire tijdens bestgaand
onder horses@work, en van de dag ( en de jaarling van de eigenaar van sire res.kampioen) onder evenementen in the picture leuk om even een kijkje te nemen!!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 07:41

Nou gisterenavond was weer even zenuwslopend. Ze zouden me bellen tussen 23 en 24u zodat ik wist hoe hij de nacht inging. De tijd kroop voorbij en on 00:17 had ik nog steeds niets gehoord. Jullie begrijpen dat ik alweer ziek van angs in bed zat. Dus besloot ik zelf te bellen, kreeg een soort spoedcentrale aan de lijn echt super goed. En die verbonden me door naar de arts, die mij wel gebeld had en ook een voicemail had ingesproken maar ik heb nooit iets ontvangen Verward Maar gelukkig was hij nog steeds rustig en had wat hooi gegeten Go jij! Go jij! Hij had ook weer wat darmgeluiden. Wilde eigenlijk nog doorvragen of dat nou meer was dan gisteren middag maar de verbinding werd verbroken dus ik dacht, laat ik maar gewoon met dit goede gevoel gaan slapen en morgen ochtend vraag ik de rest wel. Gek genoeg heb ik daarna toch nog weer practisch de hele nacht wakker gelegen en veel dingen als een film zien afspelen.

Ik ga nu zo proberen te werken en bel na 9u weer even hoe het met hem is. En dan vanmiddag weer lekker naar hem toe, alleen omdat het nu beter gaat mogen we maar een uurtje (tijdens het bezoek uur) Boos! Dus misschien kan ik dan nog even wat slapen vanmiddag en daarna gaan want ik ga wel proberen iets langer bij hem te zijn hoor. En ik hoop met heel mijn hart dat ik straks nog steeds goed nieuws voor jullie heb als ik weer naar de kliniek bel.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 09:15

Toch klinkt het niet heel negatief, Malin! Hopen dat de stijgende lijn voortzet!

Gister Utixo in de les aangepakt. Ik was zelf ziek en verkouden, en omdat ik echt geen trekkend, irritant mormel onder m'n kont wilde, er voor de zekerheid wat losse elastieken aangehangen, zodat ik het ent iets makkelijker had. Anyway, tegen mijn instructrice gezegd dat we de schouder binnenwaarts moesten oefenen, en het verhaal van van de week verteld. Utixo had er echter weer geen zin in (medisch is hij echt helemaal in orde, hij is zo soepel als ikweeniewat, hij vind het gewoon moeilijk, en dan doe je het niet) en besloot weer in z'n achteruit te gaan. Alleen had ik nu mijn instructrice bij, en kon ik het hoofd dus wat cooler houden. Enfin, na de trucendoos opengetrokken te hebben en nog steeds de verkeerde kant uit te gaan, besloten dan maar gewoon een zweep erbij te pakken en hem een beetje bij te tikken. En zowaar, toen ging hij naar voren! Hierna probeerde hij het nog een keer, toen was ik sneller en gaf hem al een tik, en toen was Utixo weer even de Utixo van vroeger, en stond hij op z'n achterbenen. Op dit moment was ik erg blij dat de elastieken eraanhingen, anders waren we omgeklapt. Utixo gaat namelijk niet een beetje de lucht in, maar kaarsrecht en laat zich dan vallen, de schat. En hierna heeft hij heerlijk gelopen. Eikol.

Maar ik ben off 2 Lowlands! Toedels!!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 10:20

Malin Fijn dat er toch vooruitgang in zit! We blijven door duimen voor jullie Ach gut

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:25

Nou ik heb weer heel wat bij te reageren/lezen... Bloos Lees tussendoor wel vluchtig mee, maar gekkenhuis op werk laatste tijd en thuis zit ik eigenlijk nooit op de pc (geen tijd of zin).

Ellis: het is inmiddels donderdag, ben je er al op geweest? Denk dat je aan die tante van je je handen vol zal hebben Tong uitsteken Ooh, haha zie inmiddels het verslagje+foto's al!
Fijn dat ze braaf was!
Die clinic lijkt me trouwens echt heel leuk, maar denk niet dat ik op zulke korte termijn vervoer kan regelen. Mn pa rijdt ook opeens liever niet meer Verward
Sanne: Leuke naam, maar hoe spreek je het precies uit Nagelbijten / Gniffelen Dankje voor het compliment trouwens!
OOh zie ook nu pas je topic, ff kijken!
Karina: Dus je gaat bijna naar de andere kant van het land, lekker hoor Ja
Dankjewel voor het compliment!! Ben ook erg trots op hem, nu maar afwachten hoe de wedstrijd zondag gaat...
Iloon: Thnx!! Ja joh, over een paar jaar is ie zo breed, moet ik vast een ruimere box zoeken Huilen van het lachen
Leuk joh, dat je ff bij Mies bent gaan rijden, ben jaloers dat jullie wel dicht bij elkaar wonen Bloos Knipoog Haha!
Robijntjah: Wat vervelend voor die vriendin! Misschien een idee om haar mee te nemen naar Horse Event, zou ik iig wel leuk vinden als ik me wat minder voelde!
Saida: Haha, ooh dat had ik met Fuur nou helemaal niet, had meteen zo'n gevoel van ja, die is van mij of beter gezegd die hoort bij mij Haha! Fijn dat het rijden zo lekker gaat, ben er erg benieuwd naar!

Malin: Wat verschrikkelijk!! Wat heeft die knappe kerel van je toch altijd een ongeluk! Hoop dat het een stijgende lijn blijft en wens je heel veel sterkte toe, Voor Suev een dikke knuffel en veel beterschap!
Belachelijk van je werk trouwens! Geen idee hoe ze hier zouden reageren, maar ze weten wel dat mijn paard voor alles gaat, tuurlijk!! Kijk een mens heeft het niet per se nodig om handje vast te worden gehouden, hoewel je denk ik ook dicht bij een geliefde zou willen blijven in zo'n situatie, maar een paard heeft toch ook echt jou zorg en mond nodig zegmaar, ze kunnen niet zelf naar de dokter gaan Knipoog
Wat super schattig van Luna trouwens zeg Lovers
Borderjay: Mooie foto's van Moreno, hij ziet er goed uit!
Jolynn: Wat een boeffie is Xantha ook! Gedraagt ze zich nu weer wat beter?
Cloris: he kom je ook even kijken? Kom je zondag nog starten in Heiloo?
Lobke: He kom jij ook weer eens kijken, gezellig Haha!
Suus: Nog gefeliciteerd!
Nameless: hallo dan maar weer Haha!
Utixo: Veel plezier!!

Zo, nou ook weer wat te vertellen over Furia Haha!

Maandag was hij stout! Hij hield de hele tijd het bit tussen zijn kiezen en gaf wel na maar niet compleet, hij was beetje eigenwijs aan het doen. En toen in de linkergalop bokte hij heel gericht (nog best gemeen!!) naar mijn rechterbeen. Nouja, kijk een bokje naar t zweepje vind ik wel kunnen als ik te veel doseer, maar als ik gewoon de galophulp geef mag hij dat niet hoor
Dus ik hield mijn been op de plek en hij bokken en bokken de hele bak door!! Ik moest echt lachen, ben heel wat gewend dus blijf met gemakt zitten Haha! NOuja, de hele tijd bleef hij beetje gestoord, proberen ervandoor te gaan in galop etc. Nou hij mag ook wel eens een puberbui hebben maar heb m natuurlijk wel aan het werk gezet Knipoog

En dinsdag had ik les, en dat ging goeoeoed! Ik had me vergist in de lestijd dus was al dik 3 kwartier aan het inrijden en wilde net gaan uitstappen buiten, dus ik naar het hek kwam mijn instructeur net aangereden. Nouja gezien ik al wat gestapt had, even rustig aan gedaan en gekeken hoe moe hij was maar dat viel heel erg mee.
En het ging dus heel goed, mijn instructeur werd echt superenthousiast, de taktfouten worden steeds minder kortom hij word gewoon super, komt super over de rug met lengte in zijn hals. Ja ben echt trots op hem Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:48

Malin: Gelukkig blijft het steeds positief nieuws en zet deze lijn zich door!!
Ik blijf duimen voor je meid!
Wel balen dat je maar een uurtje bij hem langs mag! Dat vind ik toch wel onzin, hij heeft toch duidelijk behoefte aan jou aanwezigheid!

Utixo: Veel plezier op lowlands!!

Madelief: Je spreekt zijn naam uit met een 'stompe g' dus dan wordt het een soort Igkneo, ik hoop dat je er zo wat van kan maken Nagelbijten / Gniffelen
De lettergrepen zijn Ig-ne-o.
Haha, die gekke Fuur, wel goed dat je niet het gevecht met hem aangegaan bent en gewoon bent doorgereden, negeren is op zo'n moment inderdaad beter!
Gelukkig ging het dinsdag weer goed! Ik word echt steeds nieuwsgieriger naar hem! Ik kom de 30ste langs hoor! haha

Nog een kwartiertje en dan ga ik naar Igneo!! Hyper! Ben benieuwd of hij al veranderd is!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:03

Vanmorgen nog meer goed nieuws, hij was de nacht goed en rustig doorgekomen en had weer wat gegeten, darm geluiden nemen ook weer iets toe maar is nog niet wat het wezen moet. Hij mag 3x een klein rondje stappen en een paar hapjes gras als hij dat wil, nou dat wilde hij vanmorgen maar al te graag Vingers aflikken Ik mag straks als ik kom ook met hem stappen, de DA zei dat ik best iets eerder mocht komen omdat het vandaag nog even spannend is en inderdaad hij van mij wel op lijkt te knappen. Hij heeft ook nog steeds geen maagreflux dus er is geen afsluiting van de darmen. Wel hadden ze hem wat parafine ingegoten om de darmen wat meer te prikkelen. Dus ik ga er strakjes naar toe!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:20

Malin: Ik krijg weer een kleine glimlach op het gezicht Lachen . Ik hoop dat het zo in de stijgende lijn blijft gaan Ja Maar ik juich nog niet te vroeg..

Madelief: Haha die Fuur, wat een praatjesmaker Haha! . Gelukkig ben jij niet snel onder de indruk, dus heeft ie pech haha Knipoog . Fijn dat het rijden verder wel goed ging, ik wil ook weer aan de slag man Knipoog .

Jasmijn: Grappig zeg die reading. Zo knap dat ze zulke dingen kunnen vertellen he... Bandito kwam op mij ook wel zo over, leuk!

Sanne: Veel plezier bij Iggie Haha! !

Benthe: Ojee, kijk je uit met dat gekke peerd van jou. En hou je het een beetje rustig op Lowlands Huilen van het lachen . Haha, nee hoor, have fun!

Jolijn: Das wel frustrerend idd! Nog een week wachten Nagelbijten / Gniffelen .

Ik ga nu lekker naar Amanda toe. Weer een ritje zonder zadel, ik ben opzoek naar een bos, maar ken de omgeving daar totaal niet.. Dus vandaag weer ff opzoek haha Vork

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:31

Ik ga ook ff bijreageren nu ik me weer ietsjes rustig voel...

Iloontje dat gevoel heb ik ook hoor, ik probeer zo positief mogelijk te zijn maar soms wordt het me weer even te veel en ben ik bang dat het alsnog fout gaat of dat ik hem kwijt raak. We hebben altijd zo veel pech dus ik hoop nu echt wel dat dit een keertje het laatste is.... Veel plezier zometeen bij Amanda, en als Suevvie er weer bovenop is gaan we wel echt meeten. Ik vind het echt heel erg jammer dat dat er deze week niet meer van kan komen Huilen

Madelief haha ik moest wel een beetje lachen om jouw stoute Fuur, zie het al voor me, zo'n beledigd meneertje die als een bokkend kanon door de bak gaat Haha! Inderdaad maar goed dat jij stevig zit! Fijn dat je les goed ging, vind jullie een erg leuke combi!

Sanne veel plezier zometeen en doe hem maar een knuffel, ik vind hem echt zo mooi en lief! Echt een heerlijk veulentje Lovers

Jolijn dat is inderdaad frusterend, zeker als je zo verliefd bent. Waar hangt het nu vanaf dan dat het nog een week langer duurt?

Utixo ook een beetje stout haha maar gelukkig wel goed opgelost. Veel plezier op lowlands!

De rest weet ik ff niet meer Bloos

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:21

Jolijn -> Je hebt zelf aangegeven dat je nog maar 1 nier hebt en gevoelig bent voor blaasontsteking en nierbekkenontsteking.
Als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid een bezoekje brengen aan de dokter, aangezien je verhoging hebt.
Beter voorkomen dan genezen, je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het mee doen.....

Jasmijn -> Zoals ik de reading lees klopt het behoorlijk met wat ik regelmatig lees van jou over je Bandietje.
Mooi hè als iemand onbekend dat zo kan vertellen over jouw paard?
Je weet meteen een beetje waar je rekening mee moet houden.

Malin -> Wat lief de reactie van Luna op Suevo!
Zo mooi als dieren elkaar kunnen aanvoelen......
Lees net je laatste berichtje, wat een supergoed nieuws!
Al het duimen heeft geholpen! En we gaan nog even door, net zolang tot hij weer thuis staat!

Madelief -> Bij Rintske had ik dat ook, hoor!
Toen ik haar hoofdfoto op MP zag had meteen zoiets van; DIT IS 'R!
Toen ik de andere foto's zag had ik dat nóg meer en wilde ik haar zo snel mogelijk komen bekijken.
Ondanks dat ze zich niet heeft laten zien zoals ze nu is bij mij had ik wel het gevoel van dat dit MIJN paard moest worden.
Elke keer als ik bij haar ben voel ik me prettig, ontspannen, op m'n plaats, welkom.
Maar het gevoel wat ik heb als ik haar rij is nog intenser, alsof ik thuis kom, alsof we bij elkaar horen.
Die Fuur, lekker stout doen! Ach mag ook wel eens een keertje.
De volgende dag heeft ie weer heel erg z'n best voor je gedaan!

Toevallig heb ik gistermorgen ook een reading laten doen bij Rintske, maar dan door iemand anders.
Rintske is zo onrustig op stal en de laatste weken is dit nog verergert.
Ze loopt steeds rondjes en daarmee loopt ze haar stalvloer helemaal kaal, al het stro ligt aan de kanten na een nacht.
Hier maakte ik me best wel wat zorgen om, dus riep ik de hulp in van iemand die ik ken.
Wat zij mij vertelde was heel confronterend voor mij!
In het kort komt het hierop neer dat Rintske mij heel goed aanvoelt en mij spiegelt.
Ik ben degene die zo onrustig is en gestressed in mijn hoofd.
Dit klopt ook wel, in mijn familie is er het één en ander gaande wat mij heel erg bezig houdt en waar ik me heel veel zorgen om maak.
Op de momenten dat ik het even moeilijk heb of er heel erg mee bezig ben wordt zij onrustig.
Ik moet ook meer mijn eigen pad gaan volgen, meer mezelf zijn, loslaten wat niet van mij is.
Ook vroeg die persoon of er eerst andere dieren in die stal hebben gestaan, veel dieren dicht op elkaar.
Ook dit klopt, het gedeelte waar Rintske staat is eerst een schapenstal geweest.
Er zijn daar ook dieren overleden en die kan Rintske voelen werd mij verteld.
Op het tijdstip dat Rintske naar het land werd gebracht was zij net met Rintske aan het praten kwam ik gisteravond achter.
Degene die haar naar het land bracht had eerst een los touwtje in haar hand, voelde die strak trekken, keek achterom en daar stond Rints recht overeind.
Waarom ze dit heeft gedaan weet ik niet, maar het kwam echt uit het niets.
Zal het nog eens navragen, ben ik wel benieuwd naar......

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:30

was helemaal vergeten te melden dat ik naar duitsland ging! Naja hier zt ik dus al even...na het weekend ben ik weer terug Knipoog kan nu wel even op bokt, maar heb ruzie met toetsenbord en computer dus reageren gaat lastig worden Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:06

Mies; haha, oja, een ander toetsenbord he Haha! . Gaat alles wel een beetje naar je zin daar Knipoog ?

Saida: Jeetje, wat frapant zeg! Echt heel speciaal dat sommige mensen die dingen kunnen 'bespreken' met je paard. Ik vind het zelf maar een gek idee, maar geloof het zeker wel.. Kan me er alleen zo moeilijk iets bij voorstellen zeg maar Knipoog . Vervelend trouwens dat jij je ook zorgen moet maken om iets.. Ach gut .

Malin: Jaa erg jammer, liefst had ik deze week gezellig langs gekomen bij een blijde malin en een gezonde Suevie.. Maar dat komt nog wel hoor!! Het duurt alleen wat langer, daar ben ik van overtuigd! Wat een mooi verhaal van Luna en Suevie trouwens... Ongelovelijk hoe lief dieren met elkaar kunnen zijn he.. !

Zo vandaag weer lekker bij Manda geweest. Ik denk dat ze binnen kort toch maar van het land moet worden gehaald. We voeren nu wel bij (maar dat is wat krachtvoer) en ik denk niet dat het aan gaat zetten, en ze wordt zo mager.. Dus van mij mag ze er vandaag al af Nagelbijten / Gniffelen . Maar ik zal het nogmaals ff bespreken met dr baasje, die voelde zich er ook al niet zo lekker bij.. Maar verder wel een rondje buiten gedaan. Ging erg goed, zelfs gedraafd en gegaloppeerd zonder zadel, toch wel een prestatie met een poownie als amanda Tong uitsteken .

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:25

Loontje lekker hoor zo'n ritje, dat deed ik met Suevvie ook zo vaak. Zonder zadel zit hij toch het lekkerst Tong uitsteken Begin er nu weer een klein beetje in te geloven dat dat nog komt:

Vanmiddag weer bij mijn knappe kanjer geweest, die zich weer een klein stukje in de goede richting had geknokt. Hij stond aan het infuus toen wij kwamen en leek weer een stukje fitter dan gisteren. Ze hadden hem vanmorgen wat parafine gegeven om zijn darmen nog wat extra te prikkelen. Heb hem heel voorzichtig met een hele zachte borstel een beetje gepoetst, heel zachtjes en alleen zijn lijf, wil niet te veel aan hem zitten en frunniken na alles wat hij heeft doorgemaakt. En toen, alsof hij op ons gewacht had, zette hij zn achterbenen wijd en mestte voor de eerste keer Go jij! Go jij! Nadat de hond hem weer uitvoerig had afgelikt en het 10 liter infuus volledig was doorgelopen, mochten we hem 3 rondjes om het gebouw heen stappen en Suev een beetje gras laten eten. Hij trok meteen al naar het gras, maar at er in de eerste instantie niet van. Nam toen een voorzichtig hapje en kreeg toen de smaak te pakken Vork

Ik moest hem echt meesleuren want hij wilde echt niet meelopen grasjes zijn veel leuker dan rondjes lopen! Ik zat met Cloris aan de telefoon dus kon niet met t touw op zn kont tikken haha dus ik hing er echt als een ezel aan Clown Uiteindelijk lukte het toch en na elk rondje lopen mocht hij een paar grasjes, hij vond het wel lekker buiten maar daarna zag je toch dat hij wel weer moe werd. Ik moest hem op het laatst echt tegenhouden om niet te veel te eten, want dat kunnen zijn darmen nog niet aan.

Hij is in ieder geval overdag uit de intensive care box (met een camerasysteem), en als het goed bleef gaan, zou hij vanavond ook in een gewone stal mogen blijven. Hij staat nu op zaagsel en we hebben zijn eigen voer gebracht (zowel slobber als gewoon voer) voor als hij weer mag eten. Het allerergste is voorbij denk ik, al blijft er nog steeds wel een reeele kans dat het fout kan gaan. Maar we gaan elke dag een klein stapje in de goede richting!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:04

Super Malin, ik ben zelden zo blij geweest met wat geproduceerde paardenpoep, maar ik blijf nog een poosje hard doorduimen voor jullie hoor! Sterkte nogmaals... het is echt een pittige tijd voor je.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:12

Ik kom net thuis van een dagje Belgie, heb alles vluchtig doorgelezen, was vooral erg benieuwd naar nieuws van Suevo...

en ik lees net dat het beter met hem gaat!
Super, hoop dat het zo de goede kant op blijft gaan!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:13

Malin: Ik ben elke keer zo opgelucht als ik lees dat het goed blijft gaan met je kerel! Ik hoop echt dat je hem binnen een paar dagen weer helemaal gezond mee naar huis kan nemen!

Saida: Jeetje, dat het zo'n effect op Rintske heeft hoe jij je voelt. Hopelijk kan jij snel een beetje opruimen in je hoofd Ach gut En zal Rintske ook weer wat rustiger worden!

Michelle: In Duitsland bij je vriend?!

Ilona: Als ze zo schraal wordt kan je haar inderdaad beter terug naar stal halen, kan ze weer wat kilo's groeien en kunnen jullie weer lekker aan de slag! Hoewel een buitenrit zonder zadel natuurlijk ook niet mis is!

Nou ik heb vandaag weer genoten van Igneo hoor! Mijn ouders zijn vannacht thuis gekomen van vakantie en die wilden het nieuwe gezinslid wel eens ontmoeten dus die zijn meegegaan! Ik heb echt weer enorm genoten van mijn kereltje en ook mijn zusje is verliefd geworden. Toen we aankwamen heeft hij gelijk een showtje weggeven door heeeeeel hard door de paddock te rennen, en maar springen! Echt leuk om te zien. Daarna nog lekker met hem gekriebeld en ik wilde hem wel weer zo mee naar huis nemen. Het is echt zo'n lieverdje!

Uiteraard zijn er weer foto's van en heeft Iggie weer zijn eigen topic gekregen:
[KS-ITP] [Andalusier hengst] Igneo krijgt visite!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:25

zo dan saida heb je verhaal gelezen over je spiegelen
je had het me al verteld dat paarden dit gaan/kunnen doen
weet je nu al wat meer van haar waarom en zo
ik hoor het wel

marielle en kids ik heb heerlijk gereden hoor en tja die wedstrijd met winny ahhaahahha is en blijft leuk dan voel ik me ook weer kind
djemo was ook erg braaf en die fietser in het bos hahaahhahah leek wel of je een spook zag
Haha! het heeft me heel erg goed gedaan dank je wel lekker zo buiten
ontspannen doen kus voor je Ach gut

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 00:09

hoi hoi, moet even mijn hart luchten..

sinds vanavond is mijn relatie officieel en definitief beeindigd.
we zijn 2,5 jaar samen geweest wat met heuvels en diepe dalen( 2 x uit geweest) ging, ik woonde al op mezelf hij nog thuis, maar was meer bij mij, huurde particulier en moest het huis uit omdat eigenaar zelf huis wilde gebruiken. 5,5 maand bij hem en zijn ouders ingewoond heel hard gezocht naar huurwoning..niet te vinden, ging toen eigenlijk best heel goed, en toch de stap durven nemen om te kopen.
na 3 weken was de rem er helemaal af ( alcohol) daar uit voort veel liegen. nog een keer goed gewaarschuwd, en hem de kans gegeven het anders te doen, ging hij voor mij 2 weken geleden te ver. we sliepen appart en hij kwam dronken thuis heel vervelend en gemeen. heb sóchtends wat kleren gepakt en de hond, en ben 3 dagen bij ouders gebleven. intussen wel veel met hem gepraat, en hij is zich helemaal lam geschrokken nu ineens wil hij wel alles voor me doen, voor me vechten stoppen met drinken keer mee naar de paarden, wat doen thuis. we zijn nu ruime week verder , die tijd is hij bij zijn ouders geweest, en wist eigenlijk niet meer wat te doen,,,wel of niet die laatste kans geven. zelfs nu vind ik het moeilijk wat zouden jullie doen??

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 00:53

Ik denk dat je een heel wijs besluit hebt genomen, zou ook voor mezelf en mijn eigen veiligheid kiezen. Ik ben echt allergisch voor drankmisbruik, mag graag een wijntje drinken bij m'n eten maar zoals jouw ex geen rem meer hebben is gewoon ronduit gevaarlijk. Klinkt misschien heel heftig maar daarmee maakt hij niet alleen zichzelf maar ook jou kapot.
Laat hem dat eerst maar oplossen voor hij weer aan welke relatie dan ook begint.
Geef jezelf wel de ruimte voor je verdriet om het verbreken van je relatie, maar voel je niet verantwoordelijk voor zijn probleem en geluk. Je doet het hardstikke goed! En van je af blijven schrijven hoor.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:20

Je hoeft de relatie niet helemaal te verbreken maar inderdaad wat Karina ook zegt, hij moet het eerst zelf oplossen. Wil je op hem wachten en hem er in steunen dan kun je nu misschien afstand nemen en bij je ouders wonen, maar het wel weer oppikken als het beter met hem gaat. Je eigen veiligheid gaat voor en hij mag jou er niet in meesleuren. Het is wel goed dat hij nu geschrokken is, dan ziet hij meteen ook de ernst in van het gebeuren.

Heb nog even geen Suevo-nieuws maar als ik niets hoorde ging het goed, ik ga zo naar mn werk en dan even bellen hoe het nu met hem gaat.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:38

Michelle -> Die roze wolk van ons is zo ontzettend groot dat ie Duitsland ook met gemak haalt, hahaha! Haha!
Veel plezier daar!

Ilona -> Ze heeft al eerder een uitgebreide reading gedaan en toen kon ze mij ook dingen vertellen waarvan ik met mijn oren stond te klapperen.
Ze vertelde toen over de OCD operatie, kon mij precies vertellen aan welk been en hoeveel fragmenten er zijn verwijderd, en nog een aantal dingen die zij niet kon weten.
Ook nu had ze weer een paar dingen die klopten en van te voren niet kon weten.
Ik vind het erg fijn om haar als het ware 'achter de hand' te hebben, voor als ik het zelf even niet meer weet.
Niet zo leuk dat Manda zo is ingevallen, dit gaat ook ten koste van haar bespiering.......
Denk dat jullie er goed aan doen om haar daar weg te halen, kan ze weer even bijkomen.
Dat ze niet bij je weg is te slaan is eigenlijk ook al een teken.......

Malin -> Nóg een knuffel van ons! Ach gut Haha!

Sanne -> Ja het is te hopen dat ik het naast me neer kan leggen, en weer meer van mijn eigen leventje ga genieten, dan zal Rintske ook rustiger worden.
Hee wat leuk dat je ouders zijn meegeweest!
Mijn ouders heb ik nog niet bij Rintske gezien, ze zijn er wel al een paar keer langs gefietst vertelden ze.
Komt nog wel! En anders sleur ik ze gewoon een keer mee naar mijn grote trots! Knipoog

Petra -> Nee ik weet nog niet waarom ze dat heeft gedaan, en of het iets met de reading te maken had.......
Lekker hoor, dat je zo'n fijne buitenrit hebt gemaakt, kan je wel gebruiken!
Even lekker je hoofd leegmaken en op wat anders zetten.

Nameless -> Wat een rotsituatie.
Ik denk dat je hem genoeg kansen hebt gegeven, maar dat is wat ik uit het korte stukje kan opmaken.

Het is lekker weer vandaag!
Vanmiddag weer rijden op Rintske, wie weet gaan we nu los van de longeerlijn, even kijken hoe ze is vandaag.
En vandaag is het onze trouwdag! Go jij! Go jij!
Frits en ik zijn vandaag 12 jaar getrouwd!

Ik had gisteravond al een kaartje geschreven met lieve dingen erin en die opgeplakt op een plek die hij niet kon missen.
Ik moet nog bedenken wat ik nog meer ga doen.
Etentje zit er niet in, ben aan het SB-en........
Iemand ideeën???

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:41

Gefeliciteerd! Misschien samen een romantisch filmpje? Of naar het strand en dan langs het strand wandelen en samen in een strandtentje lekker van een wijntje genieten? Wat je ook gaat doen, veel plezier vandaag in ieder geval Knipoog