Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zilfstar schreef:Krijg net bericht van stal dat 1 van de medewerkers, die ik dus echt elke dag zie en spreek en die ook mij geholpen heeft met Jippe gisteren van een paard geduveld is. Ze is met ambulance afgevoerd en heeft haar kaak op 3 plaatsen gebroken!! En een zware hersenschudding! Jakkes, dit grijpt me echt even erg aan.
idefix4 schreef:Zilfstar schreef:Krijg net bericht van stal dat 1 van de medewerkers, die ik dus echt elke dag zie en spreek en die ook mij geholpen heeft met Jippe gisteren van een paard geduveld is. Ze is met ambulance afgevoerd en heeft haar kaak op 3 plaatsen gebroken!! En een zware hersenschudding! Jakkes, dit grijpt me echt even erg aan.
Is dat dezelfde als die er bij stond toen wij bij jou waren? STERKTE! Dat is niet misselijk! Had ze een cap op? Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje!
Michelle: Springles is leuk hè?
Heey, kunnen jullie me via PB even informeren? Ik houd altijd een lijstje bij van alle meedoeners hier. Tzt handig om in het eerste blad te zetten, ben door alle drukte en aanmeldingen hier alleen nu even het overzicht kwijt..
Vanmiddag weer paardendag! Eerst Sabrina weer naar de les en vanavond ik zelf!
idefix4 schreef:Heey, kunnen jullie me via PB even informeren? Ik houd altijd een lijstje bij van alle meedoeners hier. Tzt handig om in het eerste blad te zetten, ben door alle drukte en aanmeldingen hier alleen nu even het overzicht kwijt..