Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In 1 woord heerlijk! Hier mijn (weer lange) verslag, dus excuus daarvoor. Maar het is voor mij fijn om het uit te schrijven en op een rijtje te zetten wat er gebeurd is. Wat we gedaan hebben.
Pas nadat ik hem uitgebreid met stem en aaien beloond had gingen we stappen. Echt super dus.
maar dan heb ik dus wel een doel om naar toe te werken.
. Echt super 
. Wat is ze al verandert zeg
. Ze is veel liever, veel knuffeliger en haar ogen staan veel rustiger
Bij de vorige stal hapte ze best vaak maar gister deed ze dat helemaal niet
. Ze eet ook veel rustiger en is echt veel vriendelijker

. Ze stond zo rustig en blij op stal dat ik het wel aan durfde om even te gaan rijden.
.
. En dat ging goed
. Ze sprong netjes aan en galoppeerde mooi 3 takt. ( ze wil nogal eens 4 takt galopperen). Ook de andere kant ging goed
.
.
. Hij heeft 2 rondjes gestapt
.
. Ik kon tijdens voedertijd gewoon haar deken omdoen. Ze beet niet, dreigde niet, ze deed helemaal niks
. Haar ogen stralen nu zoveel rust en vertrouwen uit.

Zilfstar schreef:Krijg net bericht van stal dat 1 van de medewerkers, die ik dus echt elke dag zie en spreek en die ook mij geholpen heeft met Jippe gisteren van een paard geduveld is. Ze is met ambulance afgevoerd en heeft haar kaak op 3 plaatsen gebroken!! En een zware hersenschudding! Jakkes, dit grijpt me echt even erg aan.
idefix4 schreef:Zilfstar schreef:Krijg net bericht van stal dat 1 van de medewerkers, die ik dus echt elke dag zie en spreek en die ook mij geholpen heeft met Jippe gisteren van een paard geduveld is. Ze is met ambulance afgevoerd en heeft haar kaak op 3 plaatsen gebroken!! En een zware hersenschudding! Jakkes, dit grijpt me echt even erg aan.
Is dat dezelfde als die er bij stond toen wij bij jou waren? STERKTE! Dat is niet misselijk! Had ze een cap op? Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje!
Michelle: Springles is leuk hè?
Heey, kunnen jullie me via PB even informeren? Ik houd altijd een lijstje bij van alle meedoeners hier. Tzt handig om in het eerste blad te zetten, ben door alle drukte en aanmeldingen hier alleen nu even het overzicht kwijt..
Vanmiddag weer paardendag! Eerst Sabrina weer naar de les en vanavond ik zelf!
idefix4 schreef:Heey, kunnen jullie me via PB even informeren? Ik houd altijd een lijstje bij van alle meedoeners hier. Tzt handig om in het eerste blad te zetten, ben door alle drukte en aanmeldingen hier alleen nu even het overzicht kwijt..
. Des aan de race haha. Hij is wel wakker he, laatste tijd? Leuk dat je dagje winterswijk weer zo leerzaam was! Lijkt me leuk om mensen weer happy te maken met een juist zadel! Zie je ruiter en paard weer van opbloeien. Mooi werk
!
. Maar wel handig ja, voor Sabrina hihi. Kan ze op papa's paard ook met haar sjieke zadeltje
. Schrikken dit.... Ik vind dat soort berichten niks. Zo zie je maar, je kan heel ongelukkig vallen.. Bah! Hoop echt niet ooit zoiets mee te maken.. maar tis zo gebeurd

. Super fijn!!
Spannend! Is gewoon "onderling" dus goed om eens te proberen!! Als het bevalt maar me startkaart aanvragen...
! Ik ook uiteraard! Ik heb echt nog niet het weerbericht gehoord voor het weekend, en volgens mij wil ik dat niet horen ook
haha

. Sterkte
.
Ik geniet daar ook altijd van 
. Shaddy staat vandaag lekker lang buiten
. Ben vanmiddag bij der geweest en lekker der deken af gedaan ( ze staat al vanaf vanochtend buiten). Daarna lekker gekeken hoe ze aan het spelen was want ze stond met 3 andere paarden buiten
. Daar genoot ik echt van.
:D
,