Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar het is wel heel eerlijk zo, soms is het t beste. Sterkte
.
. Geweldig toch, dat spelen! Lekker stel is het. En Suevvie, wat ziet ie er goed uit zeg
. En wat is hij lief met dat kleine kindje zeg!! Super paard!
Sterkte!!
. Nog wilde avonturen daar in Parijs?!
Fijn te lezen dat het zo leuk was. Krijgen we nog een leuke vakantie pic? *Wat een achterlijk pb'tje trouwens
*
Mennnn, is dat Sam? Moest echt ff 2 x kijken... Jeeeetje, wat is die gegroeid, volgens mij niet alleen van gras hoor... Heeeeerlijk paard. Wat een onwijs mooie plaatjes zeg, heb genoten!
. Maar is toch wel een fijn idee dan, als je paard al wedstrijd ervaring heeft. Dan is dat al een 'zorg' minder, en moet je alleen jezelf nog onder control houden haha. 
. En dat voorbeentje van Piropo in middendraf..
!
jeetje... wat een bericht zeg.... lijkt me echt écht heel vreemd om mee te moeten maken...
. Zaterdag nog zijn verjaardag gevierd? Ongelovelijk zeg... zo dichtbij ook... Sterkte meis!!!!!
. Echt heel leuk!! Ik weet nog hoe trots en geweldig blij ikzelf was hihi! *Vrijdag was alleen ff minder
* Maar komt ook wel weer goed. Genieten hoor!!
. Gek paard... ook! Het kan af en toe zo'n kneusje zijn hihi
.
. Maar verder maakt hij het goed gelukkig. En met mij gaat het ook steeds wat beter!
Heb steeds minder last. Ben vandaag nog niet wezen werken, dat vond ik nog even te hoog gegrepen. Morgen ben ik gelukkig vrij van me werk, ivm bevrijdingsdag, luxe he
. Dus woensdag weer een poging op het werk doen...
.
.
. Dit was voor de dag 'des onheils'
haha. Mn vriend kwam opeens zelf ermee dat hij erop wou, haha, lachennn! Daar moet natuurlijk meteen een plaatje van geschoten worden
.
. Trouwens ook vandaag, was aan het poetsen, toen de kleinste hummel van stal langs kwam. Shelisa, meisje van 2 jaar, of ze erop mocht zitten
. Natuurlijk
. Dus chico stond lekker, met een kleine hummel op zn rug, die aan zn vlechten zat te trekken, en een beetje lag te luieren op zn rug
. Wat issie dan toch lief.. jammer dat ik geen camera bij de hand had!
die zijn ook super! Een shoot is leuk, maar ik denk niet dat ik deze leuk had gevonden
maar wel leuk dat hij erop wilde! Stoere vent hoor! 
leuke keuze!

moet die knappe mannen van jou toch echt zeer snel weer in t eggie zien hoor! Hij loopt heerlijk zo te zien
Whahaha wat een bekken kan jij trekken zeg
*daar kijk ik dan juist wel naar* Over die bek van Elvis maar niet te spreken

*zwaait even naar Joyce* Wanneer krijgen we weer eens foto's van jouw knappe bruintje?

Ik zou eerst bij een atec trailer gaan kijken, had me er al helemaal op verheugd en toen we belden dat we eraan kwamen om hem op te halen was hij ineens verkocht
Barroco schreef:Oh Bandito zei vandaag nog tegen me, dat ik een hinnikje moest geven aan Tsjill, kan je het doorgeven?
En als ik hem volgend jaar heb ingereden, gaan we gezellig samen de duinen in!
Dacht idd al dat het de driepoot was
*zwaait ook even naar Yenneke*
Ik moet jou ook nog meeten he alleen ik zou mijn God voorlopig echt niet weten wanneer
Die laatste foto's van jou en Xje zagen er echt super uit, hij is mooi aan t uitzwaren zeg
tsjillert schreef:Barroco schreef:Oh Bandito zei vandaag nog tegen me, dat ik een hinnikje moest geven aan Tsjill, kan je het doorgeven?
En als ik hem volgend jaar heb ingereden, gaan we gezellig samen de duinen in!
Dacht idd al dat het de driepoot was
DOEN WE CKER EN DAN DOOR DE BOLLENVELDEN HAHAHAHAHA
EN DAT HINNIKJE GA IK CKER GEVEN
XXXXXXXXX
. We zijn enkel maar bezig met opruimen, opruimen en opruimen.