[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Moll

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:00

ziet er goed uit cloris toppie hoor

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:10

Marit -> Leuke foto's van jou en Sam!
Hij is idd wel aan de flinke kant hoor! Jeutje!

Angela -> Helaas is het dus waar...... ;(
Let er goed op, of beter; laat goed onderzoeken of het geen longontsteking is ipv dampigheid.
Ik hoop dat het niet te laat is voor Moppie en hij nog een hele poos bij jullie mag blijven!
Sterkte meis, dikke knuf! :(:)

Cloris -> Wat een lekker ding is Piep toch!
Leuke foto's!

Sanne -> Wow, dat verwacht je idd niet........
Kan me jouw gevoel goed voorstellen, ik heb het meegemaakt met een collega van mij......
Sterkte meis! Dikke knuf! :(:)

Straks heeft m'n vriendin voor het eerst na 3/4 jaar weer les.
Even spieken hoe het gaat! :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:14

cloris: dat ziet er zeer netjes en degelijk uit!

sanne: oef, das schrikken. sterkte ermee meid. probeer jezelf niet teveel af te vragen waarom, daar kom je uiteindelijk waarschijnlijk nooit achter.

angela: sterkte ermee, idd net wat saida zegt, let op die dampigheid. is geen pretje voor het paard.

mies: heb je weer sjans? haha

suzan: lekker joh een dagje vrij met dit weertje
Laatst bijgewerkt door frankiej op 04-05-09 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:15

dankjulliewel :)
Ik let zeker op, als het erger word als dat het nu is is het voor moppie ook niet eerlijk meer op hem te laten leven

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:22

Gab: Jeetje, wat een hoop verandering in 1 keer! Dat je nog zo snel een huisje hebt gevonden voor de haf..gezien haar hoef waar je zóveel aan gedaan hebt. Hoe is het daarmee inmiddels? Jammer dat je soms deze keuzes moet maken ;( Maar het is wel heel eerlijk zo, soms is het t beste. Sterkte :(:) .

Malin: Hihi, die kleine van jou, met dr tandjes zo bloot :D . Geweldig toch, dat spelen! Lekker stel is het. En Suevvie, wat ziet ie er goed uit zeg :~ . En wat is hij lief met dat kleine kindje zeg!! Super paard!

Moppielover: Oh oh.. dus toch :(:) Sterkte!!

Mies: Back home dus 8-) . Nog wilde avonturen daar in Parijs?! ;) Fijn te lezen dat het zo leuk was. Krijgen we nog een leuke vakantie pic? *Wat een achterlijk pb'tje trouwens :? *

Laura: Lekker weekendje geworden dus! Gelukkig maar, na die pech.. En hincapie helemaal knetter haha.. :D

Denise: Braaf paard die Heike! Die is dan in de bak soms niet de makkelijkste, maar buiten helemaal braaf, de topper!! :D
Ik ben idd nog bij Chico geweest, gek peerd haha..

Marit: Hey, are you kidding me?! :wow: Mennnn, is dat Sam? Moest echt ff 2 x kijken... Jeeeetje, wat is die gegroeid, volgens mij niet alleen van gras hoor... Heeeeerlijk paard. Wat een onwijs mooie plaatjes zeg, heb genoten!

Joyce: Je moet het vaak zelf doen ja. Veel paarden geven het niet cadeau ;) . Maar is toch wel een fijn idee dan, als je paard al wedstrijd ervaring heeft. Dan is dat al een 'zorg' minder, en moet je alleen jezelf nog onder control houden haha. :+

Cloris: Ik ben echt jaloers op jou houding! Wat zit jij netjes op je paard :j . En dat voorbeentje van Piropo in middendraf.. :~ !

Sanne: ;( jeetje... wat een bericht zeg.... lijkt me echt écht heel vreemd om mee te moeten maken... :(:) . Zaterdag nog zijn verjaardag gevierd? Ongelovelijk zeg... zo dichtbij ook... Sterkte meis!!!!! :+:

Bianca: Whaaaa, stoere Yippie & Bianca. Zomaar op buitenrit :D . Echt heel leuk!! Ik weet nog hoe trots en geweldig blij ikzelf was hihi! *Vrijdag was alleen ff minder :') * Maar komt ook wel weer goed. Genieten hoor!!

Anouk: Ik ben ook benieuwd hoe je wedstrijd met Sam is gegaan? Nog een wp gereden?

Zondag toch nog even wezen kijken bij Chico. Hij stond me wat schaapachtig aan te kijken en in de bak legde hij een paar keer zn neus in me nek om liefkozend in me nek te blazen :(:) . Gek paard... ook! Het kan af en toe zo'n kneusje zijn hihi :+ .

Vandaag heb ik heb lekker aan de longe gegooid, ging prima! Hij liep lekker door. Daarna heeft ie nog een klein uurtje los mogen spelen met Guess en een andere kleine pony! Die kleine pony zat hij natuurlijk weer te teroriseren :') . Maar verder maakt hij het goed gelukkig. En met mij gaat het ook steeds wat beter! :) Heb steeds minder last. Ben vandaag nog niet wezen werken, dat vond ik nog even te hoog gegrepen. Morgen ben ik gelukkig vrij van me werk, ivm bevrijdingsdag, luxe he :D . Dus woensdag weer een poging op het werk doen...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:23

Sanne oei wat een drama. Inderdaad wat Frank zegt dat het geen nut heeft te achterhalen waarom. Vaak als het zo ver is kunnen ze niet meer logisch nadenken. Als je je hart wil luchten kan je altijd pb-en. Ik weet jammer genoeg hoe je je moet voelen...

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:51

Oe Sanne, dat is schrikken. Veel sterkte meid! Ben het met Laura en Frank eens, maar piekeren is moeilijk te stoppen helaas.

Moppielovre, jij ook veel sterkte. Lekker genieten nog maar van Moppie.

Iloon, gelukkig dat je je al weer beter voelt. Rust nog lekker even uit.

Cloris, ziet er goed uit zeg. Jullie zijn echt leuk om naar te kijken.

Banditto, hahaha.....lekker dik paardje. Sun is zich ook lekker vol aan het eten en die is ook al aardig gegroeid in die paard dagen. Ben benieuwd of hij morgen nog een stap kan verzetten ;).

Marit, wat is Sam toch knap.

Gab, jij ook veel sterkte zeg. Pfoe, je krijgt wel even alles bij elkaar.

Ik heb verder niet veel te melden. Sun staat zich lekker vol te eten en die ga ik morgen weer eens pakken. Ben zaterdag en zondag wel even langs geweest om een appeltje en peentje te geven. Dan weet hij dat ik dus ook kan komen voor leuke dingen :).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:56

Nog 2 leuke foto's met het vriendje en het paard :D . Dit was voor de dag 'des onheils' :P haha. Mn vriend kwam opeens zelf ermee dat hij erop wou, haha, lachennn! Daar moet natuurlijk meteen een plaatje van geschoten worden :D .

http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing155.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing153.jpg

Hij kan dus ook best lief zijn hoor :+ . Trouwens ook vandaag, was aan het poetsen, toen de kleinste hummel van stal langs kwam. Shelisa, meisje van 2 jaar, of ze erop mocht zitten :D . Natuurlijk ;) . Dus chico stond lekker, met een kleine hummel op zn rug, die aan zn vlechten zat te trekken, en een beetje lag te luieren op zn rug :+ . Wat issie dan toch lief.. jammer dat ik geen camera bij de hand had!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:00

dankjewel :)
Fijn dat het weer beter gaat iloon :) ook hele leuke foto's :).

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:57

Sanne, dat is wel schrikken zeg, heel veel sterkte.

Cloris mooie foto's .

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:04

Ilona, hele leuke foto's, tof dat je vriend ook op het paard klimt.
Prima zo'n cap, volgende keer nog een schoen met een hakje en het is helemaal veilig. 8-)

Sanne, da's schrikken, veel sterkte.

Hier nog een fototje van Lagartera (de moeder van Desperado van Frankiej)

Nee Lisenka, Je kunt het veulen er niet uit wrijven, die komt pas in juli.
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:55

sanne: sterkte.

Laura: Ik laat het maar voor wat het is, maar laat hem zeker geen foto's komen maken!

saida: Laat sanne komen ;) die zijn ook super! Een shoot is leuk, maar ik denk niet dat ik deze leuk had gevonden

Denise: Is weer is wat anders dan door het bos ;)

marit: mooie foto's!

joyce: welke categorie rij je nu? Succes met de wedstrijd!

cloris: Wooow wat een foto's!

ilona: Nee! HIj was in nederland de pipo!!! Niet te geloven...tsjah..maar dr zit binnenkort wel weer een ander leuk verhaal aan te komen!
hahaha die foto's van jamie! Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik hem wel is charmanter gezien heb ;) maar wel leuk dat hij erop wilde! Stoere vent hoor!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:05

Jan ze is anders fanatiek aan het proberen haha! Heeft echt al een bolle buik...

Mies nee zou hem ook zeker niet laten komen...

Iloon aaaah wat lief van Chico!

Cloris gave foto's zeg! Wat istie toch knap.

Vandaag heerlijk op Hincapie gereden. Heb eerst iets meer dan een kwartiertje in de bak gereden. En het is zelfs gelukt om op beide handen van hand te veranderen in draf! Hij deed het echt super. Slingerde niet eens zo erg. Een gebroken lijn van 5 meter daar in tegen was wel moeilijk toen viel hij in stap.
Doordat ik merkte dat hij toch nog last heeft van zijn doorkomende hengstentandjes toch maar lekker naar het bos gegaan. En meneer was fris haha. Hij stapte hard, niet normaal.
Een keer liep hij te dicht langs een laaghangende tak die ik niet kon ontwijken en van dat geluid schrok hij zo dat hij 2 meter verder stond maar kwam wel heel netjes weer terug.

Daarna weer aan de longe met hem op de wei gegaan samen met een ander paardje die ook aan de longe moet (blijft anders niet binnen de omheining) en dat ging echt super. Hebben op nog geen 2 meter van elkaar staan eten en deden niks naar elkaar. Echt fijn. Hincapie wilde alleen wel bij hem in de buurt blijven en niet meer voorop lopen naar huis haha...

Morgen ga ik voor het eerst samen met een ander naar het bos (zelfde paardje als van de wei) mijn moeder loopt nog voor de zekerheid mee maar ben zo benieuwd! Echt spannend!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:07

ilona: wat een luxe idd. enne ik moet zeggen dat ik liever naar chico kijk als naar die vent die erop zit... maarja ben ook geen vrouw he

jan: dat zie jij verkeerd: lisenka is het veulen aan het instralen. soort communicatie van vrouwen die wij mannen niet snappen.

saida: en kreeg je vriendin veel commentaar?

laura: ook dat komt goed morgen. je boft maar zo lekker dicht bij het bos

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:38

Sanne: heel veel sterkte hiermee...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:16

Zo, ik ga weer eens mijn best doen wat bij te reageren :)

Kelly, een gra-kleurige vind ik zo mooi :D leuke keuze!

Sanne, leuk joh, op bezoek bij Jan & Lisenka!! Jaloers dat je zo dichtbij woont hoor ;)
Leuk met je nichtje zeg, zo op Vaidosa!

Lisenka, dank je, ja hij is een stuk groter geworden.
Oei mooie foto's van Keljan, wat een lekker ding, blijf een zwak houden voor Fjorden :)

Karina, gefeliciteerd met je diploma!

Saida, nog last van je geblesseerde spier? Klonk niet fijn.

Peet, ja alles goed met Bandietje, hoe is t op stal, missen jullie ons al?
Waar halen jullie dat katje vandaan?

Il, bah, toch een flinke opdonder gehad zo te horen, hoe gaat t nu? Naar je werk geweest?
Dokter? Ja, het is heel leuk zo samen op stal!!
*bijgelezen..
Oh, dat is wel boffen dat je al vrije dagen had. Haha leuk je vriend op je chick ;)

Bianca, gaaf, een eerste buitenrit gemaakt!!

Jan, geweldige pas de deux zo, met Keljan en Floris! En leuke foto van dat veulen :D

Frank, jammer van je sproeiers, al wat anders gevonden?

Malin, hmmm Suevo ziet er toppie uit!!

Gabriella, moeilijke keuze's gemaakt zo te horen. Sterkte ermee.
Gelukkig heb je je kanjer Moreno bij je, die kan je vast troosten :)

Michelle, fijn dat je t naar je zin hebt gehad in Parijs!
Vaag die kerel met pbtjes.. gewoon negeren ;)

Denise, dat doe je goed, heerlijk genieten van het mooie weer dmv buitenritjes!!

Marit, wow, wat een verandering!! Wat is Sam heerlijk vol geworden...

Moppielover, balen van het slechte nieuws, sterkte ermee.

Cloris, oh wat blijft Piropo toch uitermate kwijlbaar, heerlijk!!!

Sanne, tsja, ik had het al via de sms vernomen, maar nogmaals, echt heel veel sterkte,
lijkt me echt een verschrikkelijk bizar idee..

Whahaha jan en frank.. jullie zijn toch ook een heerlijk stel d r o o g k l o o t e n he :P

Zoooo weer een aantal pagina's bijgereageerd ;)

Nou, zaterdag zijn we met Bandito in het vlakbijgelegen bosje wezen wandelen, en hij was braaf!!!
Ging ook oefenen in mn eentje door van die soort klappoortjes, ging allemaal prima, zo'n kanjer :D
Zondag kon ik helaas niet heen ivm werk en vroegere sluitingstijd van stal op zondag, maar vandaag weer heengegaan uit mn werk, stalletje gedaan (vind t toch zo heerlijk daar zelf de controle over te hebben!), en toen dacht ik dat ik wel eventjes kon proberen hoe die op de longe zou reageren met een longeersingel + dekje, nou ik heb echt een briljant paard, liep er alsof ie het al eeuwen deed!
Niks vreemd opgekeken van het dekje of de singel, terwijl hij het toch nog nooit eerder om heeft gehad, en netjes op een volte om me heen, aandraven en terug naar stap op stemcommando.
Eerst linksom gehad, ging perfect, toen rechtsom, vond ie duidelijk moeilijker, was ie wat lastiger, maar al met al een echte KANJER!!
Zit op een giga roze wolk, want verbaas me elke keer weer hoe braaf hij is!!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:23

JASMIJN JA WE MISSEN JE EN BANTITO OOK ZIJN WEI`tje IS NU ZO LEEG ZONDER HEM
en die poesjes zijn van de driepoot mama,,,,,,,

iloon leuke foto`s van je vriendje op je kanjer

moppie klote van je paard let je wel goed op je paard :(:)

voor de rest lees ik nog wel bij heb erge koppijn hebben een drukke dag gehad
dus sorry voor het mindere type werk van deze kant :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:25

Oh Bandito zei vandaag nog tegen me, dat ik een hinnikje moest geven aan Tsjill, kan je het doorgeven? :+
En als ik hem volgend jaar heb ingereden, gaan we gezellig samen de duinen in!
Dacht idd al dat het de driepoot was :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:26

En wat gaan we weer hard!!

Sanne Pfffft jeetje wat erg! Zeker schrikken zeg! Hoop dat jullie als vriendengroep er goed over kunnen praten met zijn allen en het een plekje kunnen geven.

Gab Jij ook al niet zo'n leuk bericht. Balen dat je deze beslissingen hebt moeten maken. Gelukkig heb je Morrie nog waar je van kan genieten.

Karina Gefeliciteerd!! Nu mag je me zeker eens een lesje komen geven! Aan die houding van mij mag ook wel wat gewerkt worden. Hoe gaat het trouwens met het paardenkind? Het lijkt met trouwens leuk om het hemelvaartweekend bij je langs te komen. Laat me maar even weten of het kan en welke dag jou het beste uitkomt! O ja en succes met Rico en Veludo!

Marit Zo dat is lang geleden dat ik foto's van Sam heb gezien. Hij geniet zo te zien duidelijk van de Hollandse glorie, maar hij is ook mooi aan het uitzwaren zeg! Er zaten mooie foto's tussen!

Iloon Jij hebt ook weer een spannend avontuur meegemaakt. Was het nog rustig op de Haagweg? Moet er niet aandenken dat het mij zou overkomen wat jou daar is gebeurd! Stel dat het druk was en Chic de weg op was gerend en door een te hard rijdende auto was aangereden.

Angela Das ook niet niks wat Moppie heeft! Hij was ook al wat ouder he las ik in je profiel. Wees zuinig op hem hoor. Hoop dat hij nog een fijne zomer mag hebben en anders van z'n oude dag mag gaan genieten!

Cloris Mooie foto's! Vind dat je op sommige foto's zo'n mooie statige houding hebt. Vooral die ene galopfoto! ;)

Nog even en dan kunnen de paarden hier ook op de wei. De staleigenaar is deze week op vakantie en we gaan volgend weekend de weitjes indelen en dan kunnen ze erop! Verder niet veel spannends te melden. Heb nu wel de foto's doorgemaild gekregen en zal er binnenkort een paar uploaden.

Ga nu lekker naar bedje toe. Heb vannacht erg slecht geslapen. Het was warm en het zal vast wel te maken hebben dat je lekker een paar dagen vrij bent geweest en dan weet dat het de volgende dag weer maandag is en dat je moet gaan werken. De rest van deze week ben ik in ieder geval weer lekker op pad!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:31

Fijn dat Dito zo braaf was, super peerd +:)+

Laura ook weer lekker bezig met Hincapie, nog een superpeerd +:)+

Sanne wat een verdrietig nieuws, ook ik weet helaas hoe het voelt. Piekeren heeft idd geen zin maar je zal je er vast wel een tijdje rot over voelen. Zoiets heeft ook altijd echt inpact op mij, soms na een paar weken nog kan ik er dan ineens bij stilstaan en er aan denken....

Chica wat ziet hij er *mjummie* uit zeg :~ moet die knappe mannen van jou toch echt zeer snel weer in t eggie zien hoor! Hij loopt heerlijk zo te zien :j Whahaha wat een bekken kan jij trekken zeg :P *daar kijk ik dan juist wel naar* Over die bek van Elvis maar niet te spreken :P O:)

Oh en had ik al gezegd dat ik de foto's van Sam supergaaf vondt :D :P O:)

Ilona verstandig dat je nog even niet bent gaan werken, doe maar rustig aan hoor! Leuke foto's van Chico en je vriend, twee knappe mannen samen :P

:wave: *zwaait even naar Joyce* Wanneer krijgen we weer eens foto's van jouw knappe bruintje?

Lisenka doet stiekum aan telepathisch veulenfluisteren :P

Mies stom van die foto-shoot maar net wat de rest zegt, gewoon Sanne laten komen en dan komen jullie daarna even gezellig naar mij ;)

Frank wel balen van die sproeiers, heb zulk soort dingen ook wel eens meegemaakt en dan voel je je echt banketstaaf :( Ik zou eerst bij een atec trailer gaan kijken, had me er al helemaal op verheugd en toen we belden dat we eraan kwamen om hem op te halen was hij ineens verkocht _-:(

Zo ik ben weer bij, heb daarstraks even lekker Greys Anatomy gekeken en ga nu even verder in mijn boek!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:33

Barroco schreef:
Oh Bandito zei vandaag nog tegen me, dat ik een hinnikje moest geven aan Tsjill, kan je het doorgeven? :+

DOEN WE CKER EN DAN DOOR DE BOLLENVELDEN HAHAHAHAHA
EN DAT HINNIKJE GA IK CKER GEVEN
XXXXXXXXX

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:34

:wave: *zwaait ook even naar Yenneke* :) Ik moet jou ook nog meeten he alleen ik zou mijn God voorlopig echt niet weten wanneer :D Die laatste foto's van jou en Xje zagen er echt super uit, hij is mooi aan t uitzwaren zeg :~

Tsjonge ik vanavond een flinke kwijlbak nodig haha :D

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:40

Sanne: Wens je veel sterkte. Echt afschuwelijk om mee te maken.

Angela: Veel sterkte met Moppie. Geen goed nieuws, maar je weet nu wel tenminste wat Moppie heeft.

Cloris: Wat een gave foto's weer van jou en Piropo.

Marit: Sam is PAARD geworden.

Malin: Wat is Suevo lief en wat ziet hij er goed uit.

Jasmijn en Madelief: Leuk dat jullie bij elkaar staan. Super dat Bandito zo braaf is. Hij leert zo al lekker veel voordat je met hem gaat rijden.

Frank; Klopt ben het veulen aan het instralen. Laat nog maar even lekker zitten. Vind 3 veulens op dit moment meer dan genoeg, maar wel erg leuk.

Vanochtend weer lekker op Otto gereden. Is weer wedstrijdklaar, dus misschien binnenkort weer starten. Eerst donderdagochtend maar met hem naar les. Keljan herstelt nu heel goed. Ogen tranen al veel minder en zijn ook niet meer zo dik. Hij loopt (zelfs nadat hij gisteren in het land alle paarden even gek maakte) nog steeds goed.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:41

tsjillert schreef:
Barroco schreef:

DOEN WE CKER EN DAN DOOR DE BOLLENVELDEN HAHAHAHAHA
EN DAT HINNIKJE GA IK CKER GEVEN
XXXXXXXXX

Peet: Vraag me nog steeds af wat jij toch in dat bollenveld deed. :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 23:02

Ik ga morgen echt een poging doen tot bijlezen en reageren, beloofd. Momenteel heb ik er echt de puf niet meer voor :'). We zijn enkel maar bezig met opruimen, opruimen en opruimen.

Gister wel eindleijk Matz teruggehaald!