Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
damiano schreef:Hallo amigo_tje,
Heel veel sterkte met je paard, ik hoop dat alles goed gaat. Je heb veel moed gehad, haar te hebben uitgezocht.![]()
Ik hoop dat alles in orde kommt, en dat je veel plezier met haar zal hebben.
Toch wil ik jouw geen angst maken, maar ik denk dat er iets niet in orde is met de achterhand. Ben niet zo goed in het nederlands, maar ik denk dat ze iets aan het (kreuzdarmbeingelenk) heeft!! weet niet hoe dat stuk op het nederlands heet.
Groetjes en tot gauw.
peetorlan schreef:Het kan ook het draaien zijn van het veulen. vlak voor de bevalling kunnen merrie's daar erg last van hebben dat het veulen goed gaat liggen en nog een keer draaien
Amigo_tje schreef:Ceara heeft vannacht héél erg liggen zuchten en kreunen. Ik zag het in de camera, ze had pijn en ging liggen. Kwam weer recht liggen en so on and on...
Ik heb zo het gedacht dat dit weeën zijn. Is dit correct? En hoe lang kan dit zo duren, want ze had dit ook in de nacht van donderdag of vrijdag. Dus ze heeft het al 2 nachten + een groot deel van de nacht van woensdag op donderdag ook. Die laatste was niet de hele nacht, alleen meer naar de morgen toe.
Mn birthalarm ging wel 20 x af vorige nacht...