xoranlover schreef:hahahaa Ik zie het al voor me. Advertentie, afspraak gemaakt. Moment even mijn zadel passen. Nee ligt niet goed dan wil ik het niet.
Lol! Je lacht hier nu mee, maar lees het rare dingen bij paardenverkoop topic eens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xoranlover schreef:hahahaa Ik zie het al voor me. Advertentie, afspraak gemaakt. Moment even mijn zadel passen. Nee ligt niet goed dan wil ik het niet.
Zoe_97 schreef:xoranlover schreef:hahahaa Ik zie het al voor me. Advertentie, afspraak gemaakt. Moment even mijn zadel passen. Nee ligt niet goed dan wil ik het niet.
Lol! Je lacht hier nu mee, maar lees het rare dingen bij paardenverkoop topic eensdaar was iemand waar een meisje met een dressuurzadel met glimmend randje kwam aanzetten en ze nam paardje niet want dat zadel paste niet.
keona schreef:Gelukkig hebben wij een makkelijke lusitano .we hebben nu een rossner is een portugees merk ligt als een huis.en was ook nog in de aanbieding bij divoza. Erg fijn zadel de aanbieding is nog
Lusitana schreef:keona schreef:Gelukkig hebben wij een makkelijke lusitano .we hebben nu een rossner is een portugees merk ligt als een huis.en was ook nog in de aanbieding bij divoza. Erg fijn zadel de aanbieding is nog
Rossner is gewoon een van de huismerken van Divoza. (De andere zijn Pagony en Mondoni en Baseline)
Daphneeeej schreef:Mijn lusitano heeft ook een moeilijke rug maar dan het andere uiterste, hoge schoft, wat wele rug, hoge kont en brede schouders. Ik heb er een portugees model Hidalgo op gehad, ideaal zadel echt zo verliefd op dat zadel. Het zadel was alleen te recht voor de rug van mijn paard. Nu een flexible inspiration en daar ook super blij mee, zit als een huis en past super op alle paarden waar ik het op geprobeerd heb.
DeMolenhoek schreef:Rider, mag ik eens weten in welke prijsklasse je moet denken voor zo een paard? Ben vandaag een lusitano hengst gaan testen maar helaas is het hem niet geworden en twijfel nu om te importeren.