Hier zondag buitenritje gemaakt, mijn vriend mee hardlopen en de hond gezellig mee. Lag er alleen nog bijna 2 keer naast.. hond rende voluit voor mij op het zand pad.. En toen stopte de hond opeens.. En mieke dacht oh hier moeten we stoppen? Okee pats boem en stond stil.. En dat dus 2 keer.. Ging net goed
ja ik hoop het zo, floor vind het heerlijk buiten maar is zo gewend dat ze steun heeft van de andere. was super lief is maar die zijn na een stukje stappen al moe en dan heeft zij nog zoiets van hallo gaan we nog even gassen haha :p dus zou voor haar ook fijn zijn!
Ik ben vandaag ook weer naar mijn verzorg-meneer geweest. Hij stond buiten in de paddock heel verveeld te kijken en vond het een keertje niet erg om mee aan het werk te gaan!
Tijdens het afzadelen bedacht ik me dat ik ullie dit toch even wilde laten zien. Echte mannen dragen roze
Ik opende zijn tonnetje om te kijken wat meneer verdiend had en ik zag iets vreemds... ... mandarijnen. Die had ik nog niet eerder gezien. Er werd mij ingefluisterd dat Siebe die heel erg lekker vind. En dat bleek. Ik begon met pellen en meneer stond nog net niet te kwijlen Lieve spekkie
Ik duim ook mee voor goed weer! Afgelopen zondag een buitenrit gemaakt in de miezerregen. Zaterdag hopelijk gewoon droog.
Babette
Geplaatst: 17-12-15 10:04
Heel gaaf dat hoofdstel hierboven! Ben benieuwd hoe het staat!
Wij hebben gisteren met stal (uiteindelijk waren we met zn drieen ) een kerstrit in het donker gedaan. Erg leuk, gelijk een nieuw rondje erbij en wat was ze braaf! Echt een dappere dodo!