Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Cyrina schreef:
Ik vind dat de organisatie het super gedaan heeft. Dit is niet even een evenementje. naast de keuring moesten er de hele dag demo's en shows georganiseerd worden op HE door spaanse paarden.
Ik heb ieder geval een heerlijk weekend gehad!!
Citaat:Jesser schreef:
Gitje nog bedankt voor het wegbrengen van mij en Cora, haar auto stond helemaal aan het begin van de weg.. Was een pest eind lopen!
Elskevree schreef:Ik was om 7 uur wakker maar heb er gelukkig nog 1,5 uur aan vast kunnen plakken. Ik heb meer geslapen dan vrijdag en zaterdag (3 en 4 uur). Het was weer veeeeeeel te gezellig!!!! Leuke nieuwe mensen ontmoet en gezellig weer bijgepraat en gelachen met de oude klan. Het was een super weekend en de beste paarden hebben gewonnen! Super mooie merrie van finca Linda en wat was de hengst ontzettend mooi, typisch en goed gebouwd met dito karakter!!! Ga mezelf nu even verwennen door naar een Welnesscentrum te gaan en dan vanavond terug naar Spanje! Ik zal proberen nog wat zon naar jullie op te sturen...
Cyrina schreef:Verder snap ik de discussie niet zo aangezien Nombrado niet geweest is en het niet heeft kunnen zien, dan kan je er ook weinig over zeggen.
XshaartjeX schreef:Ik was er vrijdag even.. Helaas niet zo lang als ik had gewild maar t verkeer zat niet echt meewat mij opviel bij de 4 jarige merries is dat die (sorry als ik iemand beledig ofzo) best wel iel waren. Best erg maar ik dacht bij mezelf een beetje van whow dan vind ik Viky toch wel wat mooier. Ik denk dat een van die merries wel 2 keer in vik paste kwa breedte hahah
Maar dat mogen jullie volgend jaar zelf beoordelen dan bij de 5 jarige merries want dan doen wij ook mee
Ik vind persoonlijk een lichte bolling van de neus wel mooi
russel schreef:He bah, dan krijg je zo een typje waar je niets meer mee kan en dan zijn wij allemaal tru*tten en bitches, leuk hoor.
monya schreef:Ik heb dit paard zien bewegen en ik vond hem echt een terechte winnaar. Voor mij was het plaatje compleet, rustig karakter, lekker los door het lijf en ruim bewegen, mooi type.
Zelf moet ik nog een beetje wennen omdat ik nog altijd mijn "warmbloedachtergrond" heb en dus met rijpaardogen kijk. Soms kon ik me echt niets voorstellen bij de punten van de jury, soms weer wel. Het is nog even wennen. Kom ik op fokkerijen in Spanje waar ze zich gericht bezig houden met het fokken van rechtere profielen, rechtere ruggen, dus eigenlijk toch een ander type, scoren hier in NL de wat "ouderwetsere" types weer hoger.
![]()
Het is en blijft natuurlijk een jurysport, maar ik heb in ieder geval genoten, weliswaar tussen mijn eigen clinics door, dus helaas niet genoeg naar mijn zin gezien. Maar deze kampioen, vond hem echt fantastisch.