Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik hou van aparte kleurtjes en met name van valk/buckskin. Bij Al Mansour staat een ontzettend leuk, jong Berber-Arabier hengstje te koop, in de perfecte kleur
(Geboren in mei 2011) Iets wat voor mij wel een probleem zou zijn, is de taal. Mijn Duits en Frans is behoorlijk slecht, met Engels red ik me daarentegen prima.

Misschien spreken die mensen wel engels? Ik zou zeggen; stuur eens een mailtje in het engels...dan merk je het vanzelf

. Helaas zit het er nu nog niet direct in om een paard aan te schaffen ivm studie.
?
Ik geloof dat het in 't Frans was ... 
Bonjoy schreef:Mijn zoektocht naar een Berber wordt even gestaakt, gisteren had ik opeens een hele gave Valentijnsdag
[ITP] En dan komt een droom uit.....

Ik blijf hier wel lekker mee lezen en posten als ik iets te vertellen heb. Vind de Berber nog steeds heel gaaf! nicolanca schreef:maar voor mezelf had ik bedacht dat ik geen berber wilden die in Zuid-Frankrijk het hele jaar rond voornamelijk op het zand heeft gestaan (een enkele stoeterij doet dat) omdat de overgang voor het spijsverteringsstelsel naar de Nederlandse weilanden (ik heb zelf geen land, ik ben dus afhankelijk pensionstalling + de opvattingen daar over weidebeheer) te groot zou zijn. Kijk dus goed in de rondte wat je mogelijkheden hier in Nederland zijn voor de huisvesting van je toekomstige paard.
!!