Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als het goed is in maart ook nog wel!
wordt jij dan een soort van voetbalvrouw
ja vrijdag komen ze digitale tv internet en telefoon brengen
nu van alle dingen tegelijk doen

.
. Vind ik zelf echt dé game-dinges 

.
Klinkt alsof jij het heeel leuk gaat hebben als vrijgezel
.
), ik ben weer bezet
en ZO verschrikkelijk verliefd...
. Kan niet wachten op de zomer om hem weer in zn mooie strakke velletje te hebben.
.
.
, wat een heeerlijk peerd, en zo mooi!
Ik heb nu een nieuw voedingsadvies waar we zo'n 3 weken geleden mee zijn begonnen en het goede nieuws is dat hij wel weer begint aan te komen in gewicht, alleen blijft zijn spierontwikkeling nog ernstig achter en is ie nog steeds enorm slappe dweil. Daar gaat hij nu weer een speciaal supplement voor krijgen, hoop dat het gaat helpen. En dat we er uit gaan komen met het zadel ook, want die ellende kregen we er ook nog eens bij
.
De nieuwe kan dus ook weer in de verkoop. Zadels....

Hoe was het?!
super hoor en nu lekker genieten he
? 
Echt superrrrr hoor! Ik had hem ook in 1 x gelukkig! Maar niet met maar 1 foutje..
haha. GEFELICITEERD! Nu je praktijk, en karren maar!
. Volgens mij is dat echt zo'n 'losjes' feest, waarbij iedereen elkaar lekker beet pakt, in de oren staan mee te bleren, en het liefst zoveel mogelijk scoren op 1 avond
. Dat is mijn idee er altijd bij, vandaar dat ik echt niet van het carnaval ben.. al hoewel ik het aan de andere kant ook graag een keer zou willen mee maken
.
. Die naam erop is zo leuk!
. Tof zeg! Waneer komen er foto's 
* . Wel ben ik heeeel blij voor je
, en ik hoop dat het dit keer beter gaat als de 1e keer! Je moet me wel echt ff bijpraten hoor! Hoe het is gegaan ect ect ect....
. En wat leuk dat jij nu ook een paardje te rijden hebt! En dat Bandietje zo goed gaat
. Maar dan (als/nogmaals?) gefeliciteerd!!
. Ik ben ook een "mutsie" wat dat betreft.. 
. Dus laat maar zien!!
Ook een peen erop gelegd, en hooi en dat at ie er zo vanaf
. Knappe knul!