Frank: Lekkere verkopers dan! Dr had op zn minst een mailtje gekund dat het al verkocht was!
Sanne: Die is nog wel even in beeld hoor
als het goed is in maart ook nog wel!
Dat halster van igneo is gaaf!!!! Gelukkig gaat het al beter in de groep! Dosie wordt breed!! *(in positieve zin)*
sjaad: Puur uit interesse? Hij heeft wel een apparte kleur idd
malin: ik zie er ook zo 123 suevo niet in, maargoed heb hem alleen op foto's gezien natuurlijk...Zou wel leuk zijn als dit echt zn vader is!
Bianca: zooo die krijgt een bilpartij! Ze ziet er goed uit!
Lobke: Leuke filmpjes! Licor is zooo gaaf, jullie zijn ook wel echt een mooie combi om naar te kijken!!! Terrosso toont wel heel braaf en relexed als je de filmpjes na elkaar bekijkt
Benthe: Veel plezier vanavond!!! Niet te wild
Mn carnavalsoutfit is compleet! Alleen nog even goede schoenen vinden...ik ben nu van plan mn encanto's (jaa ik heb schoenen met dezelfde naam als mn paard...hoe cool is dat) aan te doen..maar een hele avond op naaldhakken..... Ga zo even met een vriendin in rotterdam voor school winkelen dus misschien zie ik nog wel andere pumps..met een iets normalere hak waarmee ik de avond doorkom:P
En ik heb een hele leuke button gemaakt voor mij en valerie (vriendin) met de tekst:
Kiss me, I'm blond!