[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:27

Haha, en óf Chick mee gaat doen!! Ik zal hem eens bomproof maken! Ghehehe :')

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:30

Frank: Lekkere verkopers dan! Dr had op zn minst een mailtje gekund dat het al verkocht was!

Sanne: Die is nog wel even in beeld hoor ;) als het goed is in maart ook nog wel!
Dat halster van igneo is gaaf!!!! Gelukkig gaat het al beter in de groep! Dosie wordt breed!! *(in positieve zin)*

sjaad: Puur uit interesse? Hij heeft wel een apparte kleur idd

malin: ik zie er ook zo 123 suevo niet in, maargoed heb hem alleen op foto's gezien natuurlijk...Zou wel leuk zijn als dit echt zn vader is!

Bianca: zooo die krijgt een bilpartij! Ze ziet er goed uit!

Lobke: Leuke filmpjes! Licor is zooo gaaf, jullie zijn ook wel echt een mooie combi om naar te kijken!!! Terrosso toont wel heel braaf en relexed als je de filmpjes na elkaar bekijkt ;)

Benthe: Veel plezier vanavond!!! Niet te wild :P

Mn carnavalsoutfit is compleet! Alleen nog even goede schoenen vinden...ik ben nu van plan mn encanto's (jaa ik heb schoenen met dezelfde naam als mn paard...hoe cool is dat) aan te doen..maar een hele avond op naaldhakken..... Ga zo even met een vriendin in rotterdam voor school winkelen dus misschien zie ik nog wel andere pumps..met een iets normalere hak waarmee ik de avond doorkom:P
En ik heb een hele leuke button gemaakt voor mij en valerie (vriendin) met de tekst:
Kiss me, I'm blond! _O- :*

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:54

ilona - fijn dat het met chico'''weer'' goed gaat houden zo

benthe - een voetbal elftal leuk hoor 8-) wordt jij dan een soort van voetbalvrouw :P

mies - dus jij bent helemaal klaar voor carnaval leuk hoor :)
ben benieuwd naar je uitfit :D

*\o/* ja vrijdag komen ze digitale tv internet en telefoon brengen
kunnen we dus ook tv gaan kijken haha,
nu alleen nog wacht op me koelkast en meubels en dan kunnen we erin :):)

ben dalijk wel blij als alles achter de rug is ben zo moe :Z nu van alle dingen tegelijk doen
en dalijk kan ik lekker gaan genieten van alles *D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:20

Pfoeeh, kan me totaaaaal niet concentreren en ik móet leren voor m'n tentamens.

Om drie uur ga ik lekker m'n peerdje rijden! :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:43

Grappig, een holteontsteking bij een date... Antibiotica en iboprufen, we slaan ons er wel doorheen :j

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:25

Ik ga even voeren en daarna richting m'n date. Doei!!!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:27

Ik ga Picassootje rijden! :j

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:34

zo het huis is schoon *D
om 3 uur krigen wij koopers voor onze woning
vindt het zo spannend.
jullie horen nog wel hoe het is gegaan *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 17:21

Idd spannend zeg, ben benieuwd hoe het is gegaan!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:24

Mensen!!!! Als jullie zo doorgaan is dit topic binnen een half jaar vol :D
Sorry hoor, kan het écht niet bijhouden.
Ik ga nu wel even de laatste 5 pagina's bij lezen & reageren, maar voor de rest houd het even op.
Dus als ik iets belangrijks gemist heb, meld het dan ff :D.

Denise, leuk de Wii :). Vind ik zelf echt dé game-dinges ;)
Jeetje, wat lief van je vriendje! Romantisch hoor.

Benthe AAHH kom er gezellig bij.. Ik ben ook zo verschrikkelijk verliefd (had t nooit aan zien komen), maar daarover zo meer.

Iloon, meid, je laat me weer schrikken!! Die Chik.. ben blij dat er toch niks aan de hand was, jeetje zeg.
En gelukkig maar dat iedereen hier een goed inzicht erop heeft, echt fijn.

Heidi, ahh lief fotootje. Jesse ziek? Ik hoop dat het niks is.

Penny, leuk setje!!! Heerlijk dat shoppen voor je paardje. Ik moet er nog even mee wachten helaas. Al heb ik vandaag wel even een nieuw halster gekocht (moest wel, oude was ie uitgegroeid).

Sanne, supergaaf van Bonita!! Maar we praten donderdag wel bij :D

Sjaad: mooi van Urbino!!! Klinkt allemaal heel goed.
En inderdaad, ik vind voor mezelf papier ook niet verschrikkelijk veel uitmaken, zolang ik het paard maar mooi vind :D.

Bianca, leuk foto's van Yippie. Herken toch écht veel van Bandito erin haha..

Lobke, gaaf die filmpjes! Knappe paarden :D

Mies
, haha vet cool naamschoenen van je paard :D Klinkt alsof jij het heeel leuk gaat hebben als vrijgezel ;).

Marielle, succes met de verkoop!

Ik zou graag meer bij willen reageren.. maar echt.. Pfoeh. Dus sorry voor de mensen die ik vergeten ben.
Zag namelijk veel oude bekenden die kwamen buurten, en ook weer veel nieuwe gezichten.

En meiden (en heer ;)), ik ben weer bezet :o en ZO verschrikkelijk verliefd...
We hebben op Valentijn wat gekregen. Ohh als ik dit schrijf krijg ik alweer zulke giga kriebels.
Hij is zo lief en knap en schattig en stoer en... Ik zal maar even stoppen.
Afgelopen zondag was mijn moeder jarig (hij had mn ouders nog niet ontmoet), en stond hij opeens op de stoep
met 2 super mooie boeketten, één voor mijn moeder en één voor mij. Ik wist niet dat ik zó verliefd kon zijn.

Met Bandito gaat t allemaal ook heel goed. Ben lekker veel met hem in de weer, hoofdstelletje pakt ie helemaal goed op.
Hij begint nu gelukkig wat haar te verliezen :D. Kan niet wachten op de zomer om hem weer in zn mooie strakke velletje te hebben.

En met werk gaat t ook super, ik rijd nu echt op een heerlijke truttig merrie van 5 jaar, Gribraldi x Painted Black (hoe verzinnen ze het??),
genaamd Zinedine, echt een meisje-meisje (en aangezien ik dat ook schijn te zijn is het een mooie match :)).
Heel fijn te rijden en gelukkig eindelijk een normaal formaat (1.62).

Ik ga echt proberen meer bij te reageren maar heb het toch echt te druk als het zo snel gaat hoor.
En donderdag naar Sanne in Groningen!! En dan ook naar Igneo. Helaas is Yzella verkocht, vond haar erg leuk.
Nou dat was t, ga genieten van mn eerse vrije avondje sinds weken, even in bad, hoofdstel + halster van Bandito invetten,
kamer opruimen en Desperate Housewives kijken!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:38

Idra: Wat leuk de filmpjes en wat doet Terroso het goed.
Denise: Hopen dat de bak snel in orde is, zodat je lekker kan rijden.
Ilona: Fijn dat Chicky in orde is. Was wel even schrikken.
Djemo: Spannend. Hoe is het gegaan?
Jasmijn: Fijn da het met Bandito zo goed gaat :).

Bedankt voor de felicitaties. Verjaardag was erg gezellig en leuke dingen gekregen. Vrijdag vier ik het
nog voor vrienden.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:41

Owja Sanne wil je mijn plaatje van de opening sturen. Dank je!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:43

het huis vonden ze helemaal geweldig,de tuin vonden ze iets aan de kleine kant maar ze willen graag een week bedenktijdt hebben ,dus nog even afwachten maar .

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:52

Amanda nog gefeliciteerd (weer iets gemist..) ;)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:01

Lobke gaaf dat je de filmpjes geplaatst hebt! Ik begin wel erggg fliefd te worden op Terosso zeg :P , wat een heeerlijk peerd, en zo mooi!
En ik vind Licor ook echt verbeterd, zeker als je ook nog vertelt dat zijn beste deel niet eens op film staat. Erg inspirerend meis!

Ik maak me beetje zorgen om Veludo, in het begin ontwikkelde hij zo mooi maar de laatste maanden is hij zo teruggevallen dat hij wel ongeveer terug bij af lijkt... |( Ik heb nu een nieuw voedingsadvies waar we zo'n 3 weken geleden mee zijn begonnen en het goede nieuws is dat hij wel weer begint aan te komen in gewicht, alleen blijft zijn spierontwikkeling nog ernstig achter en is ie nog steeds enorm slappe dweil. Daar gaat hij nu weer een speciaal supplement voor krijgen, hoop dat het gaat helpen. En dat we er uit gaan komen met het zadel ook, want die ellende kregen we er ook nog eens bij :(.
Als hij niet snel gaat verbeteren ga ik toch eens een uitgebreid bloedonderzoek laten doen. Hij is de eerste 6 jaar van zijn leven best veel tekort gekomen en heeft ook behoorlijk strijd moeten leveren in zijn opfokgroep, daarbij is hij natuurlijk ook nog de helft van een tweeling. Toen is hij bij mij ineens enorm gaan groeien, zeker 5 centimeter van zijn 6e tot zijn 7e.... Dat is VEEL... Het zal allemaal behoorlijk energie kosten, maar het resultaat is wel dat hij er nu als bijna 7-jarige uitziet als een 3-jarige...

Djemo, hebben die kijkers dan wel een optie genomen op je huis? Ze zeggen in ieder geval niet meteen nee! Ga voor je duimen.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:17

Karina .... nee ze hebben nog geen optie even deze week afwachten .

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:22

Malin, bedankt voor het warme welkom!! Sam is inderdaad een stuk breder geworden! Het nieuwe zadel past niet... is fit 3 maar net zo breed als mijn 2de hands fit2.... ;( De nieuwe kan dus ook weer in de verkoop. Zadels....
Juf heeft gepoogd foto's te maken vandaag. Helaas in binnenbak dus slecht belicht. Geeft niet echt een goed beeld :D
als ze eindelijk geupload zijn zal ik ze plaatsen. Hebben jullie een heel vaag beeld! Als een soort mysterie guest :-)

Vind Suevo mooier dan zijn paps! :o :D

Kjoetie, wat wordt Yippie groot al zeg!! Wat een dame!! Echt een leuke barokke kruizing. Ik hou van fries x anda!

Lobke, ik krijg ook je filmpjes niet geupload.... jammer!

Karina, balen dat Veludo zo terug loopt. Als hij echt zo'n stuk is gegroeid trekt hij straks vast in de breedte ook weer bij. Sam is ook lang een dunne dweil geweest en is nu nog niet uit ontwikkeld! :Y)

Zie dat we 2 bandito's hebben op het forum! Ook leuk! :+

En ik las dat er iemand op date is geweest! }> Hoe was het?!

Vandaag les gehad.... dat viel niet mee! Had de laatste tijd wat gesmokkeld in de buiging en dat moest ik nu bezuren. Voelde echt als een stap terug omdat Sam weer erg drammerig en hangerig werd. En ik dat nog niet kon oplossen. Nu eerst weer werken aan het achterbeen en hem niet te diep laten lopen! Genoeg huiswerk mee in ieder geval!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:38

Bedankt voor de fijne berichten!
Hier nog even de rechtstreekse links op Youtube, dan zou het wel moeten lukken denk ik, Marit?
http://www.youtube.com/watch?v=j_3IaRz6RqE
http://www.youtube.com/watch?v=CEawxXPWL7I

Licor en Terroso zijn van temperament wel dag en nacht verschil, ik denk niet dat Terroso zich ooit zo druk zal maken als Licor. Licor is wel heel cool in het hoofd wb de omgeving (hij schrikt echt nergens van), maar in het werk wordt hij veel te heet soms. Terroso zal volgens mij altijd het hoofd koel houden 8-)

Balen Marit, weer een ander zadel!
Ik heb om die reden dus een zadel met verstelbare boom gekocht, Licor verandert ook nog elk jaar...

Malin, ja, Licors draf is erg verbeterd. Ik kan nu ook eindelijk een goede middendraf rijden, dat lukte gewoon niet tot vorig jaar...

Pffff Karina, wat jammer van Veludo zeg... Hopelijk knapt hij snel op. Een uitgebreid bloedonderzoek is misschien geen slecht plan.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:50

Jasmijn - ja ik vindt de wii ook echt leuk zodra me huisje helemaal af is kan ik lekker gaan wii,
en wat lees ik Verliefd :)) super hoor en nu lekker genieten he ;)

Amanda - gelukkig komt de quad snel weer terug (hij was kapot) zodat we hem snel weer kunnen trekken

Marielle - wordt spannend dus deze week zal voor je duimen

Karina - hopelijk knapt Veludo snel op :(:)
die van mij begint nu ook pas breder te worden die was ook lang en slank
dus hoop dat het bij jou ook komt

Bente - hoe is je date gegaan }> ?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:39

Goedemorgen! :wave:

Ik heb vandaag een 'druk' schema, dus ik kan pas vanavond laat weer bokken. Ik ga nu even peerdjes buiten zetten, dressuren met Picasso, stallen mesten, leren, naar de stad, en daarna weer leren.
Tot vanavond! xx

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:27

Hej allemaal,

Ik ga nu eerst even voor school bezig en dan zal ik bij gaan lezen (en mensen hun foto's opsturen die daar om gevraagd hebben)

Maar ik doe tussendoor even een heugelijk mededeling :D
Ik heb net mijn auto theorie-examen gehaald !!!!! :):) Ik had 1 foutje :o

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:30

Woowww, Sanne, hoezo GOED?! :D Echt superrrrr hoor! Ik had hem ook in 1 x gelukkig! Maar niet met maar 1 foutje.. ;) haha. GEFELICITEERD! Nu je praktijk, en karren maar! 8-)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:33

sanne Gefeliciteerd +:)+

ik had hem gelukkig ook in een keer maar ik had 3 foutjes :=
nu je praktijk en dan hup autorijden

die had ik niet in een keer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:47

Gefeliciteerd zeg :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:18

Mies: Haha, jou carnaval wordt 1 groot feest :') . Volgens mij is dat echt zo'n 'losjes' feest, waarbij iedereen elkaar lekker beet pakt, in de oren staan mee te bleren, en het liefst zoveel mogelijk scoren op 1 avond :') . Dat is mijn idee er altijd bij, vandaar dat ik echt niet van het carnaval ben.. al hoewel ik het aan de andere kant ook graag een keer zou willen mee maken _O- .

Sanne: Was ik nog helemaal vergeten te zeggen. Maar Aline & Robbert hebben een onwijs stoer halster uitgezocht zeg :D . Die naam erop is zo leuk!

Denise: zo, het begint al op te schieten lees ik :D . Tof zeg! Waneer komen er foto's ;)

Jas: Whaaa, ik mis echt zóveel geloof ik. We hebben een hoop bij te kletsen in maart bij mies geloof ik... Jeetje menn. Nu heb je dus serieus wat?! Is het Rick van hyves? *Ik heb stiekem zitten spieken natuurlijk :o * . Wel ben ik heeeel blij voor je :# , en ik hoop dat het dit keer beter gaat als de 1e keer! Je moet me wel echt ff bijpraten hoor! Hoe het is gegaan ect ect ect.... :D :D . En wat leuk dat jij nu ook een paardje te rijden hebt! En dat Bandietje zo goed gaat +:)+

Amanda: Ojee, ben ik het nou ook vergeten? Ik weet het niet meer :o . Maar dan (als/nogmaals?) gefeliciteerd!!

Marielle: Spannend zeg!! Ik hoop het voor je!!

Karina: He, balen zeg... Veludo ging zo goed! Maarja, barokkies zijn wel gevoelig... Misschien moet ie heel erg wennen, en wat je zegt, hij is zó gegroeid in een korte tijd. Misschieen (kleine) terugval.. Toch is een bloedtest oid geen slecht idee denk ik.. Ik snap dat je er niet gerust op bent.. :(:) . Ik ben ook een "mutsie" wat dat betreft.. ;)

Marit: Jaaaa, Sam foto's! Ik ben zooo benieuwd. Vind Sam altijd zo'n hot-shot :+ . Dus laat maar zien!!

Chico gister met een bal laten spelen samen met Utix. Viel me echt mee hoe hij erop reageerde! Hij was er nl niet heel erg schrikachtig voor. *Ik had gedacht dat meneer met héle grote ogen naar de bal zou gaan kijken, staart in de lucht en weg rennen.* Maar nee hoor, hij keek er naar van "huh, wat is dat"? En rende wel weg, maar niet keihard en heel bang. Hij vond het meer vreemd.. Later nog even in zn stal gelegd, maar toen was het helemaal niet meer zo eng. :D Ook een peen erop gelegd, en hooi en dat at ie er zo vanaf ;) . Knappe knul!