Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Nou even een ego post, maar heb vanmorgen even snel gelongeerd aan de dubbele en wat meer verzameld en ze liep fantastisch. Ook beter in de buiging, het staat me nog iets tegen om een 5 jarige al zo te verzamelen maar kennelijk is het wel de manier waarop het haar voorkeur heeft. Nu nog even kijken hoe we dat voor de wagen moeten gaan doen.
Elisa2 schreef:Nou even een ego post, maar heb vanmorgen even snel gelongeerd aan de dubbele en wat meer verzameld en ze liep fantastisch. Ook beter in de buiging, het staat me nog iets tegen om een 5 jarige al zo te verzamelen maar kennelijk is het wel de manier waarop het haar voorkeur heeft. Nu nog even kijken hoe we dat voor de wagen moeten gaan doen.
Elisa2 schreef:Volgens mij zijn de meeste Lusi's wel werkwillig (op hun manier dan haha)..
Jessix schreef:Ze zijn allebei fijn om mee te werken. Mijn bruine is ook geen sloom of lui paard, juist heel extravert. Hij haalt het beste in mij naar boven. Goed voor m’n horsemanship om steeds weer creatief te zijn zodat we op dezelfde lijn blijven en hij het voor me wil doen omdat hij het zo leuk vindt.
Nouvel schreef:Mijn lusitano ruin was juist enorm lang in zijn rug met een lage vrij zware halsaanzet (heel erg niet lusitano dus…) en voor hem was het stukje oprichting, goed sluiten van achteruit en van je hand af blijven lopen echt heel lastig. Hij hing het liefst heel confortabel lekker op je handen voorover als hij niet goed van achteruit gereden werd.
Elisa2 schreef:Wat gaaf Karina! Hoe lang loopt hij al voor de wagen?
rider schreef:Staat hier ook op het verlanglijstje, maar nog niet veel ervaring mee dus ik wil eerst gaan lessen met een ervaren paard. Van de zomer een proefles gedaan, vond het best spannend, haha.
Kiwiaa schreef:Voor ons is vooral de galop wat moeilijk, in de weide heeft hij een goede balans , maar met mij erop wordt het toch wat moeilijk en ik verkramp dan, wat voor hem ook weer spanning oplevert...