[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 23:31

Hier nog even snel foto's van vandaag!

Het zoontje van de collega van mijn vriend was vandaag mee naar Suevo & Dinkey, hij rijdt altijd op de manege hier in Zwijndrecht. Hij heet Daan en we hebben het heel erg gezellig gehad :j Natuurlijk heb ik hem ook even op Suevo gezet! Het was echt grappig want als hij zijn been naar achteren deed of zijn gewicht verplaatste ging Suevo meteen allerlei oefeningen eruit gooien hihi :D

Hij heeft zonder het te willen een appuyement gereden en een aantal keertwendingen LOL maar het ging best aardig! Alleen had hij volgens mij niet altijd gelijke druk op de teugels ofzo want Suevo kantelde zijn hoofd soms. De foto's zijn niet echt van geweldige kwaliteit maar had alleen de lumix bij me, het grote geschut lag thuis :Y)

De laatste rijfoto moet je echt even zien, vind ik nog best een mooi plaatje met een fijn achterbeen:

http://picasaweb.google.nl/Suevo98/Daan ... yh6PjhsQE#

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 00:18

ben ik ook weer even...lees wel braaf mee,maar loop door veel werken achter met bijreageren.
Ik ben gewoon een beetje té druk,en dan ook nog die Pfeiffer die lekker doorsluimert,vage allergische reacties op muggesteekjes(voet die 3x zo dik is van 1 achterlijk muggeprikje)al bij al zit ik gewoon niet zo lekker in mn vel op het moment ;)
Doordat ik mezelf steeds meer op mijn hals haal heb ik besloten mijn schaapjes te verkopen,ik train er toch te weinig mee,en het is gewoon erg veel werk.Als ik wil trainen kan ik altijd bij een vriendin van me trainen,dus schaapjes hebben een nieuwe baas ;)
Dan had ik nog onze geweldige haflinger....waar mijn dochter eigenlijk niet meer naar om keek,en waar ik eigenlijk te weinig tijd voor heb om genoeg aandacht te geven....om een heel lang verhaal kort te maken heb ik besloten (na veel slapeloze nachten en gepieker) haar te verkopen ;( En ik moet zeggen;ze was echt zó verkocht....tsja,als je haar ziet val je gewoon als een blok voor haar,ze is zó lief en zó mooi....
Binnenkort gaat ze dus naar haar nieuwe baas en eerlijk gezegd valt me dat nog veel zwaarder dan ik dacht |( ik heb er erg veel verdriet van,maar het is voor haar gewoon fijn om de aandacht en liefde te krijgen die ze verdiend.
Ik ga morgen dus mijn weiland opzeggen...en hopelijk krijg ik daarna wat meer rust(en tijd die ik dan aan Moreno kan besteden) en het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan,hoewel ik me er nu alleen nog maar verdrietig en ellendig onder voel ;(

Ik moet zeggen dat het financiele plaatje ook een rol speelt in mijn beslissingen...mijn man is postbode,en zijn baan staat dus op het spel.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 07:29

Ah Gab dat is echt niet leuk |( Ik vind het heel dapper van je dat je zulke besluiten kunt nemen, en dat je voor jezelf kan kiezen ook al voel je je er nu heel erg rot door.

Wel fijn dat alle beestjes naar een goed tehuis gaan, ik hoop voor je dat je inderdaad dan de rust krijgt die je nodig hebt. Heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt, want het lijkt me echt niet makkelijk. Wat betreft die muggesteken, mijn vriend heeft dit ook en die heeft er ook echt pijn aan, dus die ik naar de huisarts geweest en heeft er tabletjes voor gehad die heel goed helpen! Knuffel van mij! :(:)

Jan haha stoere foto weer, jij weet ze wel uit te kiezen he ;) Tuurlijk hoor jij er ook bij!

Lisenka ben nog steeds aan het duimen dat de stijgende lijn zich voortzet voor je mannetje. Wat een mooie foto's zeg, vooral die ene met Floris dat ze echt synchroon lopen :~

Anouk sux6 vandaag met je E-rijbewijs! Is het een cursus of een losse les? En ja thuis lopen ze altijd beter, het is hem de kunst om ze op concours net zo te laten lopen als thuis maar dat zou ik ook niet kunnen hoor!

Peet leuke foto's hoor van Tsjillert! En jemig wat een reus waar je dochter opzit!

Ellis ik vond het ook een heel mooi topic, jeetje man het leek wel of ze soms opstijgt als ze vertrekt in draf :~ Heel dr achterkant zie je gewoon zakken, heel mooi om te zien!

Saida fijn dat het oefenen goed ging, dat gaat vast helemaal goed komen :j Volgens mij kunnen wij al heel snel samen op pad :P

Esther ik kan me voorstellen dat je je daar naar over voelt, gelukkig ben je even uit wezen waaien.

Jolijn hoe is het nu met Robijn, al een tijdje niets gehoord?

Moppie ik snap wel dat jij zelf er niets aan kan doen, gelukkig ziet je vader er nu ook de ernst er van in en gaat er hopelijk nu snel iets gebeuren waardoor moppie zich beter voelt!

Hier gaat alles goed, heb een gezellig weekje achter de rug. Op koninginnedag hadden we 's ochtends al een rondje braderie gedaan om daarna het verschrikkelijke nieuws van Apeldoorn te horen. Daarna hebben we lekker in de tuin gewerkt en ben ik aan t eind van de middag nog even een bosritje wezen maken met Suevo. Aangezien ik heel moe was (om 5u reden ze al met brommers door de straat heen bij ons :( ) en meneer echt ontzettend heet en druk, was dit niet echt een heel erg sux6 (Lees: toen ik eenmaal terug was op stal kon ik hem onderhand wel schieten O:)). Vrijdag was ik ook lekker vrij maar toen hebben we dus lekker gewandeld met Cloris en Napoleon. Voor alle foto's zie: http://picasaweb.google.nl/Suevo98/Luna ... Lk8e-wvQE#

Luna is normaal echt een heel lief hondje hoor O:) Het lijkt wel of je op de foto's alleen maar tanden ziet :D Toch hebben ze heerlijk met elkaar gespeeld en echt heel rustig, helemaal niet aggressief of gemeen (waar je het soms toch in ziet ontaarden uiteindelijk). Zaterdag hebben we op de valreep van het koelere weer nog even heerlijk bij mijn ouders gebarbequed, samen met mijn oma en mijn broertje en zijn vriendinnetje. En wat ik gisteren gedaan heb, weten jullie al :P En nu ga ik het hier afsluiten en even werken ;)

Hosante

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 07:58

Ik heb weer een beetje bij gelezen, maar ga niet overal op reageren, want ik zit nu op mijn werk. Maar ik hoop vanavond even tijd te hebben.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 08:19

Hoooi!!

Parijs was geweldig! We hadden een super huis om op te passen met 2 hele leuke hondjes! We zijn 3x naar parijs geweest en wilde de laatste dag naar versailles, maar de ticket rij was echt ongelofelijk lang dat we dat maar overgeslagen hebben. Veel gezien en gedaan, maar ook een ochtend/middag lekker in de tuin gezeten..en na 2 uur was ik al weer mooi rood ;)

*even alleen de laatste pagina*

Gabriella: moeilijke keuze! Hoe was het met de hoef van de haflinger? Toch leuk dat je altijd nog kan trainen met de schapen

Malin; Leuke foto's! Hij lijkt wel stoer en sterk!

Lisenka: gelukkig is hij aan het opknappen..in de wei lijkt hij vrolijk!

Meteen vandaag maar de schade inhalen door 2x naar stal te gaan. Straks eerst een rondje met encanto rijden, en mn les is verzet naar vanavond..maar zo lang kan ik niet wachten dus dan ga ik maar even terug tussendoor.... :P

Ja hoor...kreeg net een pb of ik interesse had in een fotoshoot van mijn paarden.... oke prima maar die persoon had verder niks in het profiel dus ik vraag hoe en wat.

pb hij: Ja heb je msn, praat makkelijker

ik: Kan ook via pb

hij: ik moet binnenkort naar roosendaal, dus hoeveel wil je uitgeven voor een shoot

ik: Nou ik neem aan dat je toch vaste prijzen hebt

hij: 125 all in...

ik: Beetje te duur

hij: wat wil je uitgeven dan

Ja doeiiiiiii, hij gaf wel een mooie site maar ergens vertrouw ik het niet zo.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 08:40

Mies vreemd zeg. Maar volgens mij moet je eens de zoekfunctie gebruiken heb ergens op bokt al eens eerder zoiets gelezen.
Maar dat was iemand die op COM een bericht zette en dan een heleboel mensen die zich aanmelden en er nooit meer iets van hoorde...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 08:49

Ellis -> Haha! Ja in Bunschoten hebben we het er nog over gehad, dat laten staan in de trailer.
Ze was wel iets onrustig, maar omdat we weg zijn gelopen en ze ons niet kon horen of ruiken en wij niet konden reageren werd het al snel minder.
We hoorden haar wel wat bonken, en 1x dat ze echt met haar voorbeen stond te slaan, maar ze brak de trailer niet af gelukkig. ;)
Toen we er weer aan kwamen lopen en ik de trailer in ging was ze wel heeeeel blij zag ik.

Angela -> Die conclusie had ik idd ook al getrokken dat jij die beslissing niet kan en mag maken.
Gelukkig ziet je vader nu ook in dat het toch wel ernstig is en er echt iets moet gebeuren! *D

Anouk -> Zo! Jij had heel wat bij te reageren, hahaha!
Nog 10 pag. te gaan...... :P

Jan -> Jij maakt mijn maandag helemaal goed met die gave handstand foto! _O-
Thanks!

Malin -> Jaaaaa! Knappe Suevie!
Wat ziet ie er goed uit joh!
Ik heb even uit laten rekenen hoe lang een rit is van mij naar jou, en dat is met een trailer erachter ongeveer 2 uur.
Dat wordt me even te gek om te doen......
Maar misschien kunnen we een keer afspreken voor een bosrit ergens wat tussen ons in ligt?

Gabriella -> Jee meis, das geen kleine beslissing geweest......
Heel begrijpelijk dat je niet lekker in je vel zit op het moment.
Hele dikke knuffel! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
Afbeelding

Michelle -> Wat een rare snuiter van die fotoshoot.......
Via het FPF 'ken' ik een duitse man die onwijs mooie foto's kan maken, en die komt ws in de zomer een tour door Nederland maken.
Ik had voor de grap gevraagd wanneer hij mijn kant op kwam en nu gaat ie kijken of ie dat in kan plannen.
Gewoon een amateurfotograaf die supermooie adembenemende foto's kan maken!
Lijkt me echt zó gaaf als ie dat komt doen! :+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:27

Saida – beterschap met je arm het klinkt heel pijnlijk
En fijn dat het zo goed ging met trailer oefenen vooral blijven doen hoor

Kelly – als je zelf weet dat dit de slimste keus is dan moet je dat vooral doen, maar ik weet zeker dat je nu ook een mooi veulen uit komt

Joyce – veel plezier met trainen voor je wedstrijd

Peet – leuke foto’s ziet er goed uit en die katjes wat lief :+:

Lisenka – fijn dat het beter gaat met keljan vertroetel hem nog maar goed hoor

Iloon – fijn dat het beter met je gaat gewoon naar je gevoel luisteren en niks overhaasten als je denkt dat het niet gaat doe je het niet
En ben je nog naar chico geweest ?

Bianca – kom er gezellig bij op die roze wolk plek zat hoor :D fijn dat het buiten rijden zo lekker ging

Laura – fijn dat je weekend geslaagd is en ik kan best begrijpen dat je spierpijn hebt ;)

Jan – je bent nog welkom hoor zoals je al zegt zijn de paarden van jullie samen :P

Frank – wij hebben het van de week ook gehad met een bieding wij hadden zijn adres al om het materiaal op te halen en toen stuurde die een mailtje hij durfde ons ook niet meer te bellen :n nee sommige mensen kunnen geen afspraken maken.

Anouk – hoe ging je wedstrijd ?
En balen van je vorige wedstrijd, hopelijk gaat het volgende keer beter en kan je snel de L uit start je L1 of L2

Esther – balen van dat nieuws is nooit leuk om zulke dingen te horen

Malin – leuke foto’s van suevo en daan ziet er goed uit hoor en wat kan suevo lopen zeg

Gabrielle – een moeilijke beslissing maar ik begrijp hem wel hopelijk kom je er toch sterk uit en kan je al je aandacht aan moreno gaan geven (ook aan je gezin natuurlijk :P )

Mies – fijn dat parijs zo goed bevallen is heb je nog wat gekocht ??
En dat van die fotoshoot vertrouw ik ook niet zo hoor :n beetje een vaag verhaal

Gisteren een super buitenrit gemaakt met mijn kanjer gewoon lekker saampjes bijna een uur gereden lekker door het industrie naar de kiltunnel (richting s’gravendeel) en toen weer op het gemakje terug hij werd even heet bij de kiltunnel maar dat was gelukkig zo weer over :+: vandaag maar weer even in de bak trainen

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:42

Zo, ik ben al een hele tijd weer niet online geweest maar had Ilona nog wat Sam foto´s beloofd. Hij is erg vadsig op het moment door het weinige rijden en vele gras maar daar gaat nu verandering in komen (nieuw zadel)

Cynthia heeft gisteren een hele leuke shoot met ons gedaan! Met spelen en rijden.
Even een voorproefje, de rest staat in bijgesloten link.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://www.cynthiapictures.nl/albumm/index.html

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:46

Mies, hoe heet die jongen? Volgens mij probeert hij het wel vaker.....

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:11

Wow, wat is Sam een brok paard geworden :wow:
Is toch niet alleen maar van het gras?
Ik vind hem heel mooi :j

Malin, Suev ziet er ook goed uit!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:49

Frank: Gefeliciteerd met je dochter en beterschap
Prinslover: tja Dito is het wel gewend hij heeft m gelopen........maar hij doet het echt niet uit zich zelf hoor…..je moet hem echt aan het werk zetten. Dus hoe de proef verloopt is echt afhankelijk van mij.
Moppielover: sterkte……….hoop dat je actie gaat onder nemen om het verder uit te zoeken
Dinkeygirl: zelfde mening voor mij……….dieren zijn afhankelijk van ons. Leuke fotos! Ziet er idd best goed uit haha!
Kjoetie: dank voor de aanmoediging ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Ben de hele week al gespannen maar kijk er ook naar uit en heb er zin in. Mn vader zal me filmen en fotos maken dus dat komt wel goed! Heerlijk zon roze wolk dat had ik afgelopen zaterdag ook………..lekker relax op buitenrit geweest
Lau lau: succes met je spierpijn haha!
Jeanlegrand: leuke fotos!
Borderjay: sterkte in deze periode………niet leuk maar wel verstandig denk ik erg stoer van je. Lekker genieten van Moreno! Brother from Dito hahaha
Heikedenise: ja bedankt !
Marit: wat een leuke fotos! Ik heb mezelf ook 2 x gespot hahaha! Ik moet er wel bij zeggen dat ik Sam op de foto dikker eruit vindt zien dan in het echt hoor! De steiger foto met hoofdstel vindt ik het leukst Ook de foto met zweepje in zn mond vindt ik erg leuk wat ondeugend is hij toch. Dito is ook aan het groeien van het gras hoor.....zodra ik de mogelijkheid heb (zit natuurlijk met mn werk) zet ik hem eerder binnen want hij ontploft gewoon..........wel meer paarden op stal.....hahaha ze krijgen goed te eten bij corrie!

Gister met Bandito geoefend maar hij was niet vooruit te branden. Teveel gespeeld in de wei denk ik en zijn buikie zit in de weg hahaha! Na ruim een uur liep hij pas lekker en heb ik direct de cooling down ingezet. Muy bien bokkie!
Ga vanmiddag even wandelen met mn bokkie (kilos eraf halen hahaha) en vanavond les! Oefenen voor de wedstrijd! (ben namelijk vandaag en morgen lekker vrij tja dat heb je als je voor de overheid werkt hahaha)

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:08

Muchas gracias! of zoiets :-) Hij glimt wel tegen je op, dat scheelt. Ja Joyce, jij schuift ook nog een paar keer voorbij op de foto´s. Vond Dito wel weer erg braaf.
Sam had gisteren toch wel spierpijn van de dag daarvoor, dat merkte ik heel sterk met het inbuigen. Daar hadden we in de les extra mee geoefend. Dat wilde nu dus niet zo :-)

Lobke, thanks. Hij is inderdaad niet meer te vergelijken met de lineaal die hij was! We zijn nu net weer begonnen met rijden na de zoveelste zadelproblemen... maar het gaat super!

Malin, ik heb Suevo foto´s ook even bekeken. Wat is hij braaf!! Die is ook voller dan de laatste keer dat ik foto´s heb gezien (en dat is al een tijd terug :-) )

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:18

malin en marit: wat heb ik weer ff gauw zitten genieten hier van vele mooie plaatjes.

nu weer aan het werk...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:42

Lekker vrij vandaag, gister ook weer druk gehad en laat geworden.. Zo even langs een vriendin, nu even lekker tussen de paardjes boek lezen :)
Leuke fotos voorbij zien komen!
Frank, haha, ja, voor een meeting kan dat best hoor ;)
Alleen is Delft voor mij te ver weg ;)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:23

Malin, Suevo ziet er goed uit zeg!

en Marit, Sam is inderdaad een brok van een paard aan het worden zeg, niet alleen van 't gras volgens mijn.
Tjonge!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 16:36

Heey
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken :).
@ malin : Wat een gaaf paard zeg :~

Het is idd de ziekte van cushing :(.
Hij heeft nu iets gekregen waardoor hij zich als het goed is wat beter gaat voelen.
Als hij zich beter voelt mogen we rustige stapritjes gaan maken en als hij zelf aan geeft dat ie kan draven mogen we draven maar geen zwaar werk meer doen.
De DA denkt dat ie de zomer nog wel red maar daarna moeten we goed kijken of het voor moppie nog wel eerlijk is om hem te laten leven.

Hij is ook dampig zijn we vandaag achter gekomen.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 16:45

Oei moppielover dat is niet best! Echt rot! Wordt dan een moeilijke beslissing voor jou zeg!
Dampig is echt niet prettig. Mijn moeder heeft haar paard toen in laten slapen omdat hij te dampig was. Was geen pretje. Zeker in de zomer met meer stof en pollen enzo niet. Ook de warmte deed hem geen goed....

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 16:50

marit - sam ziet er goed uit zeg :9 leuke foto's geworden ook :j

Joyce - jammer dat die gisteren niet echt voorwaarts was maar gewoon door oefenen en het komt op je wedstrijd echt wel goed

Angela - heel veel sterkte met deze beslissing het is een moeilijke beslissing maar je moet kijken wat het best is voor moppie voor nu zou ik zeggen geniet nog zolang het kan :(:)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:14

Dat is geen goed nieuws moppielover.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:29

Ah Moppielover wat een k*tnieuws zeg.... ;( Ik vind het echt erg voor je, hopelijk heeft hij nog een fijne zomer en daarna verder zien. Is echt een moeilijke beslissing, heel veel sterkte in ieder geval en een dikke knuffel voor Moppie :(:) Hopelijk knapt hij snel iets op van de medicijnen!

DAMN WAT IS SAM VERANDERD!! :~ :~ :~ :~ Die kom ik wel ff horsenappen hoor, jeez wat ziet die er lekker uit! En had ik al gezegd hoe mooie ik hem vond O:) :D Is dat je nieuwe zadel nu? Zit goed zo te zien, hij loopt er ook heerlijk mee. DAMN wat is die lekker :P

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:34

Even wat pic's van wat training :+

Teugels en manen even uit de knoop halen+
Afbeelding

Pasje schoudervoor:
Afbeelding

Aanvang appuyement;
Afbeelding

Galop (let niet op mijn hoofd haha)
Afbeelding

Wending in draf; (kleingeld zoekend)
Afbeelding

Wending in galop;
Afbeelding

Verzamelen voor de middengalop;
Afbeelding

Pasje middendraf;
Afbeelding

Gewoon leuk;
Afbeelding

Afbeelding

En Elvis moet alleen maar lachen;
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:40

Ik heb niet zo'n zin om helemaal bij te reageren, staat mijn hoofd niet helemaal naar,

maar ik moet dit toch even kwijt:

Een jongen uit de vriendengroep van mij en Johan heeft zichzelf opgehangen en is overleden ;( Ik ben hier enorm van geschrokken en weet nog steeds niet zo goed hoe ik me nu voel. Ik wist wel dat hij zich eenzaam voelde (ondanks dat hij redelijk veel vrienden had), maar dat hij zo ongelukkig was :n Ik ben echt even de draad helemaal kwijt, woensdag nog naar koninginnenacht geweest, zaterdag zijn verjaardag en nu dit... Ik kan het niet bevatten ;(

Marit: Wil wel nog even zeggen dat ik Sam echt onwijs geweldig mooi vind! Jeetje, wat is hij barok geworden :j

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:49

Dankjulliewel :).
jeetje zasread :(:) heel veel sterkte :(:)
Mooie foto's clorris :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:52

Sanne: Heel veel sterkte! Ik heb dit vorig jaar ook meegemaakt met een vriend van mij... Hij was depressief maar het leek beter te gaan hij was zo vrolijk, maar hij was toen op dat moment eigenlijk bezig met zijn 'eind' wat hem rust gaf....
Cloris: Leuke foto's
Lusitano: Wat is Sam onwijs mooi zeg!