ben ik ook weer even...lees wel braaf mee,maar loop door veel werken achter met bijreageren.
Ik ben gewoon een beetje té druk,en dan ook nog die Pfeiffer die lekker doorsluimert,vage allergische reacties op muggesteekjes(voet die 3x zo dik is van 1 achterlijk muggeprikje)al bij al zit ik gewoon niet zo lekker in mn vel op het moment
Doordat ik mezelf steeds meer op mijn hals haal heb ik besloten mijn schaapjes te verkopen,ik train er toch te weinig mee,en het is gewoon erg veel werk.Als ik wil trainen kan ik altijd bij een vriendin van me trainen,dus schaapjes hebben een nieuwe baas
Dan had ik nog onze geweldige haflinger....waar mijn dochter eigenlijk niet meer naar om keek,en waar ik eigenlijk te weinig tijd voor heb om genoeg aandacht te geven....om een heel lang verhaal kort te maken heb ik besloten (na veel slapeloze nachten en gepieker) haar te verkopen
En ik moet zeggen;ze was echt zó verkocht....tsja,als je haar ziet val je gewoon als een blok voor haar,ze is zó lief en zó mooi....
Binnenkort gaat ze dus naar haar nieuwe baas en eerlijk gezegd valt me dat nog veel zwaarder dan ik dacht
ik heb er erg veel verdriet van,maar het is voor haar gewoon fijn om de aandacht en liefde te krijgen die ze verdiend.
Ik ga morgen dus mijn weiland opzeggen...en hopelijk krijg ik daarna wat meer rust(en tijd die ik dan aan Moreno kan besteden) en het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan,hoewel ik me er nu alleen nog maar verdrietig en ellendig onder voel 
Ik moet zeggen dat het financiele plaatje ook een rol speelt in mijn beslissingen...mijn man is postbode,en zijn baan staat dus op het spel.