Het zoontje van de collega van mijn vriend was vandaag mee naar Suevo & Dinkey, hij rijdt altijd op de manege hier in Zwijndrecht. Hij heet Daan en we hebben het heel erg gezellig gehad
Natuurlijk heb ik hem ook even op Suevo gezet! Het was echt grappig want als hij zijn been naar achteren deed of zijn gewicht verplaatste ging Suevo meteen allerlei oefeningen eruit gooien hihi 
Hij heeft zonder het te willen een appuyement gereden en een aantal keertwendingen LOL maar het ging best aardig! Alleen had hij volgens mij niet altijd gelijke druk op de teugels ofzo want Suevo kantelde zijn hoofd soms. De foto's zijn niet echt van geweldige kwaliteit maar had alleen de lumix bij me, het grote geschut lag thuis
De laatste rijfoto moet je echt even zien, vind ik nog best een mooi plaatje met een fijn achterbeen:
http://picasaweb.google.nl/Suevo98/Daan ... yh6PjhsQE#
En ik moet zeggen;ze was echt zó verkocht....tsja,als je haar ziet val je gewoon als een blok voor haar,ze is zó lief en zó mooi....
ik heb er erg veel verdriet van,maar het is voor haar gewoon fijn om de aandacht en liefde te krijgen die ze verdiend.

) en meneer echt ontzettend heet en druk, was dit niet echt een heel erg sux6 (Lees: toen ik eenmaal terug was op stal kon ik hem onderhand wel schieten
). Vrijdag was ik ook lekker vrij maar toen hebben we dus lekker gewandeld met Cloris en Napoleon. Voor alle foto's zie:

nee sommige mensen kunnen geen afspraken maken.

Hij glimt wel tegen je op, dat scheelt. Ja Joyce, jij schuift ook nog een paar keer voorbij op de foto´s. Vond Dito wel weer erg braaf.
leuke foto's geworden ook