Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zasread schreef:Idra: Hoe komen ze dan aan foto’s van Licor, om in zo’n boek te doen. Weet je ook of het recente foto’s zijn of foto’s van voor dat je hem had?
Karina schreef:Hier ook maar weer eens een krabbel van mij... ben er eentje van de 'oude garde'![]()
Geweldige Baron van Machonito was vroeger mijn paardje, die wegens privéomstandigheden helaas toen niet bij mij kon blijven, maar een super plek bij Heidi en Marcel heeft gevonden gelukkig. Ben ik nog steeds blij om!
Het gaat intussen weer helemaal geweldig met mij, en gisteren is er ook een einde gekomen aan mijn veel te lange andalusier-loze tijdperk!
Ik moet er nog wel een hele poos op wachten, maar er valt al genoeg te genieten:
May I proudly present to you:
Encantador !
Karina schreef:Cloor! Jij vertelt ook niks!Goed joh!!
zasread schreef:Idra: Vier jaar alweer! Dat is alweer een flink lange tijd. Hoe oud is Yoshi nu eigenlijk?
Karina schreef:@Licor: Regalito was mijn eerste spanjaard ja, alweer een jaar of 8 terug! Voordat ie echt ruin was moest ik hem voor de tweede keer laten castreren haha!
Encantador is een zoon van Burguillero en Magica, beiden ex-stal Baroque, en Magica is nu van Callista van Trekking Saddles, daar is Encantador dus geboren en blijft hij uiteraard ook nog een hele poos. Ben echt heel wijs met hem!
Heidi je kunt terecht trots zijn op Baron hoor, ben ik ook nog steeds! Hij was hier op een gegeven moment zeker niet meer bang en leek heel relaxed, maar de verhuizing heeft er toen best ingehakt geloof ik, dat hij zo terugviel. Zijn zekerheid zat waarschijnlijk toch nog erg aan baasje en stal gekoppeld. Maar hij doet het super nu, en dat is het belangrijkste! Je doet het hardstikke goed met hem.
Toen hij net uit Spanje kwam was hij echt een wrak en hij zag er niet uit, er zat nul stuur op en hij kon alleen maar heel hard rennen. Ik kreeg hem op proef zonder hem gezien te hebben, en vond het gewoon te zielig om hem weer terug te doen... zo is ie toen blijven hangen![]()
Hier nog wat plaatjes uit Baron's tijd bij mij, tjonge wat heb ik veel plezier gehad met dat paard en enorm veel van- en met hem geleerd:
Lusitano schreef:Karina, Wat een pracht van een veulentje!!! Gefeliciteerd!
Heidi, wat een ontzettend leuke filmpjes!! Ik heb voor Sam ook een bal, een maatje groter. Daar gaat hij volledig op los, zo erg dat ik hem er niet meer mee durf te laten spelen omdat hij zich er echt bovenop laat vallen. Van angst voor de bal heeft hij geen last in ieder geval
Regine, wat een droppie van een veulen is het toch! Hij is echt zooooooo mooi.
zasread, duimen dat ze soepeler worden met het examen frans en je het toch haalt!!!
Idra, wat gaaf dat er foto´s van Licor in een boek staan. Dat is wel een enorm compliment!!
Gisteren kwam ik op stal, stond er een veulentje. Zo´n sjiek en schattig ding! Merrietje is een tijd terug op de markt gekocht, niet wetende dat ze drachtig was. Al werd dat al snel duidelijk. Echt een plaatje van een veulen, hebben ze mooi mazzel mee!
Sam was naar de smid geweest en mocht even een dagje wennen aan zijn nieuwe schoeisel.
Gaan er nog veel mensen naar de barokke dag van paarden in de zon in Lunteren??