LoveWithJoy schreef:Timmie06 schreef:Leuk om weer hengsten te zoeken en hopelijk een goede scan morgen.
Ibbeltje wordt ook geen ster hoorze staat bij de nieuwe heuvel en ze gaat wel vooruit begreep ik maar ze is gewoon wat tammetjes en geen spectaculaire beweger. Ook wat te weinig manen. Kan me er ook helemaal in vinden dus voor mij geen punt.
Ik wil het dekken naar volgend jaar doorschuiven..eerst de keuring en eens kijken hoe ze zich komend jaar in alle rust verder ontwikkeld.
Ben eerlijk gezegd wel blij als het avontuur voorbij is en ze weer met mij mee mag. Ik rij elke dag naar lunteren ( 40 min heen) om haar te zien maar dat vele binnen staan word ik zelf doodongelukkig van. Ik zet haar zelf dan wel buiten maar het went niet. Het is maar tijdelijk gelukkig. En de zorgen zijn echt heel goed hoor daar. Ben echt wel tevreden maar dat alles daar de hele dag binnen staat ben ik niet zo fan van.
Ja ik moet zeggen dat die van mijn ook veel binnen staat op stal Chardon. Maar voor mij is het ruim 3.5 uur rijden dus helaas ben ik niet in die mogelijkheid.
Wel fijn dat je haar zelf buiten kan zetten. Die van mij loopt opzich mooi. Maar idd ze wordt er niet minder om als ze geen ster wordt. Wil alleen wel alles geprobeerd hebben om spijt te voorkomen
En ze heeft het vast goed daar. Het tijdelijk wat meer binnen staan is vervelend, maar gelukkig niet permanent
Idd...het is even niet anders...uiteindelijk staat ibbeltje ruim 7 weken bij de nieuwe heuvel. Ze zou eerst de 21e voor de keuring maar ze willen haar nu 5 mei aanbieden zodat ze toch nog iets meer eruit kunnen halen. Ik ben het met je eens dat ze er wel uit moeten halen wat er in zit. Alleen voor mijzelf zal het geen teleurstelling geven. Ik heb haar zelf gefokt en wil haar zelf houden en nog een veulentje met haar fokken ook voor mijzelf maar je weet nooit hoe de toekomst zal zijn. Een premie, welke dan ook, kan dan wel handig zijn.
Volgende maand als ze weer lekker op stal staat bij ons mag ze bijkomen en lekker hele dagen luieren in de wei... Misschien heb ik er zelf wel meer last van dan zij...over het algemeen als ik kom ligt ze languit in stal.En ze doen elke dag wat met haar. Lopen aan de hand of onder het zadel. Indrukken genoeg voor zo'n jong ding.
En ik heb wel begrepen inmiddels dat het bij de meeste keuringsklaarmaak stallen zo gaat( dat vele binnen staan)