Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Saida_ schreef:Shanna -> Hoe gaat het vandaag met je teen?
Zilfstar schreef:Ervaringen? Ideeen?
DinkeyGirl schreef:REG schreef:hoi Malin wat is er mis met je hulsebos dan?ik heb niet alles gelezen sorry
Hoi Reggy alles goed met jou en je paardjes?
Hmmm ik weet het eigenlijk zelf allemaal niet zo zeker. Mijn zadelpas die pas geweest is, vond het zadel te smal bij de schouders en zei dat hij daardoor spieratrofie had. Maar hij zakt over de schouders naar beneden en komt dan op de schoft, dan lijkt mij toch eerder dat hij te wijd is? Eind maart komt Steffi weer en dan eens even horen wat zij zegt. Het zou wel spijtig zijn als dat zadel niet meer goed voor hem is want het zit goddelijk maar ja, paard zijn rugje gaat voor
_Saida_ schreef:Beda -> Mijn zadel had ook de beugels van de zadelsteun in de kussens staan ontdekte ik vorig jaar.![]()
Sindsdien heb ik er een dubbelgevouwen zadeldekje onder liggen.
Gelukkig zit er latex in de zadelkussens en is het vanzelf weer 'terug gevormd'.
idefix4 schreef:Wanda: Hier staat Sam op anderhalve kilo brok, na het werk een halve bak muesli ('leen ik van opa') een hooi. Af en toe een snee brood, appel (alleen jonagold! andere gooit ie naar mijn hoofd) en een worteltje als beloning of zo maar gewoon voor het lekker. Meer krijgt ie niet en hij is nooit ziek ofzo en heel tevreden. Als ik je verhaal zo lees, zal ik het hem maar niet gaan vertellen, want dan gaat ie naar de paardenvakbond.![]()
Slobber gaven wij ook alleen aan een paard wat geen tanden meer had. Ze vond het erg lekker, maar er zit meestal erg veel suiker in. Ik dub wel over olie bijgeven. In de paard&sport van deze maand staat er een heel stuk over. Het zou het uithoudingsvermogen verbeteren. Daar krab ik wel van achter mijn oren. Zou het echt?