Met mij gaat het intussen al een stuk beter! Volgens mij zijn alleen me spieren ontzettend stram, en beurs

Saida: Met chico gelukkig alles goed, en met mij ook stukken beter! Ik denk dat het ook alleen me spieren zijn, zoals ik het nu voel. Voel me net een oma, of dat ik ben overeden door een vrachtauto. Al wordt dat gevoel iedere dag minder gelukkig! Leuk, traileroefenen! Chico loopt er gelukkig zo op! Wel foto;s maken van je bosrit hoor

Frank: Gefeliciteerd met je dochter, knap hoor! En desje blijft wat dominant, heeft chico ook hoor.. Etterbak haha. Strandritje maar ff uitstellen nu

Sanne: Wat een top foto's zeg!! Wat is dosie toch een otnzettend lief paard

Ellis: Fijn dat het beter gaat met Fifi nu!

Peet: wat een top foto's zeg!! Leuke katjes, een blije celine en tjillert haha

Lisenka: Waaaauw, die Keljan! Die 1e foto, echt toppie zeg. Hij ziet er weer goed uit!
Karina: Wat goed van je! Gefeliciteerd! Wel balen van veludo en rico, sterke ermee!
Joyce: een 1e wedstrijd, spannend hoor! Maar Dito heeft toch M gelopen? Dan is hij toch al het e.e.a. gewend?
Kelly: Dus toch geen kruising.. aan de ene kant wel jammer, maar ook begrijpelijk... Maar een gra hengst is ook niet mis zeg

Jas: Ik zag nog leuke foto's van fuur en bandiet.. lekkere dieren zo samen zeg! Wat toont Furia naast bandito zeg hihi... wel leuk zo samen op stal, gelukkig is alles goed gegaan!
De rest ben ik even kwijt