Heb je endurance gestart daar?
En hoe is het gegaan?
Wij zijn zaterdagmiddag en zondag de hele dag geweest voor het mennen...
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cloris schreef:Ik was afgelopen weekend weer eens gestart maar gewoon even buiten mededingen omdat ik wilde kijken hoe Piep het weer zou doen, hihi wordt ik nog 1e ook met 195oja een 9 voor de middendraf
![]()
We are back
Lisenka schreef:cloris schreef:Ik was afgelopen weekend weer eens gestart maar gewoon even buiten mededingen omdat ik wilde kijken hoe Piep het weer zou doen, hihi wordt ik nog 1e ook met 195oja een 9 voor de middendraf
![]()
We are back
Super Cloris, gefeliciteerd. Ga je nu dan ook voor de punten starten?
cloris schreef:Ik was afgelopen weekend weer eens gestart maar gewoon even buiten mededingen omdat ik wilde kijken hoe Piep het weer zou doen, hihi wordt ik nog 1e ook met 195oja een 9 voor de middendraf
![]()
We are back
Lusitano schreef:Cloris, gefeliciteerd! Wat een punten! Maar verdiend...jullie zijn een plaatje samen.
Citaat:Vandaag is mijn oude knulletje jarig. 17 alweer....dan vind ik het wel weer zuur dat hij zo ver weg staat. Je rijdt toch niet even ruim 4 uur heen en weer om hem een broodje te geven... Gelukkig wordt hij goed verzorgd!
Citaat:Van het weekend naar een clinic geweest over klassieke dressuur en werk aan de hand. Helemaal geinspireerd met Sam aan de slag. Hij moest dus draven aan de hand, om hem actief te houden van achter tikte ik hem bij op zijn kont. Krijg ik toch een bok! Het leek verdorie wel een courbetteMeneer vond het moeilijk en moest even protesteren. Hij heeft het uiteindelijk wel gedaan maar ik vermoed dat hij er wel wat spierpijn van heeft. Niet te veel dus!
cojolly schreef:Alle jarige paarden gefeliciteerd
Cloris gefeliciteerd mooie punten nu maar weer voor het echie mee doen
redina schreef:cloris: gefeliciteerd met je punten! Een 9 voor de middendraf. WAUW!!Waarom ga je verder met knhs en niet met de barokke wedstrijden?