[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:57

Beetje laat,maar mijn meisje is ook jarig vandaag Go jij! Go jij!
3 jaar alweer en het echte leven gaat nu beginnen Knipoog
Woensdagavond brengen we haar weg om keuringsklaar gemaakt te worden.
Pfff,heb er al pijn in m'n buik van.
4 1/2 week zonder m'n kleine Teletubbie Verdrietig
Dan de keuring en aansluitend gaan we haar zadelmak maken.
Jaja,Mynke d'r luie leventje is voorbij,hahaha.

Eef: Enno ziet er stukken beter uit joh OK dan!
Knappe vent.

Zag ook iemand zich aanmelden met een schattig fries veulentje.
Welkom.

Idra> Hoe is het met Cin?
Waarom post ze hier nooit meer,ik mis haar best.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:59

pipi ik mis haar ook. Za gister toevallig dat ze bezig is met een kwpn merrie veulen om eventueel te kopen.
hoop dat ze gauw weer eens langs komt hier....

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:12

TADAAAAAAAAAAA
als dat niet VLUG is hein Evelyn !!
Jaja dank je voor je pb en deze link door te sturen, jullie zijn zo lief...jullie missen mij zo een beetje soms af en toe dan hihi
Awel , ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie niet vergeet hoor.
Ik heb zelf nog over jullie gesproken met Lobke die me komen bezoeken is deze namiddag.
Echt leuk, dank je Lobke !
Tja Sinds mijn verhuis ben ik niet meer echt actief op het forum hé.
Ik ben even nog komen posten omdat ik idd bezig ben met de koop van een veulen.
Tro ik durfde eigenlijk niet zo maar hier binnen vallen , er zijn veel nieuwe ook en ja die zullen zeggen wat doet die hier ineens hihi
Voor de nieuwe, ik ben cindy en heb 2 paardjes momenteel een SBS en een PRE. en dan merries van mijn vriend en shets, kijk maar in profiel en als er vragen zijn zal ik met plezier antwoorden Knipoog
Voor de rest is er niets speciaal, Invierno heeft een lui lekker leven in de wei, ik sukkel momenteel weer erg met mijn rug en knieen. Onze stallen staan er nog altijd niet dus Fu staat nog bij de merries ..de 6de juni moet de gemeente ons normaal gron licht geven want dan hebben ze de maximum tijd genomen weer......Alalala wa een gedoe hé
Excuseer dat ik zo ineens hier kom posten en dat ik niet meer de verhaaltjes gevolgd heb en gelezen maar hoopelijk ben ik nog welkom Bloos en ik beloof terug mee te posten als dat mag Lachen
En nog eens erg bedankt dat jullie achter mij vroegen dat verwarmd mijn hartje Afgod
zo dit was een vlugge reactie om jullie even nieuws te laten weten Haha!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:20

Cin: tuurlijk ben je welkom! Ik hoop eigenlijk persoonlijk dat je wat vaker langs komt! Er zijn veel nieuwe maar het is hier heeeeeel gezellig!
Hoe bevalt het in jullie nieuwe dorp? Staan alle paardjes nu al bij je thuis. bij je prachtige villa?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:28

Hee Cin,dat is zeker snel OK dan!
Je moet hier echt weer gewoon vaak posten hoor,is hartstikke gezellig en je zit er zo weer tussen Knipoog

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:29

Allez leuk dat het gezellig is ! dat is wat telt hé Lachen
Awel het begint stilletjes aan te wennen. We beginnen ons zo thuis te voelen en onze draai te vinden.
Maar ik gaan nog gelukkiger zijn als ik mijn stallen heb en mijn piste , dan kan ik een beetje meer doen met de paarden hé.
Nee ik heb momenteel alleen Invierno die thuis staat snif..

Pipi, ik heb hier niet meer veel gepost sinds we verhuisd zijn omdat ik vroeger de pc op mijn schoot in de zetel kon nemen en nu staat hij op een bureeltje en door mijn rug hou ik het niet lang uit om zittend te pc'en daarom zit ik ook veel minder op internet, juist mijn mails lees ik alle dagen Lachen daar kunnen jullie mij altijd bereiken Lachen

Lobke dank u, vind het leuk dat je het hier tof vind en je bent altijd welkom hé, ik verschoot al dat het zo laat was toen je vertrok !! Dus dat wil zeggen dat het gezellig was en dat de tijd voorbij gevlogen is hé Lachen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:31

Pipi schreef:
Hee Cin,dat is zeker snel OK dan!
Je moet hier echt weer gewoon vaak posten hoor,is hartstikke gezellig en je zit er zo weer tussen Knipoog

BELOOFD Haha!
Stef moet ook ne wireless instaleren en dan kan ik de pc lekker overal meesleuren hé hihi
en hoe is t met uw zwarte parel ?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:06

Met Mynke gaat het supergoed!!
30 juni gaat ze voor de keuring en dan maar hopen dat ze haar ster predikaat haalt Bloos
Daarna gaan we haar zadelmak maken,dus dan kan ik er eindelijk eens op zitten ipv ernaast lopen Knipoog
Ik moet wel zo eerlijk zeggen,dat dit afgelopen jaar heel goed is geweest voor onze band.
Die is inmiddels onbreekbaar en daar ben ik natuurlijk onwijs blij mee.
Had niet verwacht dit nog een keer mee te kunnen maken na Ligon.
Maar ze is écht mijn meisje,desondanks is mijn kabouter nog elke dag in m'n gedachten hoor.
Gelukkig niet meer zo pijnlijk als het geweest is.
Heb me er inmiddels bij neergelegd dat het is zoals het is,ook al had ik het graag anders gezien.
Maar ja,dan had ik Mynke niet gehad en dat is ook jammer,kortom;nog steeds dubbel die gevoelens,zelfs na een jaar Gestoord

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:09

pipi: ideetje misschien voor cindy: heb je niet je laatste fototopic van haar. Dan kan cindy zien hoeveel ze veranderd is.....

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:17

Pipi dat is normaal hoor..
Allez ik heb dat nog nooit meegemaakt en hoop zo laat mogelijk maar kan er goe inkomen da dat niet slijt zo een verdriet..
zeg maar jij hebt Mynke dan aan 2j gekocht ?
Hihi Ga je ze laten keuren voor STER ?
LEUK LEUK zeg dan moet je mij dat eens uitleggen hoe dat allemaal in mekaar zit want als ik die 2 jarige koop willen we ze ook laten keuren op Ster, maar dat is allemaal nieuw voor mij Lachen
Tof hou me op de hoogte hé !

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:25

Heeeeej Cindy wat LEUK dat jij er ook weer bent, echt gezellig joh! Ja ik had jou ook al gemist, je moet gewoon weer terug komen en lekker meeposten hoor, je zit er idd zo weer tussen!

Fijn dat het goed gaat met je paardjes en dat je een beetje aan het settlen bent, hopelijk is dat met je stallen nu ook snel rond en kan je lekker gaan genieten!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:10

Hallo Cindy, Leuk dat je weer mee post.

Ik had vanmorgen staldienst.Gatver wat een K*weer zeg. Ik was net op stal begint het me toch te regenen. heb de paarden in het land gegooit en heb poosje binnen gestaan. Wilde niet door die stortbui poepjes scheppen dus ben mijn mentuig maar schoon gaan maken met zadel zeep. (tja je moet je dan toch vermaken he).
Toen ik daarmee klaar was regende het nog, nou er toch maar door...brrrr niets aan.

Jullie weten dat ik Jacolien te koop heb gezet, ik krijg de wereld aan reacties. Maar word er zo moe van. Veel penny vragen, mensen die nog maar net mennen, geen ervaring hebben met mennen of paarden of mensen die denken dat ze mijn pony onder het zadel wel even aan kunnen pakken.(heel frustrerend). Je wilt niet weten wat voor reacties ik krijg.
Ondertussen kijk ik natuurlijk zelf stiekem ook al wat rond maar reageer nergens op, kan geen drie paarden onderhouden dus Jacolien zal toch eerst verkocht moeten worden.
Het begint wel te kriebelen hoor..stalgenootjes gaan op buitenrit etc. Op zich kan ik wel mee, en ik ga ook wel eens mee op een paard van stalgenootje maar ik wil niet steeds afhankelijk zijn van anderen. Ik kan echt zeggen dat ik het rijden ontzettend aan het missen ben.
Sorry dat ik even kom zeuren hoor Bloos moest het even kwijt.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:04

Heee Cin leuk dat je er weer bent Pling

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 18:52

regine schreef:
Heej monchito! Ik heb met jou al contact gehad op een ander forum of er Lipizzanerbloed in een van je paarden zou zitten. Leuk je hier weer tegen te komen!! alles goed met de paarden? en nog gefeliciteerd met het huwelijk!

Ja we zijn getrouwd Haha!
het was erg gezellig en erg mooi Bloos
een dag om nooit te vergeten Haha!

Met ons paardje gaat het goed ze mogen lekker iedere dag het land op Vork
ook Baron ondanks hij de enige grote hengst is op stal Haha!
er staan merries en ruinen op het land en Baron geeft er niks om Cool

iedereen die het wil kan een stukje land huren van 1000 vierkante meter (geloof ik ) en wij hebben voor Llano en Baron 2 stukjes land gehuurd waar ze lekker de heledag kunnen uit leven Vork

Tja we zijn er nog niet helemaal uit hoor of er lippie bloed in Baron stroomd
de ene zegt Lipi de andere zegt Lusitano we weten het niet.
Ja we weten dat hij een super karakter heeft en zeer lief is ook tegen kinderen Haha!
Ik kan Baron zo aan een kind meegeven zo langs de merries hij geeft geen kik Bloos

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:00

Prinslover schreef:
GEITJEE!! Heloo!! Leuk dat je hier ook komt kijken! Je huwelijk was echt leuk gedaan, met zo bandje en lekker buffet en alles! Heb je het zelf ook naar je zin gehad? Ik en mn vriend vonden het erg gezellig. Stuur me anders ff een pb hoe je reis naar Spanje was? Heb je ook foto's Haha! ?

Ja het was erg gezellig Haha!
ik vond het erg leuk dat je er ook was met je vriend Haha!

We hebben een super dag en avond gehad Haha!
zo een dag om nooit meer tevergeten Bloos
en wat willen we nog meer we hadden zon en het was voor in april erg warm 27 graden. Haha!
het kon echt niet beter Haha!

ik heb echt heerlijk van deze dag genoten

Ik zal een link erop zetten over onze vakantie foto's

http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5 ... #p26156327

en dit is ons filmpje hoe het was die dag Haha!

http://www.vistapoint.nl/spaansebruiloft.html

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:55

hallo iedereen die een jarig paardje heeft gehad
van harte

hahaha ik ben ook jarig vandaag en ben ook lekker verwend door mijn schatje
heb de heledag lekker op de manege doorgebracht dus mij dag kon niet meer stuk Haha!

wat zag ik een leuke foto`s super die kleine fries Haha!
Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 27-05-07 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:03

Hey Cindy dat is lang geleden! Goed te lezen dat je je draai toch al meer vind ginder. Je moet nog eens foto's plaatsen van Invierno.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:27

Hoi allemaal,

Ik meld me ook weer even. Zit dit pinksterweekend helemaal alleen thuis, want m'n vriend is (wind)surfen in Frankrijk. Lekker gezellig... Voor hem wel dan Knipoog

Met X-tremo gaat alles heel goed. Hij begint wel al wat meer last te krijgen van de hormoontjes. De merries op stal zijn nu ook om de haverklap hengstig. Er is er nu eentje die gelijk gaat staan plassen zodra ook maar een gilletje geeft. Vandaag ook voor het eerst alleen gefreestyled en mag wel redelijk tevreden zijn. Het gaat best goed. Ben nog wat onzeker, meer of ik het nu wel of niet goed doe. Hij doet geen vlieg kwaad, valt niet naar binnen of wat dan ook.

Met m'n andere paardje ging het vandaag alleen wat minder. Werd begin van de middag gebeld dat hij zijn ochtend eten niet had opgegeten en in zijn stal lag. Dus ik eerst daar naar toe en zag dat hij toch wel erg last van zijn buik had. Hij ging continue in de plashouding staan, maar er gebeurde niks. En verder het gebruikelijke bij koliekverschijnselen. Veearts langsgeweest, opgevoeld en darmontspanner gekregen. Lang gewandeld en toen ging het weer beter. Op stal ging hij gelijk zijn ontbijtje opeten.

Ik zou aan het eind van de middag weer gaan kijken en toen kreeg ik een smsje dat hij toch weer niet lekker was geworden. Hij stond te schrapen en te trillen op zijn benen. Echt heel zielig. Veearts weer gebeld en die concludeerde dat hij koorts had en waarschijnlijk ook wel een darminfectie. Dus nu moet hij de komende dagen aan de antibiotica. Arm beest.

Voor m'n bankrekening is dit ook niet zo leuk. Heb net de rekening voor de peesecho betaald (hij staat namelijk ook al sinds oktober met een peesblessure) en nu dit weer. Maar ja, dat hij beter wordt is belangrijker.

Het was me dus weer een dagje...

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:24

he bah yenneke
wat vervelend voor je hoop dat ze snel opknapt

duim voor je

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:31

zo, ben er ook weer. Lees nog altijd braaf mee maar post wat minder.. Ben weer ff lekker thuis, morgen weer lekker rijden Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:25

Ik lees net als Soeske ook braaf mee, alleen niet zoveel tijd/zin de laatste dagen. Veel te doen met al die vrije tijd haha Haha! Nieuwkomers, welkom hier! Leuk dat jullie ook gezellig erbij komen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ga als ik tijd heb ook even de topics door kijken Ja

Leonietje: Succes met de verkoop, of had ik dat al gezegd ? Weet het niet meer Clown Maar het is wel vervelend dat je allerlei reacties krijgt, waar je eigenlijk niks mee kan.. Maarja, misschien reageerd er wel iemand die er heel blij mee word. En voor jezelf een beetje rondkijken wat er allemaal is, kan geen kwaad toch Lachen

yenneke: Succes met je 'oude' paardje, was idd een dagje wel zeg.. Wat een pech weer, arm beest. Hopen dat ie snel weer opknapt! En vermaak je een beetje zonder je vriend Knipoog

Pipi: Spannend hoor, Mynke naar de keuring! Hoop dat ze mooie resultaten binnen haalt. Dat zal wel, ze is zo'n lekkerding Pling

Redina: Ik ga zo snel mogelijk ff kijken in het topic van Enno. Dat is pas een knapperd Haha! Fijn dat ie het zo goed doet! Nu nog met rijden goede vooruit gang en het kan niet meer stuk! *Ik zou trouwens wel foto's voor jezelf maken, dan is het des te leuker om terug te zien wanneer die helemaal 'goed' is gereden*

Voor de rest, sorry ik ben het vergeten! Bloos

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:08

Zo, wij zijn weer terug van de Achterhoekse Paardendagen!
Weer viel gelukkig nog alles mee...

Zal straks even een poging doen tot bijlezen!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:38

@ Pipi, ook nog gefeliciteerd.
@Yenneke, wat vervelend, sterkte ermee.

Voor de rest weet ik niet meer waar ik allemaal op moet reageren, is weer flink wat bijgepost.

We zijn vandaag 4e geworden van een groep van 20 op de paardenkeuring Go jij! Go jij!
Had het zelf niet echt verwacht, zaten zulke mooie tussen Tong uitsteken
We hebben een beker en een lintje gehad.

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:25

Yenneke wat erg voor je oude paardje, gaat het inmiddels wat beter?

Wij zijn vandaag lekker met Suev en Dink naar het bos geweest, Dink mee naast de fiets. Het was echt super! We gaan nu zometeen de sulky ophalen bij Ineke in Capelle a/d Ijssel, dan kunnen we met Dinkey echt aan de gang Lachen

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:49

he wat leuk ik ben daar van het weekend 2 dagen geweest!
Had het maar gezegt ik had nog vrijkaarten over....

Nouvel schreef:
Zo, wij zijn weer terug van de Achterhoekse Paardendagen!
Weer viel gelukkig nog alles mee...

Zal straks even een poging doen tot bijlezen!