Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat ontzettend triest dat zoiets ontstaat uit simpelweg verwaarlozing. De hoeven zagen er van buiten al heel slecht uit, het is niet dat je dit niet aan zag komen. Mensen hebben bewust nagelaten om de minimale verzorging te geven.
)

als we thuis zijn mag hij binnen maar het is duidelijk dat ze heel stiekem vieze dingen doen. _Tarzan schreef:Wat is het stil hier opeens hahah!
Ik heb de trailer weer op de wei staan, maar oefenen is nog geen succes
Met de voorbenen gaat hij de klep op, maar meer nog niet. Belonen, belonen, belonen en veeeeeel geduld hebben dus![]()
[ Afbeelding ]
I know hij staat extreem scheef erop maar voor de klep lag een plas water dus dat was misschien nog enger dan de trailer zelf, dus dan maar even via de zijkant![]()
). Met Urbi is de grote verandering dat ze niet met grote angstige ogen naar me kijkt, maar met kleine nieuwsgierige oogjes.
ik heb 1,5 jaar geleden een oeps nest gehad dus heb er uiteindelijk 2 gehouden en papa was al van mij (mama niet maar die is komen aanlopen en is helaas ook weer weggelopen).