Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pastis

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:44

@jolmer; het blijft gewoon zo erg dat mensen het zo ver laten komen. Jij hebt allesinds je grote hart laten zien, en daar zal dat kleine mopje je erg dankbaar voor zijn.

En veel succes - plezier op je nieuwe plekje

Dartel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:14

Jeetje die foto's |( Wat ontzettend triest dat zoiets ontstaat uit simpelweg verwaarlozing. De hoeven zagen er van buiten al heel slecht uit, het is niet dat je dit niet aan zag komen. Mensen hebben bewust nagelaten om de minimale verzorging te geven.

Gelukkig heb je kunnen voorkomen dat het diertje nog langer heeft moeten lijden.

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Wat een verhalen allemaal weer. Leuk om te lezen wat er bij jullie allemaal speelt.
Jolmer, wat een röntgenfotos!! Wat fijn voor de pony dat je haar een kans hebt gegeven.

Tarzan, die hoeven van Rambo! Wow! Fijn hoor, ziet er een stuk beter uit nu.

Ik ben helemaal in de wolken met m'n paarden aan huis. Ze zijn er nu een week.
Ik woon in het natte noorden van Spanje, in dit huis dus.
Afbeelding
Vandaag mijn twee jonkies met het al aanwezige drietal samen gezet. Was nog een heel gedoe om te regelen dat ze ontwormd zouden worden... daar merk ik echt een cultuurverschil in. De dierenarts had blijkbaar gezegd dat, als ze geen symptomen hebben, dat het niet nodig is! Pfff... Kreeg echt het gevoel dat dat teveel gevraagd was maar gelukkig liep mijn vriendin me om vast te houden. Allemaal samen = allemaal tegelijkertijd ontwormen. Punt. (Ze moeten maar wat vernederlandsen :o )
Het samenvoegen van de paarden ging rustig, alleen Adi als enige hengst tussen 4 merries moest even een showtje weggeven.
Afbeelding
Urbi is 50% vleesponnie (Burguete). Ze vind het allemaal maar spannend, hier zwaar onder de indruk van de koe van de buren :(:)

Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:07

Oh wauw wat woon jij mooi! Ik heb de Burguete even opgezocht maar dat is wel echt een zwaar ras zeg, is haar andere helft Andalusier? Leuke diertjes zijn het.

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:10

Wat een leuke dieren Rauka! Moest ook even zoeken wat een Burguete was, flink zwaar ras dus!

Zal zo eens kijken bij Luci, staan sinds gisteravond binnen vanwege het slechte weer. Hij mag even in de longeerbak zijn ei kwijt.