Ahja, ja Pedro heeft nog vierspan gemend en meegedaan aan de WEG voor Portugal. Hij is een leerling van Felix-Marie Brasseur, dus voor menners ook interessant denk ik! Maar afstand is idd een dingetje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pastis schreef:Ik ga ook naar de clinic in Augustus met 2 merries. Heb er nu al ongelofelijk veel zin in! Net zoals bij Jou Kiwia heeft Pedro mij “online” ook al meer dan eens geholpen.
Het gaat om Pedro Dias Ferreira.
Elisa2 schreef:Wat leuk Nouvel, dat vraagt om een foto!
Karina, leuk dat je ment. Mijne is ook in opleiding om voor de wagen te gaan lopen. Ik zit ook in midden Nederland dus een menclinic in het midden lijkt mij een goed idee.Heb even in je profiel gespiekt, prachtige paarden!
Karina schreef:Pastis schreef:Ik ga ook naar de clinic in Augustus met 2 merries. Heb er nu al ongelofelijk veel zin in! Net zoals bij Jou Kiwia heeft Pedro mij “online” ook al meer dan eens geholpen.
Het gaat om Pedro Dias Ferreira.
Ik zou het zeker interessant vinden om bij hem een clinic te volgen met mijn lusitano waar ik mee doe mennen, vanwege zijn ervaring met ons ras in deze discipline. Helaas heeft mijn Mojito nog wat issues met het trailerrijden (hij gaat er doodbraaf op, komt er rustig vanaf maar onderweg is voor hem heel stressvol helaas) dus de afstand is voor ons nu nog wel een belemmering. Wie weet als hij ook eens naar midden NL komt.
Zijn er heer overigens meer mensen die mennen met een lusitano?
Elisa2 schreef:Karina, leuk dat je ment. Mijne is ook in opleiding om voor de wagen te gaan lopen. Ik zit ook in midden Nederland dus een menclinic in het midden lijkt mij een goed idee.Heb even in je profiel gespiekt, prachtige paarden!