[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:57

Jasmijn, ja, we hadden 7 maandjes verkering.. Gaat rap

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 13:35

wat de strandrit betreft: wachten we ff de reactie van ilona en malin af...

jasmijn: nee het dreigement van "andere moeder" heeft toch geen blijvende indruk gemaakt. ze herkenden je wel meteen toen ze de foto's van je hiervoor zagen

vanmiddag nog wat werken, daarna met sabrina naar het afzwemmen. we hebben al gezegd dat ze na het "gat zwemmen" een eind door moet zwemmen zodat de anderen dan zeggen wow! ze glundert al helemaal bij de gedachte. onder water zwemmen kan ze namelijk erg lang volhouden. haha ben benieuwd

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 13:39

Leuk Frank, dus ze gaat het wel halen :).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 14:05

Debby -> Tommy ziet er woest uit zo op die foto, maar volgens mij is het een goedzak, hahaha!
Gaaf hè die halsband! Ben er nog steeds heel blij mee!
Hier gekocht! Hebben ze echt heeeeeeel veel gave halsbanden!

Madelief -> Buiten dat Tommie een leuk hondje is om te zien, is ie ook nog eens onwijs lief en een echte knuffel/schoothond.
Ook met mijn oppaskindjes is hij zooooo lief!

Frank -> Wens Sabrina heel veel succes vanmiddag!

Lekker weer zonder zadel op Rintske gehobbeld.
Echt gaaf, ik begin het steeds leuker te vinden en het gaat me ook steeds beter af.
Nog even braaf wat rondjes gehobbeld met mijn kleine nichtjes omstebeurt voorop, en met Fien achterop gedraafd.
Ik had gezegd dat ze mij goed moest vasthouden, en dat was maar goed ook want ze stuiterde gewoon. :D
We hadden iig veel lol samen! :+

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 15:59

even weer :o een ego
gisteren winnie klaar gemaak voor vandaag voor conour.
ik had winnie nu gewoon bij stal ingevlochten en had haar vast gezet buiten aan de deur ,daar zit een grote ronde haak aan dus dat kon zat (dacht ik) ben ik haar aan het vlechten schrik ze in 1x en ze trekt de hele deur uit de haken ,en had toen de hele deur aan zich hangen,winnie helemaal in paniek natuurlijk mijn kids liepen ook in het land ik zij er uit en winnie vloog door het hele land heen met die hele zwaare deur aan de nek en ze bleef maar in paniek (logies) en gelukkig knapte de haak af .
en ze vloog gelijk weer door het hele land en ging toen gelijk naar djemo toe,ze ging naast hem staan ze was helemaal over donderd echt zo zielig ,ze had een schram op haar voor borst en een sneedje in haar rechter voor been het valt gelukkig allemaal mee het is goed af gelopen hoor.
nou de punten van priscilla (foto`s komen nog )
1e proef 178 punten +:)+
2e proef 180 punten +:)+
yessss ze heeft weer een winst punt er bij 3 in 2 weken tijdt +:)+
ben echt een hele trotse moeder hoor *D :j

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:09

Anita – ja zo probeer ik nu ook gewoon te denken want ik weet dat je altijd even een periode hebt dat het minder gaat maar tot nu toe komen we daar altijd redelijk ‘’snel’’ weer uit. Voorlopig geniet ik nog volop van hem en dat is het belangrijkste

Jasmijn – ja ik denk idd ook dat die mannen iets wat meer indruk maken, wij komen waarschijnlijk gewoon te lief over :P

Frank – en hoe is het verlopen met sabrina ben benieuwd

Saida – leuk he zo zonder zadel hobbelen het is niet alleen goed voor maar je hebt ook zo onwijs veel lol en dat maakt het zo leuk :j

Marielle – gefeliciteerd met de wp van je dochter, gelukkig heeft winnie er niet zo heel veel aan over gehouden nu goed blijven koelen zodat het niet al te dik wordt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:29

Sorry dat ik even niet bijreageer hoor :o . Heb alles gelezen, maar reageren wordt nu ff te veel.... Aangezien ik gister een ritje ging maken, wat eindigde in een hell |( Ik wou weer een strand ritje maken met chico, met zn 2tjes, aangezien hij vorige zó ontzettend braaf was... Maar ik was nog geen 50m onderweg, toen hij schrok van de fjorden aan de overkant van de weg, die waren bezig met een tak wat ritselde.. Hij schrok, en ging keihard aan de kletter... ik zat ee paar meter, toen hij schrok van een man in een tuin en als een raket naar rechts spoot.. toen ben ik echt heel hard eraf gevallen op de straat.. |( Dat ik niks gebroken heb verbaasd me wel... jezus, wat een klap zeg.. Chico over de weg heen, in dolle paniek tussen de auto's.. |( Ik ben echt enorm geschrokken.. Ik kon nog net opstaan en chico kwam op me afgedraafd en ik kon hem zo pakken... :(:) . Daarna met heel veel pijn en moeite richting stal gewandeld, paard op stal, spullen opgeruimd en naar huis gereden. Daar half ingestort in bed.. ik heb nu nog gigantisch veel pijn in me rug, kan bijna niet lopen.. maar gaat wel steeds iets beter.. ;( Gelukkig doet de eigenaresse van ex-verzorgpoownie nu Chico vandaag & morgen.. Maar eens kijken hoe ik me maandag voel ;(

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:56

Zo, heftig iloon!

Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent.

knuffel!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:59

Tjee, Ilona, heftig.
Doe je wel voorzichtig??
Ga anders maandag even naar de Dokter voor je rug, is wel kwetsbaar hoor.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:06

Dat is schrikken zeg!!! Misschien dat het nu spierpijn is maar als het lang duurt zou ik idd ook even langs de dokter gaan...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:15

Heey
Dankjullie :).
Jeetje prinslover :(:). Heel veel beterschap :(:).
Gave foto's weer :D
Gefeliciteert djemo :D. Gelukkig heeft winnie niks ernstigs overgehouden :(:).

Met moppie lijkt het iets beter te gaan :).
Hij is veel alerter hij zweet en pompt ook veel minder :).

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:22

Oei Ilona, knufje meis :(:) Ik zou ook maar naar de dokter gaan voor de zekerheid!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:37

Prinslover o ,meid doet rustig aan en je rug hou het in de gaten hoor en anders ff naar de dokter toe ,en gelukkig dat er niks ernstig is gebeurt jullie zijn er alle 2 vrij goed vanaf gekomen he.
nou beterschap .

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:00

Oei Ilona dat is grote schrik, kijk je wel even uit? ga naar een dokter hoor want met je rug moet je geen risico's nemen ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:04

Dank voor alle lieve reacties!! Jullie zijn zo lief :+: Het gaat gelukkig al weer een stuk beter dan gister hoor.. maar heb veel last van mn spieren. Ik kijk even tot maandag aan hoe ik me voel en anders maar naar de dokter..

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:12

Oe Iloon, rustig aan doen hoor. Wat een schrik. Gelukkig kwam Chic snel naar je toe. Knuf.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:15

iloon meid dat is schrikken :(:) gelukkig kwam die terug op je af rennen zodat je hem kon pakken kijk je wel uit met je rug en laat je lekker verwennen, knuf voor jou meis

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:14

heey
Gaat steeds iets beter met moppie :).
Hij had net zelfs intresse in de andere dieren :).
Hij is nog alerter als vanochtend :)
Zijn ogen staan ook weer wat beter :).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:17

Gelukkig dat het weer wat beter gaat ;). Met oude paarden vrees je toch telkens het ergste... Met Atlas gaat het soms ook niet echt lekker, gelukkig knapt ie telkens wel weer redelijk op...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:25

Oef Il, dat is schrikken! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Sterkte!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:43

Ilona: ow bah zeg ! Gelukkig niks ergs gebeurd, ga je toch nog voor de zekerheid naar de dokter ?
Je rug is niet niks hoor. Heel veel sterkte en hopelijk ben je weer snel te been :(:)

Ik zelf ben strond ziek (me ma dacht dat ik varkensgriep had hahaha) Vanaf vandaag voel ik me eigen weer een beetje beter
(dus even neit bijreageren, want pfff wat een hoop pagina's)
Betunero heeft donderdag de bal van z'n rechtervoorbeen open getrapt in de wei, heel z'n buik en benen onder het bloed, schrok echt ongelovelijk erg !
maar het zag er erger uit dan het was, het is nu al dicht gelukkig.

Ik heb dus neit alles bijgelezen maar wat een drama ook eej op koningendag, niet normaal wat sommige mensen ineens bezield.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:57

Altijd schrikken als je veel bloed ziet..... Gelukkig dat het in dit geval ook niet zo heel erg was!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:01

Ah Ila dat is niet nix zeg, wat een schrik voor zowel jou als voor Chico ;( Gelukkig kwam hij naar je toe, je wilt er niet over nadenken wat er anders had kunnen gebeuren.

Heel beterschap en ook van mij een dikke knuffel, doe voorzichig en wat de andere zeggen, laat het wel even nakijken door de dokter! :(:)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:01

Bah, Iloon, heel veel sterkte met je rug! Dat is echt schrikken! Hoe is het nu met je? En met Chico?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:25

ilona: oef das nog redelijk goed afgelopen dus. balen hoor, maar ik neem aan dat je toch weer vol goede moed de roze wolk gaat beklimmen?! ik dacht dat jij met chico tegen het strand aan zat. of bijna? in elk geval van harte beterschap meissie

nathalia: dat dacht ik gisteravond van mezelf ook al: kon nog niet eens meer door me neus ademhalen, ineens alles potdicht en knetterende koppijn. gewoon ff een snel heftige verkoudheid. gisteravond verwachtte ik vandaag de hele dag op bed te moeten liggen maar de meeste geplande dingen heb ik toch gewoon kunnen doen. geen hooikoorts trouwens jasmijn...

marielle: nooit een paard of pony aan iets vastzetten dus wat los kan of niet zo sterk is. klinkt betweterig maar ik huiver vaak als ik ergens een paard of pony aan iets simpels vast zie staan. ik weet hoe hard ze kunnen trekken: onze sam hoef je ook niet vast te zetten, das vragen om problemen met hem. des is er wel heel makkelijk in maar ook die zet ik alleen maar vast aan de spijlen van de ijzeren staldeur als die op slot is of bijv. aan de achterkant van de trailer aan die steunen die de klep iets van de grond houden. ik moet zeker weten dat de bevestiging sterker is dan het halstertouw zodat het touw het eerste is wat knapt in geval van problemen.

vandaag kreeg Des weer z'n kuren: ze lopen alweer de hele tijd bij mekaar in de wei wat goed ging, vanavond vond ie dat Prince weer opgejaagd moest worden. vanaf heden krijgt prince dus de grote wei en mag Des in het kleine weitje grazen wat 2x per week telkens een stukje groter wordt gemaakt. daar staat namelijk lang gras. als ie daarin ineens helemaal gaat, loopt ie alles plat dus doseren we het maar. etterbak is het ook, maarja als dat het enige is.

en Sabrina is geslaagd, overigens allemaal hoor. die zwemleraar laat ze niet afzwemmen als ie twijfelt.

bewijs samen met de zwemleraar:

Afbeelding