Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
een ego

. Heb alles gelezen, maar reageren wordt nu ff te veel.... Aangezien ik gister een ritje ging maken, wat eindigde in een hell
Ik wou weer een strand ritje maken met chico, met zn 2tjes, aangezien hij vorige zó ontzettend braaf was... Maar ik was nog geen 50m onderweg, toen hij schrok van de fjorden aan de overkant van de weg, die waren bezig met een tak wat ritselde.. Hij schrok, en ging keihard aan de kletter... ik zat ee paar meter, toen hij schrok van een man in een tuin en als een raket naar rechts spoot.. toen ben ik echt heel hard eraf gevallen op de straat..
Dat ik niks gebroken heb verbaasd me wel... jezus, wat een klap zeg.. Chico over de weg heen, in dolle paniek tussen de auto's..
Ik ben echt enorm geschrokken.. Ik kon nog net opstaan en chico kwam op me afgedraafd en ik kon hem zo pakken...
. Daarna met heel veel pijn en moeite richting stal gewandeld, paard op stal, spullen opgeruimd en naar huis gereden. Daar half ingestort in bed.. ik heb nu nog gigantisch veel pijn in me rug, kan bijna niet lopen.. maar gaat wel steeds iets beter..
Gelukkig doet de eigenaresse van ex-verzorgpoownie nu Chico vandaag & morgen.. Maar eens kijken hoe ik me maandag voel
.
. Heel veel beterschap
.
. Gelukkig heeft winnie niks ernstigs overgehouden
.
.
.
Ik zou ook maar naar de dokter gaan voor de zekerheid!
Het gaat gelukkig al weer een stuk beter dan gister hoor.. maar heb veel last van mn spieren. Ik kijk even tot maandag aan hoe ik me voel en anders maar naar de dokter..
gelukkig kwam die terug op je af rennen zodat je hem kon pakken kijk je wel uit met je rug en laat je lekker verwennen, knuf voor jou meis
.
.
.
. Met oude paarden vrees je toch telkens het ergste... Met Atlas gaat het soms ook niet echt lekker, gelukkig knapt ie telkens wel weer redelijk op... 
Gelukkig kwam hij naar je toe, je wilt er niet over nadenken wat er anders had kunnen gebeuren.