. Echt heel vervelend. Ik heb nu weer een andere pc, en die is niet helemaal in orde. Die flikkert iedere keer uit, en moet je weer opnieuw opstarten
. Heel vervelend dus... Maar er is zoveel goed & leuk nieuwsss!
YEAAAAH Sanne, GEFELICITEERRDDDDD!! Wat een onwijs knap ventje heb je zeg! Wanneer wordt ie "officieel" van jou
? Of wacht je daar nog ff mee? Gewoon straks je eigen Iggie
!En Aline & Robbert ook gefeliciteerd. Hij heeft een koppie om bij weg te smelten
.Karina:
Wat wordt Veludo breed zeg, menn! Echt al een een flink paard aan het worden. En wat loopt ie zwaar relaxed onder je!Debby: Aaah, wat een schatje die snickers
. (Die naam ook, geweldig!
). Het is wel een echte hengst met een nek zeg 
Madelief: Oeh, die knappe Fuur. Hij wordt steeds knapper & breeder, super om te zien!! Leuke plaatjes weer, ook met Jasmijn erop! Ik heb geen commentaar, want jij weet heel goed wat je aan het trainen bent denk ik
. Jasmijn: Heel veel sterkte meis in deze rot tijd..

Peet: Jij ook veel sterkte, probeer voor jezelf alles wel op een rijtje te houden hoor, laat je niet gek maken!
Lisenka & Jan: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, die banjer toch
Wat een droppieeee!! Die zou ik ook zo in huis nemen, wat een koppie heeft ie zeg!! Haha, moest wel lachen om dat "sloot verhaal"
Mies: Het was echt super gezellig gister!! Ik heb er echt voor genoten. Nog bedankt voor de leuke rit en het mee eten
!Saida: Leuke foto's nog van Rintske! Ze is knap hoor, mooi dat rode ook bij dr. Geweldig halster en dekje
.Robijntje: Spannend hoor allemaal!! Ik duim voor je dat ze van jou wordt
.Gabrielle: Lekker met Moreno gereden las ik, helemaal super toch! Komen er nog foto's
?Ellis: Fijn dat je weer op je spookje mag binnenkort. Ik hoop dat ze het goed gaat oppakken!
Succes!Mies: Haha, was weer ouderwets gezellig zaterdag of niet
.Zo hehe, volgens mij iedereen gehad. Sorry als ik iemand vergeten ben
.Gister dus naar Michelle geweest. Lekker een uurtje met de auto naar Roosendaal getuft
. Ging allemaal prima (dankzij tom tommie
). De weersvoorspelling was natuurlijk hardstikke slecht, maar gelukkig klaarde het s middags helemaal op
Ik mocht op Shakira en Mies ging op Apollo (Encanto). We hebben heeeeeeerlijk door de bossen en op de hei gereden. Het is daar echt heel leuk om te rijden, heerlijk de ruimte ook. We waren lekker aan het draven toen we ook een galopje wouden doen. We zetten aan, en jeetje
Daar ging Shakira.... mennn wat ging dat HARD. Ik was in tijden niet meer zo hard geweest, dus ik schrok wel even..
. Maar gelukkig kwam ze snel weer onder controle. Was helemaal super. Ik barst nu wel van de spierpijn
. Kon zowat niet lopen toen ik opstond
. Heb natuurlijk alweer een tijdje niet gereden, dus ik voelde het wel.. Heb wel weer zin om op Amanda te rijden, want ik mis het wel hoor, pff. Kortom, een geslaagde dag! Mies heeft ook nog een paar foto's, die zal ze er nog wel opzetten
.
. Wel op de terugweg, dan schiet hij niet opeens de andere kant op
. Wat een rot verhaal zeg.... Sterkte voor die vriendin.. Echt advies heb ik niet.. gewoon laten weten dat je er voor dr bent..

)

)