Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennenboom schreef:Jinthe: Ja ik 'houd' niet zo van mennen vanwege de gedachte als het dan echt mis gaat dan gaat het goed mis. Zit er dan liever bovenop ofzoHet mennen zelf lijkt me heel leuk maar dan gaat het net weer mis
Ik vind de manier wel prettig klinken!
Dennenboom schreef:Absolem: Ja het kriebelt ook nog wel om het ooit weer eens te proberen. Maar denk dat ik haar eerst verder doorrijdt, kilometers maken en desensibiliseren. Dat we het in de toekomst dan nog eens rustig proberen met een ander ervaren iemand.
Janinevv schreef:Zonnebloem : hoeveel ruwvoer krijgt ze?
Dennenboom schreef:Boemel: Ja dat heb ik ook. Toch lijkt het me verder erg leuk.
LoveWithJoy: Ja dat kan idd altijd nog. Verplaats haar liever niet en ben er liever bij. Aangezien ik het ook allemaal nog leren moet. Maar dat zien we tegen die tijd wel. Nu eerst lekker verder trainen onder het zadel
Absolem schreef:Moest even terug zoeken. Maar ja klopt haha.
Zonnebloem92 schreef:Absolem schreef:Moest even terug zoeken. Maar ja klopt haha.
Haha.
Vind je dat ze veel loopt?
Ik longeer 3 keer per week 20 a 25 minuten, stapmolen 2x per week (uur ongeveer in de molen) en dan 2 dagen vrij, dan wandel ik meestal(vaak 15 tot 35 minuten) maar soms staat ze ook een dagje alleen in de paddock.
Vind het zelf wel meevallen qua hoeveelheid eigenlijk.
Heb toch via een stalgenoot een adres gevonden voor hooi dus ik ga vrijdag hooi inslaan en bijvoeren en dan even mest onderzoek laten doen, komt daar niks uit dan ook bloed laten checken.
xXutopiaXx schreef:Lys, rot is dat zeg... ik heb 't nu met Tamme.. hij heeft écht last van z'n artrose, stuk of 4 DA's bij gehad en nog wat andere paarden-professionals, en allemaal zeggen ze: loopt toch prima...Ondertussen zijn we een jaar verder, en heb ik nog steeds niemand gevonden die ons daadwerkelijk kan helpen aan een behandelplan
Nu is er vanochtend een holistisch therapeut geweest.. eens kijken of dat wat oplevert...