[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:00

Saida: dat weet ik nog niet, ik heb nog meer aanbiedingen... en ik moet eerst afstuderen!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:33

suus: ja helaas. ik had nog stiekem gehoopt om tussendoor nog ff te gaan rijden...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 21:14

tssss vrouwen??!! belt anouk net op dat ze het vliegtuig terug gemist hadden. hebben ze een klm ticket moeten nemen om vandaag nog thuis te komen. onvoorstelbaar.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 21:17

Heen zeker met Easyjet?? Ja, Die gaan zo laat niet meer terug! Alleen KLM... (heb dat vandaag net voor iets anders uit zitten zoeken. En dat is een stuk duurder!!! 8)7 )
Had Patrick Anouk laten rijden soms, terug naar het vliegveld O:) :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 21:21

frankiej schreef:
tssss vrouwen??!! belt anouk net op dat ze het vliegtuig terug gemist hadden. hebben ze een klm ticket moeten nemen om vandaag nog thuis te komen. onvoorstelbaar.

Whoops :=

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:00

frankiej schreef:

whahaha...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:35

Heey
Zephyr: Welkom :D

Nienke: Ook welkom :D

Anouk: Balen van de wedstrijd en van opa :(.

Esther: Beterschap met je kies :(:).

Ik krijg nu een aangepast rooster op school, ik hou geen hele dagen vol, als ik de hele dag naar school ga ben ik daarna zo kapot dat ik de hele week niet naar school kan. Nu ga ik ongeveer 5 uurtjes per dag proberen.

Met Shaddy gaat het goed :D. Ze had het gister voor mekaar gekregen om de borstsluiting van de deken op haar rug te krijgen waardoor de hele deken nat en super vies was := . Toen heb ik haar maar bevrijd van de deken en ook niet meer omgedaan. Toen ging madam nog een keer lekker rollen. Ze was echt super vies. En haar deken was bruin in plaats van licht blauw. Er was werkelijk geen een stukje blauw meer te vinden :=

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:47

Bedankt allemaal voor jullie welkom:D

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:52

*ontwaakt even* :P Nienke Welkom !

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:53

wanda: whahaha ja en ook giel beelen als begeleiding.... nee, gewoon het vliegveld tegenover het beursgebouw hebben liggen he. tsja. en het was bmibaby ook een budgetmaatschappij

owja, nienke nog welkom als ik dat al niet gezegd had

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:33

Welkom nieweling :) ! Mooi paard heb je!

Frank: Hahahahaa :') Dat meen je niet... Oh := zou ook echt wat voor mij zijn :o .

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:38

Nienke, welkom! Leuk dat je er bij komt. Stond het in je contract dat je hier moest aanmelden? :+ Desperado, het paard van Frankiej en een heel pietsie van mij, komt er ook al vandaan. Ik ben eigenaar van Samaranch. Klinkt spaans, maar is heel erg KWPN. Maar Desperado is Sam zijn buum. Dus vandaar dat ik hier ook mag komen. ;) Het gaat hier voornamelijk om het liefhebber zijn. Dus je hoeft er nog geen te bezitten zelf. Als Sam oud en versleten is, komt er een PRE in zijn plaats...

Wanda: Nope, heen BMI Baby en ik had op de beurs rondgesnuffeld en was om kwart over 3 (da's nog op tijd) terug en toen zei ie al dat we moesten opschieten. Je weet hoe mannen zijn: Nog even babbelen enzo... en dan krijgen ze honger en willen ze eten. Ik in mijn oneindige vertrouwen in zijn vliegervaring, ging er van uit dat we daar nog wel tijd voor hadden als hij zei dat dat nog kon, maar dat had ik verkeerd ingeschat. Dat eten heeft ons genekt en het feit dat we bij de controle zelfs onze schoenen moesten uittrekken! God wat duurde dat lang! We waren een halve minuut te laat, dus dat werd omboeken. En toen waren we bijna weer te laat, gelukkig heb ik een goede conditie en kon ik me met een flinke sprint op tijd melden en hebben ze op hem gewacht. haha. :+ Ach, het heeft vast zo moeten zijn. De reden ervoor komt vast nog wel een keer te voorschijn. Feit is wel dat ik een heel, heel leuke en leerzame dag heb gehad in Engeland!

Hij heeft ook een heel gaaf zadel nu voor de bredere paarden. Echt prachtig en ik heb een heel mooi engels zadel gezien voor de Andalusiers. ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:41

fijn dat je een leuke dag had in Engeland?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:43

Ja, suus, het was zeer zeker de moeite waard! Niet alleen zadelmakers waren er, maar ik heb de nieuwe kledinglijn van Equi-theme, Toggie, Ariat, een aantal spanjaarden zelfs en nogal wat meer merken ook al besnuffeld. Een grote onderdelenfabriek organiseerde de beurs en dat was voor mij ook weer leuk, want nu kon ik dus ook kijken wat ik nodig had en Patrick kon laten zien wat ik alvast kan gaan aanschaffen.

Verder waren er zadels van John Whitaker, Ideal, Thoroughood, Baines, Star, Silhouette (die namen weet ik nog) en vele anderen en heel veel kleding en nog wat shows. Ze hadden er zelfs een 4-tal paarden staan met allerlei lezingen. Daar had ik niet eens tijd voor

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:48

En gaaf nieuws toen ik onderweg naar huis was: Een vriendin van mij is zwanger van haar 2e! Hoe mooi kan de dag zijn. De eerste heeft vrij lang geduurd, dat het lukte, dus dat er zo snel al een tweede komt vind ik fantastisch nieuws voor dit koppel

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:55

Anouk, een mooie dag dus!! Wel stress haha :D ! Maar je hebt genoten lees ik. Wat onwijs leuk voor je vriendin ook *\o/* !! Mijn zus gaat binnenkort alweer bevallen :D !

Zephyr2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 09:22

Bedankt voor het welkom, Anouk mijn kinderen rijden wel maar niet fanatiek. Dion ment met een shet en een A welsh, en Anouk rijdt af en toe. De stal waar ik sta hebben ze een shet en een welsh. Ik sta op een fijne stal met 6 pension paarden, we hebben 5 zand paddocks die altijd droog zijn en de paarden staan in de winter 4 uur per dag buiten, in de zomer weidegang overdag, een longeerkraal en een buitenbaan. Het leuke voor de kids is dat de pensionhoudster ook 3 kinderen heeft in de zelfde leeftijd als de onze, in de zomer rommelen ze meer met de pony's. En hopen we mooie ritten met Duque te gaan maken.

Anouk leuke ervaring zo'n beurs. Zijn jou kinderen fanatiek met jullie pony?

Hoe zijn de ervaringen met de pre's hier op dit forum. Met rijden en longeren. Duque gaat altijd als een raket met longeren en kan met gemak 15 min achter elkaar galloperen, ik vraag me af of dit een ras kenmerk is of dat het bij duque hoort..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 09:55

Amanda: Des was aan de longe altijd superbraaf, maar de laatste keer aan de dubbele lijnen ging ie er ook bokkend vandoor! haha. Mss idd een eigenschap. Over het algemeen was Sam hier het racekonijn. En dat is geeneens een PRE.

Onze oudste heeft een pony. Het is wisselend, hoe fanatiek ze is. Ik probeer vast te houden aan de ponyrijlessen, maar verder mag het alleen als ze het zelf wil. Ik wil het niet overdrijven, want dan vindt ze het mss op termijn ook niet leuk meer hè? In de zomer is ze ook fanatieker. Ze zijn nog zo jong. Meestal kun je pas vanaf een jaar of 10 echt inschatten of ze er voor gaan of niet. Maar Prince is voor alledrie de kids, dus tzt mag Michelle er mee verder, of Bassie. ;) De tijd zal het leren.
Maar Sabrina is wel helemaal blij als ze mag uitstappen enzo. Ze is er wel graag samen mee bezig.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 10:19

Ik kan alleen vanuit mijn ervaring met mijn Hispano praten (die volgens een stalgenoot die een PRE heeft gehad vooral een PRE-karakter heeft). Hij is vreselijk beleefd. Enige keren dat hij er vandoor klapt bij het longeren is als hij te lang niet zijn ei kwijt heeft gekund. B.v. toen de bodem zo enorm hard was en ik hem dus ook niet los kon gooien. Toen liep hij te stuiteren aan de longeerlijn. Maar verder niet. Als hij wel normaal lekker buiten staat is ie vrij makkelijk te longeren zonder racen of stuiteren.
Onder het zadel is hij ook zelden stout (klop het af!), wel enorm werkwillig en eerlijk. Mijn stalgenoten verbazen zich wel eens hoe vaak ik rijd (afwisseling training doe ik op gevoel, heb geen vaste planning) maar hij zet zich eigenlijk altijd in. De keren dat ik merk dat het niet lekker gaat houd ik het simpel en kort.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 10:56

Frank -> Jij hebt het dus best druk met het Huismannetje spelen! :P
Ik dacht zomaar dat Anouk langer weg zou blijven?

Shanna -> Je hebt gelijk dat je eerst je studie afmaakt, das veel belangrijker!

Angela -> Lekker zo'n modderbadje!
Ze zal gedacht hebben; Dat is goed voor m'n huid. :D

Anouk -> Klinkt als een leuke en leerzame dag, en ook nog goed voor je conditie! Hahaha!

Nou ik ga er snel weer vandoor!
Zit nu in het UMC te Utrecht voor de jaarlijkse controle van Jorick z'n C.I. en we hebben nog 10 min.
Nu lopen de afspraken daar altijd uit en moeten we om het hoekje zijn, dus dat redden we makkelijk! :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:21

idefix4 schreef:
Ja, suus, het was zeer zeker de moeite waard! Niet alleen zadelmakers waren er, maar ik heb de nieuwe kledinglijn van Equi-theme, Toggie, Ariat, een aantal spanjaarden zelfs en nogal wat meer merken ook al besnuffeld. Een grote onderdelenfabriek organiseerde de beurs en dat was voor mij ook weer leuk, want nu kon ik dus ook kijken wat ik nodig had en Patrick kon laten zien wat ik alvast kan gaan aanschaffen.

Verder waren er zadels van John Whitaker, Ideal, Thoroughood, Baines, Star, Silhouette (die namen weet ik nog) en vele anderen en heel veel kleding en nog wat shows. Ze hadden er zelfs een 4-tal paarden staan met allerlei lezingen. Daar had ik niet eens tijd voor

Als je in Engeland was, was mijn zadel er vast ook! :D :+
Komt nl. ook uit Engeland. :)

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:28

Hoi Anouk en Frank! wat leuk dat jullie
ook een paard van Jan en Lisenka hun stal weg hebben.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:45

Anouk: Zo te horen een leuke en leerzame dag gehad!! En vertrouw nooit op mannen die veel reizen ;). Die zijn het vaak ook gewend om een ticket om te boeken omdat ze weer eens te laat zijn :). Mijn moeder krijgt ook vaak genoeg een telefoontje dat er een vlucht gemist is omdat ze te laat waren (en dat zelfs nog met de priority lane) of een paspoort zijn vergeten enz. Dan mogen ze snel een vlucht regelen of een collega de auto in sturen om een paspoort te brengen. Mensen die weinig met het vliegtuig gaan die plannen alles, kijken alles 20x na en gaan op tijd weg :D.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:50

Nou ik ga niet weinig met het vliegtuig, maar ik ben wel altijd op tijd hoor!! Ik kijk wel uit hahaha...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 12:02

Ach ja die mensen bij mijn moeder op het werk gaan praktisch wekelijks naar zakencontacten enz. Die zien het bijna als de bus missen :P.

En denk dat vrouwen toch ook anders zijn als mannen :).