Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
. Ze had het gister voor mekaar gekregen om de borstsluiting van de deken op haar rug te krijgen waardoor de hele deken nat en super vies was
. Toen heb ik haar maar bevrijd van de deken en ook niet meer omgedaan. Toen ging madam nog een keer lekker rollen. Ze was echt super vies. En haar deken was bruin in plaats van licht blauw. Er was werkelijk geen een stukje blauw meer te vinden

Nienke Welkom !
! Mooi paard heb je!
Dat meen je niet... Oh
zou ook echt wat voor mij zijn
.
Desperado, het paard van Frankiej en een heel pietsie van mij, komt er ook al vandaan. Ik ben eigenaar van Samaranch. Klinkt spaans, maar is heel erg KWPN. Maar Desperado is Sam zijn buum. Dus vandaar dat ik hier ook mag komen.
Het gaat hier voornamelijk om het liefhebber zijn. Dus je hoeft er nog geen te bezitten zelf. Als Sam oud en versleten is, komt er een PRE in zijn plaats...
Ach, het heeft vast zo moeten zijn. De reden ervoor komt vast nog wel een keer te voorschijn. Feit is wel dat ik een heel, heel leuke en leerzame dag heb gehad in Engeland!
! Maar je hebt genoten lees ik. Wat onwijs leuk voor je vriendin ook
!! Mijn zus gaat binnenkort alweer bevallen
!
De tijd zal het leren.
idefix4 schreef:Ja, suus, het was zeer zeker de moeite waard! Niet alleen zadelmakers waren er, maar ik heb de nieuwe kledinglijn van Equi-theme, Toggie, Ariat, een aantal spanjaarden zelfs en nogal wat meer merken ook al besnuffeld. Een grote onderdelenfabriek organiseerde de beurs en dat was voor mij ook weer leuk, want nu kon ik dus ook kijken wat ik nodig had en Patrick kon laten zien wat ik alvast kan gaan aanschaffen.
Verder waren er zadels van John Whitaker, Ideal, Thoroughood, Baines, Star, Silhouette (die namen weet ik nog) en vele anderen en heel veel kleding en nog wat shows. Ze hadden er zelfs een 4-tal paarden staan met allerlei lezingen. Daar had ik niet eens tijd voor

. Die zijn het vaak ook gewend om een ticket om te boeken omdat ze weer eens te laat zijn
. Mijn moeder krijgt ook vaak genoeg een telefoontje dat er een vlucht gemist is omdat ze te laat waren (en dat zelfs nog met de priority lane) of een paspoort zijn vergeten enz. Dan mogen ze snel een vlucht regelen of een collega de auto in sturen om een paspoort te brengen. Mensen die weinig met het vliegtuig gaan die plannen alles, kijken alles 20x na en gaan op tijd weg
.
.
.