[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:47

Jasmijn leuke foto's :D
Ziet er uit alsof ze het goed met elkaar kunnen vinden, ben benieuwd zie het morgen *D

HenJ Furia is inderdaad een ruin... En denkt de helft vd tijd dat hij een hengst is, hij "pompt" zich ook een al weer een beetje op op de foto's... Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen die fout maken haha maar goed..

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:47

Angela -> Owjee, wat sneu voor die arme Moppie dat het niet goed gaat.
Lees dit eens.......

Wat zijn we weer verwend vandaag met leuke en mooie foto's!
Ik zal ook mijn bijdrage doen, alleen geen paardjes.....
We zijn lekker vanmiddag naar Hargen geweest, even lekker de frisse zeewind opsnuiven. :D

Tommie is dol op tennisballen, als je er zeker van wilt zijn dat ie bij je blijft moet je een tennisbal meenemen. :D :D
Afbeelding

Lekker rotzooien op het strand.
Afbeelding

Zo ziet een ingegraven hond eruit.....
_O-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:52

oeps......hahaha Sorry
Maar ook al is het een ruin dan nog een mooi paard!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:04

Ilona: Primero is toch al wel zo'n 1.57m. Ik vond hem juist wel heel imposant en groot!

Debby: Grappige foto's van Xantha en lekker dat ze weer op de wei staat.

Angela: Dat klinkt niet goed, hopelijk is er een behandeling mogelijk.

Jasmijn: Zo! :wow: Dito is al bijna net zo groot als Fuur en wat een super leuk stel zijn ze :j echt super dat ze nu bij elkaar staan!
Er zitten echt leuke plaatjes bij, nu wil ik helemaal morgen wel komen kijken :P

Frank: Des en Prince zijn echt lief saampjes :+:

Madelief: Hoe gaat het nu met je schouder?
En gaat het nog steeds zo goed met trainen met Furia? En je bijrijder?

Saida: Dat ziet er uit als een heerlijk dagje strand :j

Hihi, weer iemand die denkt dat Furia een merrie is := Arme Furia :(:)

Ik heb zin in morgen!! Lekker weer op Dosie rijden :D (mis het wel na 2 dagen niet)
En vandaag heb ik vitamineblokken voor Igneo gehaald (die jij ook hebt Jasmijn) hopelijk helpt dat met het genezings- en opknappingsproces!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:06

hier zijn we dan weer...

ellis: idd een stoere foto! is spokie nou wit of modderbruin?? vorige week in bunschoten dacht ik toch een witte gezien te hebben :P he alweer pech voor je. is het bloeden al wel snel gestopt? beterschap hoor!

manon: ook ik moest vandaag werken. van 5 tot 12.

ilona: tja en ik moet dat savonds allemaal bij zien te houden. chick staat er chique op hoor! maarre een slotje erop????

suzan: hoe hard het ook klinkt, toch een wijs besluit. als het vuur er al zo snel uit is, moet je niet langer twijfelen. *komt toch niet door mijn roze BB he?* haa lekker joh zeilen. heb ooit eens een aanbod van een leuke meid afgeslagen om mee te gaan zeilen op de maas, een soort spoedcursusje. tjonge wat had ik een spijt daarna, eigenlijk al toen ze wegvoer. maarja destijds werd ik nog behoorlijk beïnvloed door vrienden. en dat ging zo van dat doe je toch niet!

laura: uiteindelijk wel weg kunnen komen? ik hoop er het beste van met de diesel. vorig jaar is stilstand door vuil bij mij geeindigd in een kostenpost van dik 2000 euro

sanne: ja des zit best lekker. vooral heel vertrouwd. de stap is echt een heerlijke gang van hem. gister toen hij eigenlijk pas voor het eerst de achterhand goed gebruikte, voelde de draf ook heel goed. galop is goed uit te zitten, de balans is daarin echter nog regelmatig ver te zoeken. ben nu toch benieuwd hoe iggie uit gaat groeien hoor. zie je het al voor je over 2 jaar dat ie dan hetzelfde is als Primero? mooie foto's, dat je ze zo mooi achter mekaar aan kreeg zeg

esther: balen dat je zoveel moeite moest doen om naar huis te geraken

debby: leuke foto's!

angela: nou maar hopen dat het nog goed komt

cloris: haha idd ja die tanden

jasmijn: haha wat een verrassing dat rick hem er zo rap op had staan. wel hele gave foto's hoor! hij is echt al gegroeid. heerlijk dat ie zo mooi samen met fuur opgaat.

saida: heerlijk stranddagje! wij zijn vanmiddag op familiebezoek geweest... naar de dierentuin dus. wel een kleintje, in Best. maar het was genieten voor een middagje.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:13

Frank: Igneo zal in ieder geval niet zo licht zijn als Primero, die was namelijk al direct na zijn veulen vacht al heel licht. Igneo zal dus wel wat donkerder zijn, maar je weet maar nooit hoe hard het gaat. Maar zo lekker breed mag hij wel worden :j

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:24

even snel heel klein ego
morgen heeft priscilla haar 2e conourmijn dochter

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:26

Tja ik heb het gedaan............................

Heb me ingeschreven voor mn eerste wedstrijd met Bandito (onderlinge wedstrijd) zondag 10 mei. Dit wordt me aller eerste wedstrijd ooit.....vindt het doodeng hahaha! Mn instructeur gaf al aan dat ik echt is moet gaan nadenken om wedstrijden te gaan doen omdat hij zo mooi loopt en we een mooi koppel zijn. Lang over nagedacht en zon onderlinge wedstrijd lijkt me dan wel leuk om mee te beginnen. Heb de knoop doorgehakt en mezelf ingeschreven.

Duzzzz vandaag geshopt veel shops bezocht. Mooie witte NedHorse rijbroek besteld, Pikeur jasje, Plastron met speldje, witte leren handschoentje en een wit barok sjabrak uit Duitsland besteld.....tja dat is dus een zwak van mij. Als ik iets doe wil ik het goed doen. Voorlopig maar thuis op de bank zitten en zuinig doen hahha!

Frank: leuke fotos van Prince ziet er netjes uit
Zasread: Dito zit aan de summerfit
Saida: wat is tommy een schatje
Baroco: vandaag ook met Bandito trailer geladen. Was alweer een jaar geleden dus tijd om te oefenen. Nou no problemo meneer stapte er zo in van...........goed waar gaan we heen. Gezellie! Waar gingen jullie heen?
Jolyn: nice pictures!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:28

Saida, leuke foto's van Tommy, heerlijk genieten zo aan t strand..

Sanne, ja hij is zelfs net zo groot/groter als Furia, hangt er net vanaf hoe ze samen staan, maar er zit bij Fuur echt zo'n speknek op dat hij veel imposanter en groter oogt.
Hopelijk knapt Iggie ervan op! Viel het je trouwens op de foto's op dat Bandito wat meer door zn haren is gekomen en weer de echte zwartschimmel kant op gaat? Hij is al veel donkerder dan vorige week.

Frank, haha ja dat was echt een verrassing, en ik had t nog wel zo graag zelf gedaan :+ maar ach, dit was ook best leuk. Heb hem wel zelf uitgeladen.

Succes morgen djemo voor priscilla!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:34

Banditto schreef:
Zasread: Dito zit aan de summerfit

Dat heb ik ook voor Igneo gekocht, wist de naam niet meer :P
Spannend jullie eerste wedstrijd!!

Jasmijn: Wat grappig dat hij nu weer donkerder wordt, gek paard :P

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:50

Toverbal :D Ja summerfit idd ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:56

Alle paarden aan de summerfit :P

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:59

Ik probeer het bij te houden, reageren lukt me helaas echt niet :o Maar voor de geinteresseerden wilde ik jullie wel graag op de hoogte houden van Jauke dmv foto's ;)
[GVL-ITP] Jauke @ blok en steigeren

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:16

ohhhhhhhhh jasmijn mooie foto`s vaqn je moppie staat hij lekker daar ik kom cker een keer langs bij jullie
kan ik gelijk furia de merrie :D ontmoeten hahahahhah

nee gekheid erg leuk je foto`s

de rest ook mooie strandfoto`s zo dan saida wat wordt je dochter groot en die hond bleef hij echt zitten of heb je ff 123 lijm gebruikt

zo dan we hebben vandaag voor tante til gespeeld
kloddertje roze hier kloddertje roze daar }>

hahahahahha de muur hebben we nl. geschilderd en celine heeft de kleur uitgekozen
doe het nooit met een puber naar een verfwinkel gaan :+
we zouden voor lichtblauw gaan bij passent voor de keukenkastjes he
nou je gelooft het nooit ze heeft een helemooie kleur uitgekozen

PAARS maar moet eerlijk zijn het staat super gaaf hahahaha
zal eens kijken of ik een foto een keer kan maken moet wel ff overdag denk maar wie weet lukt het

daarna ff lekker naar paardje geweest en nog ff de stad in voor kleren hebben zaterdag weer verjaardag en moesten ff wat nieuws hebben ook weer goed gelukt dus alles klaar

heb alleen waarschijnlijk me duim zwaar gekneusd weet het ook niet hoe het komt werdt vanmorgen wakker en kon he niet meer bewegen, ik zei al he sukkel je hebt op me duim gelegen, maar dat was het dus niet
werdt al gepest nee je hebt een sms duim
heb het record wel verbroken met sms`jes sturen hahaha 884 in een maand erg he !!!!!! ben blij met me bundeltje van 1000 hou zelfs nog over jajajaja :D :D :D :+
maar goed daar is me duim niet mee over he
kijk het nog wel ff aan maar anders ff na laten kijken hij is ook erg dik en rood kan hem gewoon niet buigen rot ding
en doet erg zeer |(

en tsjilly heeft ze ijzer weer eens verloren hij wil dus weer nieuwe schoenen hebben, ohhhhhhhh en nog een vijfling geboren bij de poes van stal dus denk dat ik de klos ben voor een poesje
wat een schatjes waren het zeg heel gaaf
4 zijn er al weg nu die laatste nog he :o weet het wel maar heb al zo`n dierentuin in huis
ach een meer of minder maakt ook niet meer uit he is plek zat hahaha

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 01:30

hahaha, Frank, neehoor, kwam niet door onze roze boxers ;)
Bedankt allemaal voor de sterktes.. Hij was er idd kapot van, logisch, ik was zijn 1e echte vriendinnetje dus dan is het extra moeilijk..
Heerlijk gezeild vandaag, hoofd wat verbrand (gelukkig nog redelijk op tijd ingesmeerd haha).. Was heerlijk weer, alleen op t water zelf wel koud..
Verder leuke fotos, Jasmijn, leuk dat ze goed met elkaar kunnen!
Iloon, Chico krijgt spiertjes ;)
Frank, is Prince al betuigd of ben je hem aan het beleren?
Zo, nu maar slapen..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 07:28

zo! zit hier ff een partij snotterig te wezen, daarom gisteravond al om kwart over 9 naar bed gegaan en nu dus bijtijds wakker. de paracetamol doet nu gelukkig zijn werk tegen de koppijn....

suzanne: nou, jij was nog laat op bokt... nee, prince is niet betuigd maar omdat ie zo mak is, willen we het hem wel gaan leren. er staat namelijk nog een concours/recreatiewagen hier van een hackney dus het proberen waard.

peet: mooi paars is niet lelijk

marielle: succes vandaag!

joyce: yes! dat gaat helemaal goed komen. dekje van shetan? enne vooral niet zenuwachtig worden, das nergens voor nodig. al helemaal niet met een spanjaard

gister vergeten aan te kaarten: nog geïnteresseerden in een strandrit omgeving monster (bij ilona dus) in juni (lange dagen!) een keertje 'savonds? dit omdat het strand daar pas na 19 uur toegankelijk is vanaf 15 mei. evt. zouden we vanaf 6 uur door de duinen kunnen, en dan om 7 uur t strand op. normaliter zou je dan voor donker weer helemaal thuis kunnen zijn.

overigens malin en ilona: a.s. vrijdag de 8e kan ik ook smiddags.... zaterdag wat me werk betreft ook maar moet dat met anouk ff overleggen, die houdt de agenda bij. daar weet ik vandaag dus meer over.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 07:31

Zoooooo, ben weer even rustig aan het meelezen (nog steeds even in de meeleesmodus)...

Ik kom allemaal mooie plaatjes tegen (ook van mijn eigen paardjes *D ), maar ook van de andere knappe barokkies!!! Wat zijn die beesten toch mooi zeg!

Ik ben in de tussentijd weer aan het werk op deze mooie zaterdagmorgen. (Met dank aan Anita, ik had idd vroege dienst haha!).

Ik kijk naar buiten en zie het zonnetje langzaam doorkomen. Mooi vind ik dat altijd... Dat is ook het leuke aan de vroege diensten, je ziet langzaam de wereld 'wakker worden'.

Mijn collega was te laat en die is weer een chagarijnig. Pffff... kan daar zo slecht tegen met dit mooie weer. Oh enne voor Deb en Aniet... **** zit tegenover mij. Hoef gelukkig niet bij hem in de auto, hij heeft een ander slachtoffer, haha!

Ons hele intranet staat vol met het gebeuren van koninginnedag. Vreselijk wat er is gebeurd... Vrijdag is er een herdenkingsbijeenkomst, wellicht dat ik daar ook wel naar toe ga vanuit de dienst.

Vanmiddag even bij de paardjes kijken en een lesje geven en dan heb ik de avond weer voor mezelf. Heerlijk is dat.

Coopertje is gisteren overigens geopereerd aan zijn oortje (bloedoor)... Ik ben wel blij dat ik dat heb gedaan. Het bleek redelijk complex te zijn dit keer, dus ik ben blij dat ik voet bjij stuk heb te gehouden en niet eerst heb laten leegprikken. Het gaat nu redelijk met hem. Hij is wel heel zielig, maar hij kwispelt gelukkig wel nog steeds als hij mij ziet. Zal van de week even een fotootje maken (euhhh Deb?!?!) van het borduursel in zijn oor...

En verder gaat alles naar omstandigheden goed hier. Druk, dat wel, maar wel goed...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 07:32

@ Frankiej, strandrit is leuk. Ik wil wel mee en Anita denk ik ook wel...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 08:49

Petra -> Tommie luistert heel goed, maar helaas alleen naar mij......
Ik had tegen hem gezegd dat hij moest blijven liggen, en dat doet hij dan ook braaf. *D
Lisanne is idd gegroeid, en de laatste maanden voluit aan het puberen...... pffff.....

Fien wordt zo gebracht, mag ze met mij mee naar stal voor haar rijles.
Ik denk dat ik zelf even zonder zadel ga hobbelen, jiehaa!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:09

@Moppielover, wat rot joh.
Hopelijk kan de DA vinden wat het is en er wat aan doen.

@Cloris, hahaha, leuke foto.
Mooi dat ze het zo goed kunnen vinden.
Mijn hond is helaas niet zo gemakkelijk met andere honden, vind ik wel jammer...

@Jasmijn, leuk verslag.
Ik vind het altijd zo leuk om dat paardengedrag te zien, hoe ze met elkaar kennis maken en zo.
Furis ziet er inderdaad mooi uit, misschien moeten jullie hem Furio gaan noemen. (alhoewel ik er toch echt geen merrie in zie hoor)

@Saida, wat een gave halsband heeft jouw Tommie.
Ziet er heerlijk uit zo op het strand.

@Frank, Des en Prince zijn zo te zien echt maatjes.
Leuk trouwens dat hij het tuig zo gemakkelijk oppakt, heb je ook al een wagentje??

@Banditto, gewoon doen joh, zo'n wedstrijdje.
Hartstikke leuk!

@Tjillert, AU, pijnlijk zo'n duim.
Maar je kan ook zonder duim sms-sen hoor, duurt alleen wat langer.
Gaaf trouwens, paars, ben ik gek op!!

@Elise, hoe ging het met Coopertje vanmorgen??
Heel fijn dat je niet bij **** op de wagen hoeft, heb jij ook een leuk dag, ik spreek je nog!

Ik had van de week ook nog een leuke foto gemaakt van mijn spelende hond.
Tommy wordt volgende maand 14 en is nog zo gek als een deur.
Spelen met andere honden vindt hij niet zo, maar wel met Cody, het hondje van Elise.
Kijk en huiver............

Meet Tommy en Cody
Afbeelding

We beginnen rustig aan..
Afbeelding

En dan gaan we los.
Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:06

Oei oei, ik ga er even voor zitten hoor, 10 pagina's bijreageren :oo !
Was alweer vroeg wakker, kon niet meer slapen dus al even een wasje gedraaid enzo, vriendlief ligt nog wel lekker in bed :j

Laura: Zo, wat een bijdehandte Examinator had je bij je E!!Vervelend van je katje, sterkte voor haar en veel plezier met je weekendje weg!
Lisenka: Gaat het met Keljan nog steeds de goede kant op?
Frank: Ja, even wat rustiger aan idd, vooral wat betrekking op stal op het moment, maar voelt al weer een heel stuk beter!
Balen van je werk, maar je verjaardag dus rustig maar wel leuk gevierd. Geen eens een partijtje met discobowlen zoals de meeste 14-jarigen doen :D ? Hij heeft een mooie stap hoor. Je ziet wel voornl in draf dat ie nog heel erg balans zoekt, gewoon lekker blijven trainen!
Maar wat is het toch een lekker ding! Prince in het tuig ziet er idd leuk uit :j Beterschap..
Jan: Geweldige foto van Querida :D die opmerking van je!! Van dwarse Friezen :') Gave foto van Zalamera+ mama!
Vond die foto van Halley laatst ook zo super mooi, hoe komen jullie toch aan die tijd om ze zelfs nog mooi op de foto te zetten?
Malin: Ach, klinkt erger dan het is :D Gaan die honden kotsen van dat schraapsel dan? Dacht dat ze het gewoon lekker vonden, heb geloof zelfs eens gehoord dat het gezond was..
Denise: Haha das toevallig! (dat je hond Rocky heet) Zou lekker zijn dat je dat voor je verjaardag krijgt :j
Ik wil ook een zadel, maar geen idee waar ik het geld vandaan moet plukken... Misschien in Juni met vakantiegeld/teruggave belasting dat ik genoeg over hou..
Heidi: wat een nachtmerrie, gecondoleerd, zo jong nog...
Iloon: ja we hadden heerlijk gegourmet was gezellig :D Vriend werd wel lichtelijk gestoord haha van mn vriendinnen maar dat heb ik ook af en toe :P Mooie foto's van Chick!! Vooral dat rijplaatje :+:
Oei, dat heb ik ook gehad met Furia.. Daardoor nog in een gevaarlijk situatie gezeten: toen meneer het eens op een rennen zette toen ik mn been er net over heen wou zwaaien, belande ik achter het zadel.
Vond ie natuurlijk helemaal niets, dus bokken! Knetter harde galop en al bokkend de bak door, dus kon maar 1 ding doen, er achter afglijden langs de bokkende benen.. (kon echt met geen mogelijkheid meer in het zadel komen).
Wat bij Furia super heeft geholpen, is met een krukje opstappen. Dat doe ik nu standaard, is sowieso een stuk paardvriendelijker maar voor het jonge paard ook zeer belangrijk zodat ie niet helemaal uit balans wordt getrokken.Want daardoor gaan ze rennen...
cloris: Ik ben ook benieuwd naar de foto's van Piropo :D Wow, die tanden van Luna :P Maar ziet er gezellig uit!
Manon: welkom hier! Wat een mooie foto's in je profiel en mooie paarden, wel een boel ongeluk met die 2 veulens en Romy dan..
Sanne: Ja, mag wel nog rijden hoor alleen niet overbelasten... Maar had vd week zo'n last ervan dat ik het rijden maar even liet zitten..
En longeren gaat idd echt niet.. Ff je topic bekijken! En wat ziet Bondosa er goed uit! Ook die halfbroer van iggie, gaaf beest hoor.
Sanne/Jan: Ik had uiteraard graag gewild, maar tis zo ver..!
Saida: Ja, inderdaad, schijnt niet makkelijk weg te gaan heb ik gehoord. Maar deze week voelt ie al een stuk beter aan :j
Vind je hondje echt mooi, mn vriend vond m ook errug mooi (en dat zegt wat, want die is niet zo van de honden :P )
Ellis: leuke foto's van Fifi aangespannen! Wel balen zeg, van die wond... Kan me voorstellen dat je je les afzei..
Branka: oke, ik was even in de war. Dacht ook, of ik heb t helemaal goed, of ik zit er compleet naast :D
Utixo: Leuke mogelijkheid voor je, hopelijk wordt t wat je er van verwacht :j
Debby: Superr gave foto's zeg!
haha, dankje, heb ook in t begin aan Furio gedacht naar dat klinkt niet echt lekker, en het is gewoon Furia.
Wel als wedstrijd naam Furia Prestigio in de hoop dat de mensen dan de hint snappen... Wow die foto's van de honden :D
HenJ: Haha, achja, iig bedankt voor je compliment :D
Djemo: succes voor Priscilla!
Banditto: Wow, pikeur jasje je pakt het zeker goed aan dan!
Peet: balen van je duim.. leuk he, stallen waar om de haverklap nestjes zijn, hihi, je valt er makkelijk voor dan!!
Moppielover: Goed dat de DA echt even flink gaat onderzoeken, hopelijk valt het allemaal mee :(:)

Leuk hoor, om mn knappe paard zo maar langs te zien komen *D Hihi, hij is alleen wel vies!
Ze zien er samen super uit!

Nog even spuit 11, maar wat een verschrikking dat hele gedoe in Apeldoorn, ik vond het echt vreselijk...
Heel vervelend dat de dader is overleden, nu krijgen de nabestaanden van de slachtoffers nooit antwoorden etc, heel frustrerend lijkt mij dat..
Wat een gek al wel niet kan aanrichten!

Zometeen lekker naar Furia, eens zelf bekijken hoe die 2 het samen doen (moest gisteren helaas hele dag werken..).
Met mijn schouder gaat het inmiddels een stuk beter, heb alleen beetje moeite met die medicijnen op tijd in nemen :P
En heb ook af en toe beetje last van die bijwerkingen..
Sanne, mn bijrijdster is de afgelopen week op vakantie dus helaas geen hulp, kwam wel slecht uit nu haha..
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 02-05-09 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:12

Frank, haha, ja, ik leef een beetje omgekeerd geloof ik :p
Horeca werktijden he.. Vanmorgen wel vroeg wakker maarja..
Leuk hoor, Prince in het tuig! Bram heb ik ook beleerd maar dat ligt nu een beetje stil..
Jolyn, leuke fotos! Nog lekker actief met zn 14 jaar!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 11:00

Ellis – mag ik vragen wat er is gebeurd dan of kwamen jullie gewoon niet verder bij de dressuur onder het zadel ?

Debby – geweldig de foto’s heerlijk hoor dat ze weer het land op kunnen :j

Angela – hopelijk ziet je vader nu toch in dat moppie geholpen hebben, ik hoop niet voor je dat het wat ergs is maar hou ons op de hoogte veel sterkte

Cloris – ze hadden het duidelijk naar hun zin op de foto echt heerlijk om zo gezellig te wandelen

Iloon – wel lekker voor amanda kan ze ook lekker naar buiten, ga je daar dan ook heen om haar te doen of niet ?
En ja een topic zal zo even reageren

Jasmijn – ziet er heel goed uit hoor hij gaat het daar echt wel naar zijn zin krijgen en dalijk kan jij lekker met je zus samen rijden ;)
En ook die van mij is soms rustiger bij mijn vriend als bij mij hoor :P

Frank – leuk zeg prince met tuig ik wil dalijk ook nog wel eens foto´s zien als die voor de kar staat :j ziet er nu iig al goed uit
En beterschap

Saida – ziet er heerlijk uit zo op het strand lekker even uitwaaien en aan niks denken super hoor even zo´n relax dagje :d

Sanne – veel plezier met rijden en hopelijk werken die vitamine blokken idd

Joyce – je laat er idd geen gras over groeien je koopt volgens mij gelijk het duurste van het duurste, je mag nu idd wel op de bank gaan zitten en zuinig doen :P veel succes alvast

Danielle – ja foto´s ben benieuwd zal zo even reageren

Petra – he bah een gekneusde duim is niet fijn hoor :n veel beterschap

Madelief – ja dat probleem heb ik dus ook maar gelukkig kan me zadel nu nog een keer opgevuld worden dus kan ik nog even doorsparen, ook jij al een de was :P ik zit nu ook te wachten tot er 1 klaar is

Mijn roze wolk wordt alleen maar groter hij liep net tijdens de les zo fijn echt niet normaal meer, heerlijk nagefelijk en gedragen en achter er super bij,
Soms kan ik er echt met mijn vertsand niet bij dan loopt die een paar weken super en dan ineens gaat het k*t.
Maar goed daar denken we nu niet aan we proberen nu de stijgende lijn er weer in te houden :j
Ik ben iig weer supertrots :+:

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 11:52

Denise, goed dat hij zo lekker liep. En je krijgt altijd weer even een terugslag. Als je daar rekening mee houdt en niet teveel aandacht aan besteed, komt het wel goed. Lekker leuke dingen gaan doen dan. En als de trend maar naar boven blijft, toch :).

Madelief, sterkte met je schouder. Gelukkig heb je nu je zusje op stal staan en kan de je lekker misbruiken (nee hoor, jasmijn ;)). Hopen dat je snel van je blessure af bent.

Debje, leuke foto's weer van Cody en Tommie.

Elise, wat zou je ook moeten zonder mij. En gelukkig dat je vandaag niet met **** zit. Werkze!

Frank, ik wil inderdaad ook wel mee op strandrit. Lijkt me echt gaaf.

Tsjilllert, mooi paars is niet lelijk. Ik hou wel van kleurtjes hoor, als het maar niet teveel kleuren worden. Ik heb een paarse bank.

Banditto, leuk wedstrijden. En gelijk een mooie outfit gescoord. Toe maar :). Succes met oefenen.

Saida, wat een poepie is jouw hondje zeg.

Jasmijn, leuke foto's! En wat wordt je ventje groot zeg, wauw.

Iloon, leuk he zonder zadel rijden. En leuk dat je nog zo'n leuk contact heb met je oude verzorgpaardje en eigenaresse.

Cloris, ook een geweldige foto. Ik vind je hond zo mooi.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:38

Banditto: haha de 2 Bandito's zijn dus even makkelijk met trailer laden. Voor mijn boefje was het toevallig exact een jaar geleden, toen heb ik hem namelijk hierheen gehaald en in de kudde gedaan ;)
Leuk van je wedstrijd, succes ermee!!

Sanne, ja gek paard he :Y) heb jij nou nog niet mn topic gereageerd :Y)

Peet, ja hij staat op heerlijk op zn gemakje daar!
Haha ja ik stuur ook altijd rond zoveel smsjes, ben tegenwoordig erg blij met mn 1000 sms bundel,
nadat ik een rekening van zon 140 eurootjes had gekregen..

Suus, zo zn eerste echte vriendinnetje, ja dat doet altijd meer pijn, maar goed, jullie hadden ng niet vrij lang toch? Of is het alweer een tijdje terug zit ik te denken... Heb zelf natuurlijk ook alweer bijna 3 maandjes met rick, dus dan zaten jullie toch zeker over een half jaar denk?

Frank, lekker zeg.. Hooikoorts? Hoe zit het trouwens met je kids, vragen die nog wel eens naar hun 'moeder' :P?

Suelza.. lekker zeg, werken op zaterdag, not :P, ik mag morgen helaas weer. Maar ach, niks te klagen, 4 vrije dagen gehad deze week dus :)

Debby, zo die kijken flink wild!!

Denise, haha ja die mannen maken even wat meer indruk denk ;)
Fijn dat je op zo'n roze wolk zit!!

Anita, ja groot word ie he :D

Zo, even t hele huis samen hier opgeruimd, en nu naar Bandito, kijken hoe mn kanjer er bij staat.
MAdelief is er al en die stond al met hem te knuffelen!