Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel te zwaar met die warmte, ook al is ze maar 20 kilo.
Ze gebruikte voor de grotere spiergroepen een tennisbal! Dat was wel grappig om te zien.
Massagetherapeuten, manicure, ostheopaat, kleedster (nieuwe zadel
) zucht....als ik mijn volgende leven mag uitkiezen wordt ik paard...maar dan wel bij een fijne eigenaar natuurlijk.
Prinslover schreef:Leonietje: Wat een verrassend bericht! Wat houd zo'n winkel precies in? Heb je daar altijd al in gewerkt, of je man? Lijkt me leuk, hoop dat het een succesvolle winkel word!

)
Dat doen we elk jaar, met pinksteren kamperen met de hele familie van mijn vaderskant. (we zijn met z'n 26-en incl. 4 mensen aan aanhang) Mijn vriendje gaat dit jaar voor het eerst mee, dus ik ben benieuwd wat de familie van hem vindt
(mijn familie heeft hem nog niet echt ontmoet, omdat ze allemaal in Heemskerk (n-h) wonen.)

Want dat is geblokkeerd op mijn computer 9mams dacht dat het een slechte invloed op mij zou hebben of whatever)
Ze is niet de makkelijkste, maar ik heb haar nu iets langer dan andehralf jaar... En we zitten nu wel zo ongeveer op 1lijn hehe...Lusitano schreef:Hi Menino, wederom welkom dan.
Knap dier, die Yfke van jou!!
) Ze heet voluit Yvette, maar dat vonden we niets! Vandaar...
ik heb sinds 3 dagen een fries veulentje