. Hier gisteren ook wat sneeuw gevallen, niet zulke mooie foto's als jou kunnen maken maar wel wat met de telefoon.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hier gisteren ook wat sneeuw gevallen, niet zulke mooie foto's als jou kunnen maken maar wel wat met de telefoon.
Verder merk ik in het grondwerk of bij het trailerladen dat er een flink temperamentje op zit. Hij moet ergens als het ware het nut van inzien en kan best even heftig zijn. Maar hij lijkt spanning ook weer heel goed af te kunnen laten vloeien, wat hem uiteindelijk denk ik ook wel heel stabiel maakt. En ik vind hem wel dapper, hij loopt bijv zo met mij mee weg van de kudde zonder omkijken. Ben nu ook al een paar keer naar de oprit/straat (paar honderd meter weg bij de kudde) gewandeld en dat is geen enkel probleem, volgens mij zou ik zo met hem kunnen vertrekken
en dan doen honden, fietsers, auto's, wapperend plastic, gillende kinderen hem ook weinig tot nu toe. 
De PRE naast hem op de foto is 1m68. 
toch ech bijzondere dieren.
maak maar veel fotos!!
Hier kan ik niet zo goed wandelen, wel jammer.
Hier ook een een spekkie die weer wat aan het werk mag. Inmiddels kunnen we los stappen en draven onder het zadel, dus als het mooie weer blijft dan kunnen we wat serieuzer gaan opbouwen met training. 

Hij kan binnen en buiten 24/24, maar kiest er toch voor om emo buiten te staan.
en leuk!
van alle dagen waarop je geboren kan worden...