[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:40

Hoihoi,

Ik ben er ook weer!

Zal vanavond een poging doen bij te lezen, ben er nu even heel vlug doorheen gegaan...
Peet, wat een toestand zeg, fijn dat hij inmiddels gevonden is!

Soeske, leuke foto's!

Lusitano, heerlijk zo'n paar daagjes er tussen uit!
Lekker hoor, dat Sam helemaal gemasseerd wordt!

Wij hebben ook een super weekend gehad!
Wel wat regen en natte bodem, maar verder echt genoten!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:04

peetisgreat schreef:
[size=18]lieve meiden [/size]

ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie medeleven
ik kan jullie mededelen dat mijn vader vanmorgen rodn 11 uur gevonden is

wel flink in de war maar verder ongedeerd

meiden echt super bedankt

voor al jullie berichtjes en aandacht doet je goed

nu maar afwachten hoe het verder gaat maar met hulp zal het goed komen hoop ik
liefs peet

Pffff ben super blij voor je. !!! voel zelfs een opluchting.
Ik hoop dat hij snel weer alles kan overzien. Heel veel sterkte de komende tijd. Ach gut

Ik mag het nu officeel zeggen : 1 juli open ik samen met mijn man een foto-telecom winkel !!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:38

Peet ik ben echt blij voor je!!! Wat een opluchtig zeg. Hoop dat hij snel weer de oude is.. Sterkte!

Soeske, wat een leuke plaatjes weer. Die eerste is erg leuk Clown

Amable: Ik ga even in je topic kijken Knipoog ben benieuwd

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:47

Peet: Wat een opluchting dat je vader weer terecht is, echt heel fijn voor je meid Ach gut

Kjoetie: Wat leuk dat je dit weekend weer naar Yippie gaat, wel uitgebreid verslag doen hè!!

Leonietje: Gefeliciteerd!!!

Pff, ik heb vandaag 2 examens gehad Engels en Geschiedenis. Geschiedenis had ik vanochtend en die was wel te doen, maar vanmiddag had ik Engels en die vond ik echt moeilijk en op den duur kreeg ik er hoofdpijn van Boos! Gelukkig viel Engels mee toen ik het net ging nakijken.. Ik sta in ieder geval een voldoende Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:34

ik wil jullie even zeggen dat ik het echt super van jullie vindt hoe jullie me toch hierdoor heen hebben gesteund
doet je echt goed als je al deze berichten leest

hij is nu onder dokters behandeling en we hopen dat hij weer snel de oude is

mooie foto zag ik voorbij komen en
een eigen winkel (naam is me ff ontschoten) beginnen ik wil je daar heel geluk en plezier mee wensen ik hoop dat het super gaat lopen

meiden jullie zijn Haha! top

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:37

Peet, wat heerlijk dat je vader weer ongedeerd is terugegevonden!! Eindelijk is die nachtmerrie over voor jou&je familie!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:36

Ik zal binnenkort weer foto's plaatsen maar er is een storing op mijn pc. Ik krijg de foto's niet van me kaart af op de pc.

Maar met Capriola en Maestro gaat het prima. Hij wordt steeds knuffeliger, ben echt heftig verliefd op hem aan het worden. Zo eigenwijs dat ie is zo lief issie dan ook wel weer. We lopen nu steeds aan een touwtje van de wei naar stal. Hij doet het heel goed hoor, maar af en toe besluit Maestro dat ie toch niet verder wil lopen. Dan gaat hij helemaal schrap staan zodat hij echt geen stap meer kan zetten als ik klein rukje aan touw geef. Zijn onderlip laat ie dan hangen en kijkt me echt van van ZOO IK GA NIET VERDER.

Aangezien mijn armen niet megalang zijn moet ik Capriola ook stopzetten (die heb ik in mijn andere hand vast) dus is het vrij lastig om weer in beweging te komen met die 2. Maar na paar seconde lijkt wel of Maestro me gewoon uitlacht en springt ie gauw ze moeder voorbij en lopen we weer verder. Ik moet er stiekem toch wel om lachen. Volgens mij is dat gewoon zijn humor:
Mij onhandig met in elke hand een paard uitgestrekt laten staan omdat de 1 wel graag naar stal wil (brokjes) en de ander niet (ff plagen).

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:53

Regine ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet, lijkt me humor.

Peet blij dat je vader onder dokters behandeling nu is, komt wel vaker voor dat mensen na een grote o.k wat in de war zijn gaat wel over als ze zich weer wat beter gaan voelen

Soeske leuke foto's, die eerste over die heg is leuk.

Ambel ga zo in je topic kijken

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:08

Leonietje gefeliciteerd!!!!
Regine, toch fijn dat Maestro dan naar een vriendin van je gaat. Dan raak je hem niet echt kwijt! Het is echt een pracht van een veulen.
Zasread, heftige examens dus, maar voldoende!! Gefeliciteerd.

Nouvell, lekker gewerkt dus! plaatjes?? Lachen

Mijn hondje is vanmorgen bij de DA achter gebleven, onder narcose voor een biopt ivm de leismania. Wat een narigheid is dat toch....mijn hart breekt echt als ze zo wegzakken, dan kan ik wel janken...maar goed, ik ga er vanuit dat ik haar vanmiddag weer kan ophalen en dat ze dan weer helemaal blij en vrolijk is en dat we vervolgens een behandelplan kunnen opstellen...
Sam´s massage is weer verplaatst....helaas, nu 6 juni! Dan hebben we het zadel toch nog niet dus dat kan...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:31

Marit mag jij niet bij je hond blijven??

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:46

Ben er wel bij gebleven dat ze onder narcose ging maar mocht haar vanmiddag pas weer ophalen....
Ik ga er vanuit dat ik wel iets hoor als het niet goed is gegaan. Vind het wel altijd vreselijk, dat hondje trilt echt bijna uit elkaar van ellende bij de DA.

Ik zag overigens net dat Genio alweer doorverkocht is. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, die Lusitano hengst zonder staart. Hij is al ouder.
Meisje zit hier op bokt, JackieWhite oid. Hoop voor hem dat hij nu een fijn permanent adres heeft gevonden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:46

Marit, sterkte met je hondje!
Balen dat de massage is verplaatst, weer even wachten dus...

Ik heb inmiddels foto's van de menles van maandag op de Blakheide, link staat in mijn onderschrift... Knipoog
(ze staan bij de aangespannen foto's)

Regine, fijn dat het goed gaat met moeder en zoon!
Gauw foto's maken! Knipoog

zasread, sterkte nog met je examens!
even doorbijten en je bent er vanaf...

Hier gaat alles goed, alleen Fifi is jammer genoeg toch blijven hoesten na de paar kuchen die ze van het weekend al gaf...
Dus maar even een paar daagjes rust en dan kijken hoe het gaat...

sanne98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:57

heb alles weer even bij gelezen. er zijn leuken en minder leuke gebeurd een mooie foto`s. die examens zijn niet makkelijk. maandag had ik nederlands dat was wel te doen. maar dinsdag had ik wiskunde ik kwam daar niet meer uit en een leraar begon mij te ieriteren. maar goed niks aan te doen maar vandaag had ik biologie en dat ging wel weer goed.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:15

Lusitano: Sterkte met je hondje! Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe je je voelt, ik vind die beestjes dan ook altijd zo zielig!

Sanne98: Sommige leraren kunnen inderdaad heel vervelend zijn tijdens de examens. Gelukkig dat biologie vandaag goed ging en hopenlijk kom de rest die nog gaat komen ook goed! succes!!

Nouvel: Wat leuk die menles Lachen, loopt ze vaker voor de wagen?
sterkte met Fifi.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:27

Lusitano schreef:
Ben er wel bij gebleven dat ze onder narcose ging maar mocht haar vanmiddag pas weer ophalen....
Ik ga er vanuit dat ik wel iets hoor als het niet goed is gegaan. Vind het wel altijd vreselijk, dat hondje trilt echt bijna uit elkaar van ellende bij de DA.

Ik zag overigens net dat Genio alweer doorverkocht is. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, die Lusitano hengst zonder staart. Hij is al ouder.
Meisje zit hier op bokt, JackieWhite oid. Hoop voor hem dat hij nu een fijn permanent adres heeft gevonden.

Ik ken hem niet. Hoop dat ze zijn naam uitspreken zoals het hoort of dat hij een roepnaam heeft. mijn tenen trekken af en toe krom als ik hoor hoe Portugese namen worden uitgesproken...

En natuurlijk hoop ik dat hij nu een plek heeft waar hij kan blijven.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:31

Hallo
Ik zal me ook eens aanmelden . Tong uitsteken

Mijn Man en ik hebben ook 2 andalusiers
1 ste heet Llano een ruin van 9 jaar en 1.65 hoog
2de heet Baron een hengst van 10 jaar en 1.52 hoog.

Zijn zijn allebij super lief.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:18

Hallo!!! Machonito. Ik zit in Portugal en mijn pc is kapot, dus zit te bokken in de bibliotheek waar de tijd beperkt is, vandaar dat ik niet zo heel erg actief ben in dit topic. Moet veel topics bijhouden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:30

Machonito, welkom hier!
Leuk dat jullie 2 andalusiers hebben zeg!

Lusitana, volgens mij zag ik ergens pas foto's staan van Genio, apart paard, en inderdaad zonder staart...
Ik heb geen idee hoe het met de eigenaars zit, ken het paard alleen van foto's...

Gaat het met moeder en kind nog steeds goed?

zasread, ja was erg leuk en vooral leerzaam die les!
Ze loopt sinds ong. 1,5 jaar voor de wagen, omdat ze onder het zadel veel te veel spanning bleef geven.
Voor de wagen kan ze zich iets beter ontspannen...

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:43

Welkom Machonito lees dat je net getrouwd bent gefeliciteerd, leuk dat je hier komt mee doen, wij zijn gek op foto's.

Lusitana is je PC stuk of de internet verbinding? is nu al erg lang he. Balen voor je zeg, maar goed zo gaat het ook nog steeds.

Gisteren les gehad met Rod, ging erg lekker, maar me zadel ligt weer eens niet goed 30 mei komt de zadelmaker, gaan we maar weer eens kijken, wat hij er van zegt.
Almelo komt nu steeds dichterbij hoewel ik steeds roep ik ga voor het aftherrijden begin ik wel wat zenuwachtig te worden, ga nu ook even een paar weken 2X per week lessen, en dan zien we wel, ga niet voor de winstpunten, want dan schijn je ook op vlaai te moeten trakteren ( word veel te duur dan), maar we gaan voor de lol en de ervaring.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:57

Heej monchito! Ik heb met jou al contact gehad op een ander forum of er Lipizzanerbloed in een van je paarden zou zitten. Leuk je hier weer tegen te komen!! alles goed met de paarden? en nog gefeliciteerd met het huwelijk!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:04

Nouvel: Wat leuk zeg dat er foto's zijn van Fifi voor de wagen. Ik neem zo gelijk een kijkje in je topic.

Zasread: Veel succes nog met de verdere examens. Altijd spannend, maar je zal het vast wel halen!

Lusitano: Wat vervelend van je hondje Verdrietig Ik liep toen der tijd bij een dierenarts stage, en liet daar mn hondje steriliseren. Maar vond het ook niet echt een pretje om te zien bij mn eigen hond, andere honden ginen wel.. Hoop dat ie er weer goed bovenop komt!

Leonietje: Wat een verrassend bericht! Wat houd zo'n winkel precies in? Heb je daar altijd al in gewerkt, of je man? Lijkt me leuk, hoop dat het een succesvolle winkel word Knipoog !

Regine: Fijn dat het zo goed gaat met je paard en veulen! Hoop snel foto's te zien. Want veulies zijn zo schattig Haha!

GEITJEE!! Heloo!! Leuk dat je hier ook komt kijken! Je huwelijk was echt leuk gedaan, met zo bandje en lekker buffet en alles! Heb je het zelf ook naar je zin gehad? Ik en mn vriend vonden het erg gezellig. Stuur me anders ff een pb hoe je reis naar Spanje was? Heb je ook foto's Haha! ?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:34

Prinslover, dank je!
Ik zal hier ook even een paar mooie neerzetten, kijkt wat handiger... Knipoog

Machonito, nog gefeliciteerd!!

cojolly, lekker dat je les goed ging!
Beetje vervelend van je zadel alleen...

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:36

hallo allemaal

ik heb gister even heerlijk les gehad met mijn fries oehw ik ben in de wolken Haha!

nooit gaat zij op de linkerhand nagevelijk lopen en nu liep ze heerlijk. De galop vond ze heel lastig om te doen met een ontspannen rug en gister voor het eerst in bijna 2 jaar heeft ze haar rug ontspannen en kon ze bijna halsstrekken in de galop.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:38

Dancie, super hoor dat je zo lekker hebt gereden!!

Hier een paar plaatjes van de menles, de rest staat in het topic in m'n onderschrift...

Afbeelding

Afbeelding

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:44

die van jou loopt ook netjes.

ik vind je tervurense herder ook gaaf. Ik zag hem een paar maanden geleden in je profiel en ik zei tegen mijn vriend als ik later op mezelf woon neem ik zo`n hond.