Blije eikels, ik ga stuk hier, wel waar in de meeste gevallen.
Na de trauma weken van Sol heb ik hem ook niet meer sip zien kijken. Ook echt enorm mens gericht, je merkt wel dat hij aan huis heeft gestaan. Altijd oortjes naar voren als hij je ziet en komt graag kroelen. Alle mannen in de kudde kijken ook altijd als blije eikels nu ik er over nadenken.
Spoiler:
En ik heb verdorie nog steeds de jackpot niet gewonnen of die kerel over kunnen halen voor die boerderij. Dus hij moet het doen met de dagelijkse visite
Ik zat ook naar die oren van Havanna te kijken, echt een merrie hoofd
vriendin heeft nu een merrie jaarling, die trekt nu al exact dezelfde koppen. Vraag me dan wel af, kijken mannen ook zo naar ons hahaha.
Zelf ga ik ook makkelijker door 1 deur met ruinen, maar dat heb ik ook met mensen eerlijk gezegd
Plekje wat ik gevonden had, wel dagelijks, heeft vandaag een plekje online gezet, verkoop ging eerder dan ze dacht. Dus daar hoef ik voorlopig niet meer over na te denken. Wellicht wel een andere gevonden, ik hoop daar ook een warm lijntje uit te gooien
dan ben ik helemaal happy als dat door kan gaan.
Sollie krijgt nu lekker lijnzaad en fenegriek bij vanuit de opfok, leuke verrassing.
Weet iemand trouwens of de EJ vitalbix snoepjes verkoopt in de winkel? Ik weet niet zo goed waar ik ze anders in de buurt kan halen. En €6 verzenden vind ik dan weer zonde. Dan wacht ik wel tot ik ergens meer ga bestellen.
Dorien, ik ben benieuwd wat je van de broek vind als je hem aan hebt gehad.
Vraag me dan wel af in hoeverre het echt doordrongen wordt met paardenlucht als je het niet kan wassen. Als je dat ook mee kan nemen in de update 
Weet wel dat er verwarmbare jassen zijn, ik dacht dmv een accuutje - misschien hebben ze dat tegenwoordig ook in broek vorm?
En, zolang je niet rijdt is een goedkope skibroek ook heerlijk om klusjes in te doen als het bagger weer en koud is
Jolmer, nu je het zegt. Cas heeft een rot joch een keer bijna in zijn lurven gegrepen toen hij voor lang liep. Ik vond hem zelf ook irritant hahaha. Verder was hij eigenlijk wel heel lief voor kindjes.
Balen dat je haar zo terug heb gekregen Audesta. Nieuwe basis enting is ook altijd nog prijzig, 2x visite rijden...
Laatst bijgewerkt door KellyR op 27-09-25 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt