Jij en alle anderen ook goedemorgen!
_Saida_ schreef:Branka -> Ik hoop voor Frío dat de bodem in de paddock nog steeds te doen is.
Hier sneeuwt het ondertussen weer.....
Hier ook, maar blijft niet liggen. Het dooit flink. En de sneeuw was geen probleem. Dat maakte de paddock vlak waardoor Frío in december en januari probleemloos buiten stond. Hij heeft ook geen ijzers, dus bleef er niets onder zijn hoeven zitten. Maar na een paar dagen dooi vroor de boel ongelijk op en dat nekte hem.
Hoorde dat hij gisteren vreselijk blij de paddock uit kwam. Paadje vanuit de paddock naar de stal werd stuiterend afgelegd. Tot verbazing en grote lol van de mensen die de paarden binnen zetten. Frío is normaal n.l. vrij rustig. Hij moest dus nog even wat kwijt. Rijden ging gisteren ook weer prima. Ergste stijfheid is er uit en hij loopt erg graag onder het zadel.
_Saida_ schreef:Esther -> Ik kan je maar 1 raad geven; naar de tandarts ermee, en wel vandaag nog!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan!!!!
idefix4 schreef:Branka, dat naast me neerleggen, ja dan kan ik echt gaan zitten piekeren en dan wil ik nog wel eens doen wat jij hebt staan in je onderschrift. haha. 'Ik denk ook altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg.'

Dat boomloos haha, ik ken alleen het zadel van Frank. De Espagnola. Dat is zogenaamd boomloos, maar er zit echt een boom in! Pommel is Engels voor boombeugel.
Ik vind Stubben persoonlijk ook een fantastisch merk. Helaas is de mijne (een maestoso) echt te smal en tja, dan kan ik beter rijden met het zadel wat wel past. In mijn geval een Premier nu, helemaal zelf in elkaar gezet en nieuwgevuld. Het ligt erg mooi op Sam en daardoor zit ik zelf beter, dan voorheen. Toen zat ik nogal achterover en mijn benen staken naar voren. Sam loopt ook als een sterretje nu!
Fijn joh dat Frio beter is! En ach dat loswerken komt goed!
Die uitspraak heb ik er niet voor niets staan
Zelf delete ik regelmatig stukken als ik ze lees voor ik ze plaats. Denk ik toch "nee, niet de moeite waard om een discussie mee op te roepen, laat maar."
Scheelt een hoop energie.
Hoor wel vaker dat Stübben je moet liggen of niet. Mij kennelijk wel. Gelukkig maar!
En mijn zadel ontkracht alle vooroordelen dat het een hard zadel is. Dat is het beslist niet.