[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 08:21

goeiemorgen!

ow suus... sterkte ermee...
maar als je het zo voelt is het wel beter denk...
wat vond je vriend er van?

chico is echt superknap!! *D

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 08:29

Jasmijn – ik vindt hem steeds mooier worden echt top hoor :D nog even en dan mag je ook lekker op je mooie kanjer rijden.
En veel succes met de verhuizing

Laura – leuke topics zal zo even reageren

Ellis – wow ziet er goed uit zeg gaaf zo mijn vader vindt dat ook helemaal geweldig om te doen :j

Benthe – oh ik ben jaloers zou kans had ik zeker te weten ook aangepakt dat is echt werkelijk een penney droom ik hoop dat alles uitpakt zoals je wilt en hou ons vooral op de hoogte.
Gefeliciteerd dan maar he :P

Heidi – balen dat gelijk je koningendag verpest was, heel veel sterkte maandag

Manon – ik ben mede lot genoten ook ik heb een vergadering en een gezamenlijke bijeenkomst bah helemaal geen zin in

Iloon – chico wordt echt gaaf en echt paard ;) (niet dat ie dat al was maar je weet wat ik bedoel)

Suzanne – balen van de week post ej nog dat ej zijn verjaardag had gevierd en nu is het uit wel eerlijk dat je er voor uit komt en dat je de beslissing heeft gemaakt heel veel sterkte en hopelijk kom je er positief uit

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 08:48

Suus?! Heh? Ik had die echt ff niet zien aankomen... Ik dacht echt dat dit wel héél serieus was.. jullie leken echt een leuk stel samen in bunschoten vond ik!! Maar het was niet meer leuk tijdens het stappen? Die vat ik even niet? Was dat echt een reden om het uit te maken dan, of meerdere dingen? Jammer hoor.. maar dit is wel de eerlijkste manier voor allebei! Sterkte..

Denise: Hihi, snap wat je bedoeld.. ik wil over een jaar een foto maken met kijk en vergelijk foto's... Ik heb nu al foto's en als ik die er naast zou zetten weet je niet wa tje ziet.. Maar over een jaar kijken is nóg leuker dat is er nog meer verschil :D .

Ellis, Gab & Jas: Thanks :o . Vind hem zo gaaf aan het worden.. Zat gister 'oude' foto's te kijken en hij veranderd nu echt heel veel. Zo leuk om te zien :+: . Jasmijn, jij nog succes *D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:26

benthe, je weet wat ze zeggen over de paardenwereld: veel voor weinig en nooit chagerijnig!

Pfff het is op mn werk stervens druk, behalve op mjn afdeling (sales..) hahaha rot voor de rest!

Ben trouwens echt moe!! Gister een Rosé onthouding gehad met als gevolg dat ik tot 4 uur vanacht naar heb plafon heb lopen staren door de cola en redbull :(

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 10:12

Ilona -> Ik stap idd buiten de bak op.
In het begin nog in de bak en dan liet ik het krukje gewoon staan.
Ik denk dat als Chico door heeft dat hij een snoepje krijgt (kan ook gewoon met een brokje biks) hij zich wel 2x bedenkt om vervelend te gaan doen.
Doet hij het wel dan stap je weer af en weer opnieuw op, net zo lang tot hij wel blijft staan en dan verdient hij z'n beloning.
Staat 'm super dat borsttuig, je Spaanse dekje met bandages en je nieuwe zadel!

Ellis -> Jieha! Race spook in aantocht! :D
Leuke foto's!

Benthe -> Gefeliciteerd! Wat een leuke plannen!

Suzanne -> Das minder leuk, sterkte! :(:)

Jasmijn -> Succes vandaag met het verhuizen!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:11

Zo ik kom ook even redelijk ego doen.

Wil nog wel even zeggen dat de foto van Iloon en de foto's van Ellis echt super zijn!

Maar wij zouden dus vandaag toch een weekendje weg gaan ondanks de kat. dus ik vanochtend vroeg naar Hincapie. Heerlijk gereden en zelfs een heel pad in mijn eentje gedraafd in het bos. Op de terugweg uit het bos belt mn vriend op dat zijn auto is stilgevallen op het kruispunt.
hij balen maar ik kon ook niet komen want zat in het bos. Hij mijn vader gebeld die is gekomen maar toen had een toevallig voorbijkomende agent de auto al mee aan de kant geduwd. toen was het wachten op de ANWB. Hij had net getankt dus dacht dat het daar aan lag. Toevallig het verkeerde ook al kan dat eigenlijk niet want voor 50 euro krijg je geen volle tank benzine en met diesel lukt dat wel. Dan misschien vuil in de tank ofzo. Dus op ANWB gewacht en die gaan nou de tank leegpompen. Maar dat duurt DRIE KWARTIER!!!
Volgens mij mogen we gewoon niet weg....

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:41

Iloon, ik vond het met stappen met hem nog wel leuk, gewoon als stap maatjes zeg maar was het erg gezellig. Dus niet meer als stelletje..
Tja, dat is de reden eigenlijk, dat het verliefde gevoel er niet meer is..

Zal vanmiddag te zeilen met wat vrienden, is lekker weer dus dat komt goed uit :)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:06

Frank: Leuke filmpjes van Des :j Ziet er al fijn en ontspannen uit, volgens mij zit hij ook heel lekker, of niet?

Lisenka en Jan: Is het goed als ik morgen aan het begin van de middag kom? (ik neem gezellig een vriendin mee, die rijdt sinds kort ook bij Lisa en is nu ook ingepakt door de Lusitano/P.R.E.)

Saida: U roept maar ;) Noord-Holland zit je toch, dat moet te regelen zijn als ik weer een keertje in Heemskerk ben!

Jasmijn: Hoe is het verhuizen gegaan?
Knappe Dito, moet je de bewijsfoto nog laten zien ;) :P

Ellis: Leuke foto's :j

Benthe: Gaaf! Dat is inderdaad een pennydroom in vervulling! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!

Iloon: Wauwie, wat is Chico al weer veranderd sinds dat ik bij je was! Hij wordt al weer voller! En dat setje staat leuk :D Je nieuwe zadel ziet er ook netjes uit :j

Suus: Jeetje, dat heb ik ook niet aan zien komen :n dacht dat hij het wel echt was voor je!

Laura: Jeetje, das echt balen!

Woensdagavond met vrienden naar de Nacht van Stadskanaal gegaan, was op zich wel gezellig, alleen liepen er iets te veel dronken 16-jarige rond...

Gisteren heb ik koninginnedag 'gevierd' bij Robert en Aline. We hebben eerst een flinke bosrit gemaakt en ik heb eventje op Fiesta gereden :D Die zit erg lekker :j Verder heb ik nog de kudde op de wei in volle galop op de foto gezet en geknuffeld met het IJslanderveulentje dat daar 1 week geleden geboren is :+: Aan het eind van de middag zijn we naar Primero gaan kijken, een bijna 3-jarige halfbroer van Igneo. Hij staat in de opfok bij Moravita en zodeju! wat een mega vent is dat al :wow: dat belooft nog wat als Cas dat ook meegegeven heeft aan Igneo!
Daarna zijn we nog gezellig bij Igneo op bezoek geweest, die alle aandacht weer fantastisch vond!

Vind het ongeluk overigens een beetje vreemd, als hij de bus had willen raken had hij met wel een grotere auto kunnen komen dan een Suzuki Swift, die had bij de bus niet veel aangericht denk ik zomaar. Maar helaas bij het publiek wel ;(

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:09

Ellis: Leuke foto's!
Utixo: Gave kans zeg om zo'n stal te gaan runnen! Veel succes daarmee!
Frank: Met Des gaat het ook al de goede kant op zo te horen!
Ilona: Leuke foto zeg van Chico! En hij was al mooi hoor ;)

Gister ben ik dus naar Amsterdam geweest, voordat ik wegging zag ik nog 'live' wat er in apeldoorn gebeurde. Op dat moment was het ook nog niet duidelijk of het een ongeluk was of dat het met opzet was gebeurd. Al reed ie wel heel erg hard... Maar ja toch gewoon lekker naar Amsterdam geweest waar het nog erg gezellig was. Toen we daar waren kwamen al berichten binnen dat er overleg plaatsvond met burgemeester cohen om alles af te lassen, dit is gelukkig niet gebeurd. In Rotterdam zijn ze wel zo gek geweest en van mensen die daar vandaan kwamen hoorde we dat er al een dode was gevallen omdat ie plat gedrukt was in de menigte die ineens met zn alle weg moesten...

Wel waren de grote feesten zoals op het museumplein en het rembrandtplein om 8 uur afgelopen. Dit veroorzaakte ook grote chaos, volgens mij hadden ze het gewoon beter door kunnen laten gaan... 8 uur, 9 uur of 10 uur maakt dan ook niet meer uit. Nu was elke straat afgezet door de ME en niemand mocht er langs. Natuurlijk bij die barricades begon het al met bier gooien naar de politie. Dus wij zijn maar hard doorgelopen, maar ja elke straat weer het zelfde liedje.... Uiteindelijk na ongeveer een uur lopen kwamen we geheel buiten het centrum ergens waar we wel in mochten (hier reden zelfs de auto's en de trams alweer wat ook ontzettend handig was omdat dus een enorme menigte een druk kruispunt op kwam lopen). Vanaf daar konden we uiteindelijk weer terug naar het station en om tien voor half 11 zat ik eindelijk in de trein (en ik had verwacht om rond 10 uur/half 11 thuis te zijn met de tijd dat we vertrokken).

Vannochtend ging ook heel leuk de wekker weer om 5 uur, en ben nu net thuis van me werk dus lekker gaar :). Ga zo denk nog maar even mijn bed in om wat energie bij te tanken...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:16

Laura: He, wat vervelend.... hopen dat het hier bij blijft en het verder een heerlijk weekend wordt!

Suus: Ja.. als je niks meer voelt, dan is het wel rot.. Was je vriend er kapot van?

Sanne: Wat een leuke drukke dag toch nog voor jou! :D . Zijn er nog plaatjes van de half broer van Iggie? Ben wel heeul benieuwd :D . En foto's van jou en Fiesta? Op wie zat je met de buitenrit? *hele vragenlijst haha*. En jaaa, chico begint eindelijk met groeien!! :# Ik ben benieuwd hoe hij het land af komt, hij mag juli & augustus lekker vakantie vieren en zijn buik rond eten op een hele grote wei :D . Ik dnek dat het hem veel goed doet, en ik hoop dat hij dan nog flink in de breedte gaat groeien :D .

Esther: Oef.. := Dat klinkt niet zo prettig van R'dam, jekkes.. En A'dam eigenlijk ook 'verpest' door die zieke man... bah :( . Jammer dat 1 zo'n gek zo'n grote invloed heeft op alles...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:19

Ik geloof dat de invloed op de mensen nog wel meeviel.... Alleend de invloed van de politie op dat moment was niet echt gewenst... Denk dat iedereen flink baalde dat het allemaal eerder was afgelopen als ik de gesprekken om me heen zo hoorde. Aan de ene kant snap ik het ook wel, maar die feesten in Amsterdam zijn zo groot en er komen mensen uit het buitenland speciaal voor naar Nederland. Zulke dingen stop zetten geeft gewoon een hele boel chaos.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:20

Nog 1 rijplaatje om het af te leren ;)
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:24

Mee eens hoor Esther... en als je de beelden niet had gezien dan is het ook anders... Dan besef je niet dat het best een ernstige zaak is! En ik snap dat iedereen ook wel teleurgesteld is dan als alles in 1x wordt afgelast!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:30

Moet zeggen dat er ook de gekste dingen rond gingen daar op het museumplein (dat er wellicht een terroristische aanslag zou gaan plaatsvinden op het museumplein en op andere plekken in Amsterdam), maar niemand die de neiging had om naar huis te gaan volgens mij.... Want het was echt stampvol daar!

En veel mensen hadden het idd ook niet gezien, en degene die het wel gezien hadden die lieten de pret ook niet drukkken volgens mij.... Al werd er wel heel veel over gepraat. Maar je kreeg ook al van die dingen te horen van ja wat zullen ze nu gaan doen met koninginnedag blijft dat nog of was dit de laatste keer... En veel mensen waren het er wel over eens dat we deze dag niet van ons af moesten laten pakken door zo'n gek. Maar ja het blijft erg natuurlijk.... Vooral voor de nabestaanden!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:30

Ilona: Hoezo nog 1 foto om het af te leren, ik eis er nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer!
Er zijn zeker foto's, van mij op Fiesta, en ook van Primero, zal er zo even eentje uitzoeken. En ik reed op Solido, als altijd :P
En het land doet een paard inderdaad vaak erg goed! Bondosa is ook al weer enorm verandert sinds ze op het gras staan!

Esther: Jeetje, wat een chaos daar, niet zo goed geregeld dus..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:32

Ilona: Hahahaha wil dr ook wel meer zien hoor ;), eentje is weer zo weinig :P.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:33

iloon - echt super die rij foto

Suzanne - ja als het verliefde gevoel weg is dan kan je idd beter eerlijk zijn dan dat je ermee door blijft gaan,
hoe was je vriend eronder ?

sanne - klinkt als een super geslaagde dag en zijn er nog foto's idd?
dit keer geen koningendag met je vriend maar gezellig met de paarden

Laura - balen zeg hopelijk is dit het laatste wat er gebeurd en kan je alsnog een gezellig weekend tegemoet gaan :j

Esther - gelukkig ben je veilig thuis gekomen en heb je het toch nog naar je zin gehad

en wat betreft het ongeluk er staat nu op telegraaf. nl dat die is overleden kunnen ze hem nog niet overhoren :(

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:36

heikedenise schreef:
overhoren :(

Bedoel je niet uithoren :=

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:38

Ik heb het wel naar me zin gehad hoor, was heel gezellig met een hele groep vrienden en vriendinnen uit het hele land. Sommige zie ik gewoon ook alleen maar op koninginnedag.... We zijn de hele stad door geweest en af en toe is gestopt bij een terrasje waar we lekker een biertje deden. Om 7 uur kwamen we bij het museumplein aan waar net Tiesto ging beginnen en waar we dus vernomen dat het om 8 uur afgelopen zou zijn.... Dus ja nog lekker een uur gedanst op Tiesto en daarna een heeeeel eind omlopen naar het station (maar ondertussen wel hele mooie politiepaarden gezien :P).

En die man is idd overleden... En al die reacties van moslims moeten opgehangen worden zijn ook weer zinloos geweest want het is volgens mij gewoon een nederlander. Op de foto in de krant was het een blanke man en hij heette ook nog eens karst dus dat is best wel Nederlands of misschien eventueel nog uit de richting van zweden ofzo ;).

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:43

Prinslover schreef:
Nog 1 rijplaatje om het af te leren ;)
Afbeelding

zn achterbeen is er echt mooi bij op deze foto!! :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:53

wow gaaf plaatje nog van chico, stoer achterbeentje inderdaad! 8-)

esther, oef dat was vroeg vanmorgen...
ja rare toestand allemaal gisteren...
fijn dat jij het nog gezellig hebt gehad in Amsterdam, wel waardeloos van de chaos die ontstond...

sanne, klinkt als een gave dag!

suus, veel plezier met zeilen, is er supermooi weer voor! *D

Ik ga zo eens richting stal, vast even uitmesten en paardje lekker even laten grazen aan de hand, en dan vanavond les...
Dan heeft ze inmiddels zo'n instensieve week gehad dat ze morgen echt wel een dagje vrij verdient!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:04

Nog wat van alles en nog wat plaatjes van Igneo :D

1.
Afbeelding
Hij krijgt grijze kringen om zijn oren :P

2.
Afbeelding
Kriebelen :D

3.
Afbeelding
Lief :+:

4.
Afbeelding
Samen poepruimen :j

5.
Afbeelding
Het hele cluppie bij elkaar :D

6.
Afbeelding
Ze zijn zo leuk samen!

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding
Mijn snelheidsduivel :Y) 8-)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:06

Wat een heerlijke plaatjes zeg, het is echt een geweldig diertje! *D

spook mishandeling afgelopen dinsdag tijdens de les... :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:16

Sanne: Leuke foto's!
Ellis: Volgens mij was je spookje niet helemaal wit meer na die les :P.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:18

Wat een bijzondere plaatjes Ellis, het was wel nat zeg! Arme spookje!