ow suus... sterkte ermee...
maar als je het zo voelt is het wel beter denk...
wat vond je vriend er van?
chico is echt superknap!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog even en dan mag je ook lekker op je mooie kanjer rijden.

(niet dat ie dat al was maar je weet wat ik bedoel)
.
. Vind hem zo gaaf aan het worden.. Zat gister 'oude' foto's te kijken en hij veranderd nu echt heel veel. Zo leuk om te zien
. Jasmijn, jij nog succes
Ziet er al fijn en ontspannen uit, volgens mij zit hij ook heel lekker, of niet?
Noord-Holland zit je toch, dat moet te regelen zijn als ik weer een keertje in Heemskerk ben!

Je nieuwe zadel ziet er ook netjes uit 
dacht dat hij het wel echt was voor je!
Die zit erg lekker
Verder heb ik nog de kudde op de wei in volle galop op de foto gezet en geknuffeld met het IJslanderveulentje dat daar 1 week geleden geboren is
Aan het eind van de middag zijn we naar Primero gaan kijken, een bijna 3-jarige halfbroer van Igneo. Hij staat in de opfok bij Moravita en zodeju! wat een mega vent is dat al
dat belooft nog wat als Cas dat ook meegegeven heeft aan Igneo!

. Ga zo denk nog maar even mijn bed in om wat energie bij te tanken...
. Zijn er nog plaatjes van de half broer van Iggie? Ben wel heeul benieuwd
. En foto's van jou en Fiesta? Op wie zat je met de buitenrit? *hele vragenlijst haha*. En jaaa, chico begint eindelijk met groeien!!
Ik ben benieuwd hoe hij het land af komt, hij mag juli & augustus lekker vakantie vieren en zijn buik rond eten op een hele grote wei
. Ik dnek dat het hem veel goed doet, en ik hoop dat hij dan nog flink in de breedte gaat groeien
.
Dat klinkt niet zo prettig van R'dam, jekkes.. En A'dam eigenlijk ook 'verpest' door die zieke man... bah
. Jammer dat 1 zo'n gek zo'n grote invloed heeft op alles...
, eentje is weer zo weinig
. 
).
.
.