Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). 1 keer ging hij er vandoor, op het pad dat gelijk loopt met het ruiterpad was een tinker, en daar schrok hij van
Misschien dacht ie dat het een koe is haha, daar is een beetje bang voor
En toen begon hij dus te rennen, toen ik hem net weer een beetje terugkreeg stonden er opeens 2 paarden voor onze neus, die eerst wat schrokken maar de man zette zijn paard voor fuur, waardoor Fuur wel moest stilstaan haha. Ik echt zo van "sorry, sorry" maar waren vet relaxte mensen, die man echt met zo'n relaxte stem " Johh, maakt niet uit, kan de beste overkomen". 

. Romero gaat gelukkig goed. Ik zit dit seizoen in L2 en ik heb al 6 winstpunten. Ik had vandaag een 9 voor halsstrekken! Verder ben ik ook de spaanse pas aan het oefenen, alleen schijnt het een beetje lachwekkend te zijn..
Haha.. ach.. tziet er ook nog een beetje klungelig uit.
(ja, nog steeds verliefd
)
)
Hij is nu 5 en begint een beetje bij te trekken en ronder te worden (deels door het gras, maar ach)

Echt rot voor jou en de rest van de fam.. Hoop dat ie snel weer terug komt
Sterkte! 

Dancie schreef:peet ik lees net pas wat er gebeurd is vreselijk ik ben blij voor je dat hij weer veilig thuis is.
Trouwens kjoetie hoe is het met jou mooierd
Ze is heel erg aan het veranderen, maar nog steeds ontzettend stout
Ze staat momenteel in strafkamp bij Gambit van Femke omdat mevrouw wel heel erg veel praatjes kreeg, en hij houdt niet van geëmancipeerde vrouwen, dus het is een heel goed lesje voor haar
Ga dit weekend eindelijk weer eens lekker kroelen en een poging wagen tot "paard-braaf-aan-touwtje-lopen"
Ik hoop dat dat niet verandert in "paard-rent-heel-hard-aan-touwtje-met-aanhangend-mens"