[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:59

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:14

redina

bedankt voor je info die je hebt neer gezet super

nog geen nieuws verder we zoeken verder Huilen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:40

Zo, ik zal maar eens weer wat reageren hier en daar Knipoog
Eef, voel je je al wat beter? Balen van die buikgriep Ach gut
Hopelijk komt er een mooi veulentje uit Kimmie261, maar dat zel wel lukken Haha!
Cojolly: Je papegaai ontsnapt! Gelukkig zit ie nu weer veilig Knipoog
Zasread: Wat een leuk shetje, ik ben echt shetjesgek Haha!
Peet, ik heb je al sterkte gewenst, maar ik doe het nogmaals! Veel sterkte de komende tijd!
Kjoetie, ben jaloers op je dat je al die mooie paarden van Femke live mag bewonderen hihi Haha!
Lisenka, spannend met dat veulentje, gelukkig dat het al weer beter gaat!
DinkeyGirl, zo een bewegende avatar kan je aanvragen in een topic bij Crea Bea, moet je daar maar even een kijkje nemen!
Leonietje, sterkte met de verkoop, maar wel lekker dat je rustig een goed, passend baasje voor haar gaat zoeken!
Hunnebun, wat is er met Trude gebeurd dat ze zo reageert?

Over het van hengst naar ruin gaan en dan schrikkerig worden, het is inderdaad best logisch, alleen wel vreemd eigenlijk dat ik nog nooit iemand er over had gehoord, terwijl ik heel veel heb geinformeerd. Bij Furia merk je het duidelijk, hij springt nu af en toe opzij voor bijv. een vogel, dat had hij eerst absoluut niet.
Vanochtend Fuur lekker mee naar het bos genomen, hij was best braaf, maar hij heeft zoveel pit Tong uitsteken
In de draf ook heel makkelijk te schakelen, ook een handgalopje meegepakt (voor het eerst buiten Haha! ). 1 keer ging hij er vandoor, op het pad dat gelijk loopt met het ruiterpad was een tinker, en daar schrok hij van Verward Misschien dacht ie dat het een koe is haha, daar is een beetje bang voor Tong uitsteken En toen begon hij dus te rennen, toen ik hem net weer een beetje terugkreeg stonden er opeens 2 paarden voor onze neus, die eerst wat schrokken maar de man zette zijn paard voor fuur, waardoor Fuur wel moest stilstaan haha. Ik echt zo van "sorry, sorry" maar waren vet relaxte mensen, die man echt met zo'n relaxte stem " Johh, maakt niet uit, kan de beste overkomen".
Toen teruggereden, ik op het ruiterpad aan het stappen, hoor ik opeens een herrie vlak naast me, is het een mountainbiker!! Op het ruiterpad! Ik heb wel eens wandelaars meegemaakt, maar die hadden zich vergist en dat kon hier niet, want vlak ernaast lag het fietspad. Ik tegen die man zeggen " Dit is een ruiterpad, meneer" "Ja, nou en, heb je last van me ofzo?" kreeg ik een snauw. Ik dus "ja", zegt hij "ach hou toch op joh".
Ik was echt verontwaardigd, bij ons is al zo weinig ruiterpad (daarentegen heel veel wandel- en fietspaden), moeten we dat ook nog met fietsers delen??
Stel je voor dat je in een galopje of drafje zit, en je komt zo iemand tegen, nou daar kunnen flinke problemen van komen
Ik moest me echt inhouden om hem niet achterna te gaan, want hij fietste gewoon weg. Maar ik deed het niet omdat Fuur zich dan alleen onnodig gaat stressen..
Dat was het wel weer, lekker lang verhaal Haha!

Volgende week maandag is alweer die keuring voor de lol o o Vork

Clijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:50

hoihoi! Wat ben ik hier een lange tijd niet meer geweest! Maar ik dacht, ik ga weer eens effe kijken Tong uitsteken . Romero gaat gelukkig goed. Ik zit dit seizoen in L2 en ik heb al 6 winstpunten. Ik had vandaag een 9 voor halsstrekken! Verder ben ik ook de spaanse pas aan het oefenen, alleen schijnt het een beetje lachwekkend te zijn.. Tong uitsteken Haha.. ach.. tziet er ook nog een beetje klungelig uit.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 09:40

Peet! Is je vader alweer terug....wat een vreselijke onzekerheid zeg!
Hierbij alsnog een knuffel, heel veel sterkte.

Lobke, lekker dat je les zo goed ging! Fijn dat digitale tips blijkbaar ook zo goed kunnen helpen.

Femke, mooie foto´s van de heren!! Die kleine slash is wel weer een uberstoer ding hoor....

Verder succes voor alle mensen die examens moeten doen!

Nouvell, veel plezier in Belgie!!

Ik ben net terug van een midweek veluwe zonder paard, met honden en vriendje! Heerlijk genoten, veel gewandeld, gegeten en gelummeld. Dag naar beautyfarm geweest en dus behoorlijk verwend.
Het is wel een lot uit de loterij hoor....die vent van mij Bloos (ja, nog steeds verliefd Haha! )

Gisteren weer voor het eerst bij Sammie, die zijn blijdschap niet kon beteugelen en me de hele tijd liefdesbeetjes moest geven (laat me maar in die waan jongens... Tong uitsteken )
Helaas nog steeds niet rijden....kan echt haast niet meer wachten op het zadel.
Woensdag wordt Sam gemasseerd, we gaan echt een goede frisse start maken met het nieuwe zadel!

Overigens herken is het schrikkerige ook!! Voorheen was hij volledig bomproof, zijn ego liep namenlijk voorop dus hem kon niets gebeuren.
Inmiddels zijn hoopjes genoegen om los van de grond te komen en dingen in het water maken dat hij zich in wil graven of minstens tegen de grond aan wil kruipen...
raar paard.... Ach gut

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 09:42

Eef, beterschap!!!!
Clijntje, dat gaat goed! Een 9 voor halsstrekken!! petje af hoor...
Yenneke, Xtremo is een smakelijk hapje hoor! Sammetje was ook zo´n schrielkip Lachen Hij is nu 5 en begint een beetje bij te trekken en ronder te worden (deels door het gras, maar ach)
Veel plezier met hem! Ik zag dat je instructeur al lekker met hem aan de slag is Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:39

Yenneke: Wat een mooie foto's van x-tremo.

Peet: Heb je al wat gehoord van/over je vader? Ik hoop echt voor je dat alles snel weer goed komt!

Lusitano: Hopenlijk gaat het na de massage en het nieuwe zadel helemaal goed komen met Sam zijn rug Lachen
En wat fijn dat het zo leuk was op de veluwe Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 11:36

Ik kom ook weer eens kijken hier! En wat is er weer veel geplaatst!

Peet: Wat verschrikkelijk zeg! Waarom loopt ie nou zomaar weg? Verdrietig Echt rot voor jou en de rest van de fam.. Hoop dat ie snel weer terug komt Ach gut Sterkte!

Blueberry: Wat een leuke merrie! Het is dat ik geen eigen paard mag anders zou ik wel nieuwsgierig zijn! Zonde dat ze zo weinig vertrouwen heeft, maar dat zou wel leuk zijn om mee te werken. Hoop dat ze een leuk baasje vindt.

Het verhaal over schrikkerig na de castratie heb ik nog nooit gehoord. Maar het verhaal van de hengst zn ego klinkt wel heel logisch ja!

Eef beterschap he! Enno zal zich wel vervelen zo, haha.
Lusitano: Jammer dat je zadel nog niet hebt.. Jij kan wel rijden, maar het zadel is er niet.. pff haha! Wat een gedoe. Succes iig!
Lusitana: Fijn dat het goed gaat met het veulen! Als je weer foto's kan plaatsen wil ik ze zeker zien Knipoog
Clijntje: Lang niet gezien hier! Fijn dat het zo goed gaat! Ga zo door Lachen
Leonietje: Jammer dat het toch echt niet werkt met Jacolien.. Maar soms moet je beslissingen nemen die niet leuk zijn, maar uiteindelijk toch wel beter.. Hoop dat je een leuk baasje vind! Sterkte! Ach gut

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 13:37

Weer even bijgelezen en wat is er weer een boel gebeurd.
Mooie en akalige dingen. Hele mooie foto's.

DinkeyGirl..lief dat je naar Bailando vraagt. Aanvraag ligt nog in Spanje..dus nog even langer geduld hebben helaas Huilen

Peet... nogmaals heel veel sterkte , ik hoop dat je vader snel gevonden wordt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 15:59

Hm, nog een reden waarom ze hier bijna uitsluitend op hengsten rijden dan. Dat schrikkerige, bedoel ik.

Sterkte, Peet.

Niet zoveel gelezen, ben er dagen uit geweest, mijn tante en nicht waren hier. We hebebn het ontzettend leuk gehad.

Ondertussen is Catita al flink gegroeid en ze krijgt nu ook een zwaarder hoofd. ze is flink haar benen aan het testen met racen, stoppen en keren, en ze kan ook al springen. (Ze komt nog al eens een obstakel tegen in de wei en op het erf).

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:41

[size=18]lieve meiden [/size]

ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie medeleven
ik kan jullie mededelen dat mijn vader vanmorgen rodn 11 uur gevonden is

wel flink in de war maar verder ongedeerd

meiden echt super bedankt

voor al jullie berichtjes en aandacht doet je goed

nu maar afwachten hoe het verder gaat maar met hulp zal het goed komen hoop ik
liefs peet

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:46

oww peet,ik heb de hele dag hier gekeken of je al gepost had,wat gelukkig dat hij levend gevonden is!!!

echt super,ben echt heel blij voor je..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:58

Jeetje Peet, gelukkig is hij terrecht, en ongedeerd! Hopelijk komt hij snel een beetje tot zichzelf en is hij snel weer helemaal in orde.

Ben ook super blij voor je! Ach gut

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:03

jullie zijn en blijven lief voor me Bloos

ben ook erg blj dat hij thuis is
nu moet hij beter worden
ik hou jullie op de hoogte

xxxxxxxxxxxxxxxx

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 23:11

Peet wat fijn dat hij er weer is dat geeft weer rust!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 23:23

peet ik lees net pas wat er gebeurd is vreselijk ik ben blij voor je dat hij weer veilig thuis is.

Trouwens kjoetie hoe is het met jou mooierd

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 00:06

Peet geweldig dat hij weer gevonden is een pak van je hart.
Blij dat hij weer heel huids thuis is

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 00:35

Geweldig peet dat hij weer terug is.
Moest heel veel bijlezen, ben nu weer ff thuis, wel even fijn. Vanmiddag gelijk weer ff gereden, nou, dat heb ik geweten haha. Op de terugweg maakte hij toch rare bokkesprongen.. Nog 1 erbij en ik had ernaast gelegen.. Was even niet leuk. Maar toen ik gister thuis kwam kreeg ik gelijk een dikke lebber van hem, was weer helemaal blij dat ik er weer was. Ook toen ik hem uit het land haalde om te rijden liep hij al voor me uit aan het halster enzo.. Had er zin in blijkbaar ha ha.
Verder heb ik wel bijna alles gelezen maar weet ff niet meer te reageren..
Nog wat leuke plaatjes:
Afbeelding
zie dat eigewijze koppie dan
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:34

Hé wat goed dat hij weer thuis is! Hopelijk komt hij met wat hulp er weer bovenop!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:46

Peet, super dat hij weer terecht is. Gelukkig is er nu een einde aan de onzekerheid en met de juiste hulp komt hij er vast weer bovenop.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:38

Fijn dat je vader weer terrecht is Peet!

Soeske, die eerste foto is leuk!!!

Voor de geinteresseerden, ik heb foto's van Faraon geplaats, Andalusier viewtopic.php?f=53&t=775698&hilit=

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:41

Jeetje Peet, wat een opluchting....wat lijkt me dat een vreselijke situatie zeg....maar zo blij dat hij weer heelhuids terug is!!

mooie foto´s van Goya, Soeske! Die over de heg is leuk!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:21

Peet wat fijn dat hij er weer is! Ik lees het ook allemaal net pas, wat een spanning moeten jullie gehad hebben!!

Mooie foto's Soeske! Vooral die eerste is echt geweldig!!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:35

Jeetje Peet, wat fijn dat hij er weer is! Wat zal er een last van jouw schouders zijn gevallen.

Dancie schreef:
peet ik lees net pas wat er gebeurd is vreselijk ik ben blij voor je dat hij weer veilig thuis is.

Trouwens kjoetie hoe is het met jou mooierd

Het gaat heel goed met haar, staan foto's via de link in mijn onderschrift Lachen Ze is heel erg aan het veranderen, maar nog steeds ontzettend stout Nagelbijten / Gniffelen Ze staat momenteel in strafkamp bij Gambit van Femke omdat mevrouw wel heel erg veel praatjes kreeg, en hij houdt niet van geëmancipeerde vrouwen, dus het is een heel goed lesje voor haar Haha! Ga dit weekend eindelijk weer eens lekker kroelen en een poging wagen tot "paard-braaf-aan-touwtje-lopen" Haha! Ik hoop dat dat niet verandert in "paard-rent-heel-hard-aan-touwtje-met-aanhangend-mens" Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:42

Peet, wat ben ik blij voor je dat je vader gevonden is. Met de nodige hulp zal het wel allemaal in orde komen.