Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
typisch.
maar het is zo'n raar hoofdstel.. ik heb het vorig jaar op Golega gekocht en ik zocht specifiek een fijn hoofdstel, met vierkante (dunne) gouden gespen, ik wou niet te druk gaan. Ze hebben daar letterlijk honderden hoofdstellen hangen maar ik vond 'het mijne' maar niet. Uiteindelijk kwam een verkoper met dit aan, wel stang en trens maar ook als trens te gebruiken
Je ziet dus aan de neusriem dat daar een extra lus hangt voor de stang. Maar ik vind het zo gek om je bit aan de neusriem te hangen, dan hangt die neusriem toch megalaag? Dus wil nu eigenlijk die extra lusjes er gewoon af laten doen door een leerbewerker oid, dan wordt het meteen ook minder druk ogen hoop ik. Ik ga toch niet met stang en trens rijden
Niet dat ik wil zeggen dat ze hun naam niet kennen maar hij reageert al even goed op Patatje als op Pardal
Het is sowieso vooral voor de vorm/foto gekocht hoor, rijden doe ik met een gewoon hoofdstel. Kiwiaa schreef:Oh leuk Elisa! Proficiat! Stomme vraag, maar waarom begint de naam niet met een P als ze van 2019 is?
Vogeltje, die ziet er goed uit, super leuk dat hij het zo goed doet in je kudde![]()
Naar aanleiding van dit topic heb ik éindelijk eens mijn Portugese hoofdstel gepast nadat het een jaar in de kast gelegen heeft, maar ben er eigenlijk helemaal niet blij meetypisch.
[ [url=m/6OW1y3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kiwiaa schreef:Haha , ik wou ABSOLUUT geen valk. Met wat kom ik thuis? Jawelll![]()
De twee bakstukken hangen vast aan het kopstuk, ik kan het dus niet gewoon even weglaten helaas
Op je foto valt het idd mee met hoe laag hij hangt, merci voor de referentie
Ik had trouwens geen valk van je merrie gemaakt, dacht dat ze bruin was!
en ik vind valk, paloùino en roodbruin wel echt gewoon erg mooie kleuren!