Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AmoorM schreef:Michelle en Maralyn allebei ook zadelstress?![]()
L_vie is het je eigen of je bij-rijdt paard? Omdat je met kosten zat.
Jamiejoyce schreef:Staat ze voor de rest niet buiten amoor? 2 uurtjes vind ik echt heel weinig
Estherr__1 schreef:Jamiejoyce, van welke fokker is Femke?
Ik wil ook gaan beginnen met longeren met dubbele lijnen, zeker nu ze hoog drachtig is, om ze toch in beweging te houden en dan lekker lang en laag.
Maralyn, heb je hiervoor een cursus of iets gevolgd? Of een youtube filmpje gekeken en kan je het dan zelf?
L_vie, ik heb een totaal andere richting als jou hoor! Ik ben expediteur en heb destijds een avond opleiding gevolgd voor assistent en volledig expediteur via het Scheepvaart en Transport College.
Maar ik dacht misschien is er ook zo iets voor jou in de richting die je wilt.
AmoorM, fijn dat je al verbetering merkt! Buiten stelling werkt bij mij ook wel, wat ook nog wel eens wil helpen om te wijken op de volte of richting de hoefslag en dan aanspringen
Jamiejoyce schreef:@estherr ze komt van de familie kuiper, ik denk dat ze niet heel bekend zijn al gaan ze wel naar de keuringen.
En een andere stal is dat geen optie amoor?
Ik ben hard opzoek naar iemand die me les gaat geven met dubbele longe en lange lijnen zelf durf ik niet zomaar te beginnen
Laura1982 schreef:Ja splinterz wat is dat?
Laura1982 schreef:Ja splinterz wat is dat?