[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

My_Chimanga

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:50

een date!! leuk hoor ;)

Cindy, welkom! leuke paarden!! hoe oud zijn ze etc.?

nou astrid, vandaag is de dag dan!!! heel gaaf, ik hoop dat alles spoedig (op die paar uurtjes vertraging voor jou na dan) verloopt en dat hij snel van zijn nieuwe thuis kan genieten. Probeer jij nu ook echt zoveel mogelijk te genieten, hij komt nu echt en hij is echt van/voor jou!! De mooie kerel....

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:59

Ja vandaag is DE dag! Ik probeer er van te genieten, maar die stress van vorige week... pffft. Het is nog zo onwerkelijk!
Ben benieuwd hoe laat ze komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:04

Succes vandaag Astrid!

Welkom Cindy!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 11:44

succes vandaag astrid

welkom cindy 2 hele mooie friezen hoor

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:23

Jeeeh, ben zo klaar met werken ( vrij kunnen krijgen! ) zal mijn man en kinderen ophalen en dan racen naar Stieltjeskanaal.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:28

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:42

Limonade schreef:
Jeeeh, ben zo klaar met werken ( vrij kunnen krijgen! ) zal mijn man en kinderen ophalen en dan racen naar Stieltjeskanaal.

Wel foto's maken he:P

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:56

Hij is er al over een uur! Dat redt ik niet, is sowieso 1.45 min rijden. Dus helaas zie ik hem niet afgeladen worden, maar oke, het is niet anders.
Ik zal hem sowieso over 2 uurtjes zien!! :D

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:59

Limonade schreef:

Ow lkkr joh dat je vrij hebt kunnen krijgen en dan is het eindelijk zover dan is ie in nederland, dan kan je eindelijk alle stres aflaten glijden als je hem dan eindelijk ziet wat een opluchting zal dat zijn dan

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:00

Spannend hoor, inderdaad jammer dat je het moment mist dat ie uitgeladen wordt maar ach nu kan je gelijk door racen naar zn stalletje waar die dan hopelijk al lekker aan het hooi staat te knabbelen!

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:01

Limonade schreef:
Hij is er al over een uur! Dat redt ik niet, is sowieso 1.45 min rijden. Dus helaas zie ik hem niet afgeladen worden, maar oke, het is niet anders.

Waren net gelijktijdig vandaar op je oudere post.

Maar dat is snel zeg jeejtje kan der niet even een file ontstaan zodaat ie een uurtje later komt zodat je het wel kan zien

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:42

dapperedodo schreef:
Limonade schreef:

Waren net gelijktijdig vandaar op je oudere post.

Maar dat is snel zeg jeejtje kan der niet even een file ontstaan zodaat ie een uurtje later komt zodat je het wel kan zien

Dat ze eruit komen is juist het leukste omdat ze dan lekker stoer gaan doenXD
Maarja als het niet anders kan

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:21

Oooh balen dat je net niet op tijd kan zijn, maar toch fijn dat je iig vrij hebt gekregen! Spanneeeeeend! En inderdaad wel foto's maken he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:39

Oeeeh, spannend Astrid! Ze zijn wel flink doorgereden dan, fijn zeg!

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 15:22

Ik had trouwens een vraag misschien weet iemand dat hier.
Ik heb een schimmel PRE, al een paar keer door het topic heen gekomen.
Maar schimmels worden altijd wit is mij gezegd, maar mijn paard begint bruin te wordenXD.
Zijn neus, benen en buik worden bruin ipv wit.
Is dit normaal of heb ik een toverbal?XD

Hier trouwens 2 foto's van hem
http://classicstables.jouwweb.nl/ruinen

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:05

Dankjulliewel dapperedodo, My_Chimanga ,Robijntjah , heikedenise voor t welkom :)
Ja super he Angela, ben echt heel blij met ze. *D
Ik zal eerst even een beetje proberen mee te lezen, om jullie namen te kunnen onthouden :P
De 2 Friezen die ik rijd, doe ik elke dag omdat hun baasje ernstig ziek is en een wat oudere dame is, dus zij tut vooral met ze, Gatze is van de week 18 geworden en 1.63m ongeveer, hij is van Pike, als je hem ziet lopen zou je niet zeggen dat ie 18 is, heerlijk paard, binnenkort gaan we eens aan een onderlinge wedstrijd meedoen en dan kijken of we een startkaart kunnen aanvragen, want hij vind het prachtig om zn best te doen is wel gebleken sinds ik hem rijd. (nu zo'n 1.5 maand) Nina is een merrie van ongeveer 1.60m van de hengst Fabe, dus 2 sjieke friezen met looplust, Nina heb ik nog niet op gereden omdat zij al 1.5 jaar niet gereden is en daarvoor ook niet echt, haar baasje durfde er niet meer op, ik ben nu dus aan het longeren om haar weer wat conditie te laten opdoen en om te zorgen dat ze naar mij gaat luisteren, want het is een boefje, ze vind het erg leuk om er als een kanon vandoor te gaan, ook onder het zadel maar het gaat aan de longe steeds beter, dus hoop binnen nu en 2 weken er normaal op te kunnen. Zou het leuk vinden als ik haar ook mag starten dan, want die Nina die kan lopen :)) , Maar ik bouw alles heel rustig op, dus dat komt wel.

dhnicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:35

Ik wil toch graag even reageren op al het bovenstaande. Bah, ik schaam me bijna, na dit allemaal gelezen te hebben, dat ik deelneem aan dit forum.
Eerst will ik jullie vertellen dat ik één van de eigenaren ben van de paarden die met dit transport op de heenweg zijn gestrand!! Het schijnt niemand van jullie te interesseren dat BSS min of meer het slachtoffer is geworden van een corrupte politiebende daar in Spanje, die er onderhand een sport van maken, vrachtwagens uit het buitenland aan te houden en die voor een hele grote som geld te beboeten.
Hebben jullie misschien wel even aan die chauffeurs gedacht die daar 5 dagen hebben gestaan met alle gevolgen van dien. BSS heeft me uitgelegd wat er is gebeurd en het is schandalig zoals deze mannen door de spaanse politie zijn behandeld. Als het aan de politie daar lag hadden de chauffeurs met paarden 5 dagen langs de kant van de weg gestaan en niet keurig op een stal waar de paarden goed werden verzorgd. Zowel BSS vanaf hun kantoor als de chauffeurs hebben hemel en aarde moeten bewegen om dit gedaan te krijgen. Vervolgens hebben ze 5 dagen lang keihard gewerkt van 's morgensvroeg tot 's avonds laat met behulp van advocaten (nederland en spanje) om de chauffeurs met hun auto en paarden te laten vertrekken. Mag het dan alsjeblieft zo zijn dat een stukje contact met een bezorgde (ook zeurende) klant er even bij in schoot. Ze hebben er keihard aan gewerkt om het voor een ieder zo goed mogelijk te regelen. De telefoontjes, smsjes, mails die ze qua tijd aan een klant zouden besteden konden ze beter voor de oplossing gebruiken. Eerlijk gezegd heb ik ook even getwijfeld over dit bedrijf omdat ik nog niet eerder gebruik van hun diensten had gemaakt en ze verder ook niet kende. Ik heb ze éénmaal gebeld en mijn zorg uitgesproken en ze hebben me keurig alles uit de doeken gedaan om me gerust te stellen.
Ook heb ik gelezen dat er even met naam en toenaam wordt verteld dat de eigenaar van dit bedrijf door omstandigheden in het ziekenhuis verblijft.
Ik ben altijd van mening dat je pas iets publiceert en daar op reageert wanneer je er persoonlijk deel aan hebt genomen of alle ins en outs kent......
Ik heb mogen ervaren dat dit bedrijf zijn verantwoordelijkheden zeker kent en het keurig heeft opgelost. Mijn paarden zijn er super vanaf gekomen en ik hoop dat jullie paarden dat ook zijn.
Laatst bijgewerkt door dhnicky op 16-03-12 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:42

@dhnicky : volgens mij zit je in het verkeerde topic. :o?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:42

dhnicky, joh, waar haal jij vandaan dat BSS wordt afgekraakt? Het contact verliep even stroef, maar verder wordt toch benadrukt dat het een goed vervoer bedrijf is? Vraag me haast af of jij wat anders leest dan ik :?

Limonade, spannend hoor, heel veel plezier alvast met je kanjer en ik ben erg benieuwd naar plaatjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:43

:7 }:0

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:47

Waarom moet je je in vredesnaam *schamen*. Niet leuk voor BSS maar je moet wel je klanten informeren logisch dat iemand zo reageert die van niets weet. Wellicht als je het achteraf te horen krijgt dat je het ook wel begrijpt. Als jij bij het maken van een afspraak de datums te horen krijgt waarop ze ophalen en wanneer ze hier arriveren moet je daar als klant vanuit kunnen gaan. Als ze daarbij melden dat het onder voorbehoud is omdat er uit ervaring blijkt dat er problemen zijn met overheid/politie weet je als klant ook waar je aan toe bent, maar dit is neem ik aan niet gebeurd....

Dus ja vind je reactie nogal raar....

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:48

Volgens mij is dhnicky van BSS zelf, lees zijn/haar berichten maar eens terug..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:58

Hahahaha nou inderdaad, en zich voordoen als andere paardeigenaar :'). Zeg dan gewoon gelijk dat je een link hebt/van het bedrijf bent...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:02

Ja nu komt het helemaal een beetje knullig over met het hele verhaal eromheen verzonnen. Wat je zegt Esther, zeg dan gewoon dat je van het bedrijf bent en dat je jouw kant van het verhaal even wilt vertellen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:12

Hahahaha inderdaad, en de verontschuldigingen naar de eigenaar doen. En niet open en bloot in een topic... Natuurlijk je kan er niks aan doen, maar het is altijd makkelijk wijzen en zeggen dat het niet aan jou lag. Wellicht als de eigenaars van de paarden gewoon geïnformeerd waren met: Het spijt ons dat het transport vertraagd is, we hebben problemen ondervonden aan de grens waar wij geen rekening mee hebben gehouden, onze excuses hiervoor.

Dan hadden de eigenaren van de paarden ook misschien wel geplaatst: Net gehoord van BSS dat ze vertraagd zijn door problemen met overheid/politie, kunnen ze ook niks aan doen dus helaas even langer wachten..

En dan is iedereen blij en niks geen gezeur...