Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
idefix4 schreef:Lisenka, klinkt als een vreselijk verhaal! Brrr, ik ben de mijne gelukkig allemaal al kwijt, mét het verstand wat er bij zat! Wel jammer joh, geen paardje mee. Had ik niet ergens gelezen dat je de noordzee-stranden miste om langs te galopperen?
Zilfstar schreef:DinkeyGirl: daar zit ik dus ook mee. Wie kun je vertrouwen? Wie is echt goed in zadels aanmeten. Heb genoeg hier op Bokt voorbij zien komen over verkeerde zadels. Moet er neit aan denken als ik nu nogmaals een fout zadel tref/krijg/koop. Zit ik straks met tig zadels hier. En dat geldt ook voor kopen via MP. Vind maar eens betrouwbaar iemand. Hoe weet je dat? Hoe weet je dat de particulier van wie je het zadel koopt je geen loer draait. Moeilijk hoor.
evdpanne schreef:Ik heb weer een beetje pech... Verstandkies kan niet goed doorkomen en het is nu lekker onstoken. Heb nu leuk waterstofperoxide gehad om mee te spoelen, echt vreselijk spul! Over twee weken een afspraak staan om hem te trekken. Wordt er niet echt blij van. Doet echt pijn en kan er niet van slapen...
idefix4 schreef:Ik vind het heel vervelend dat jullie me zo interpreteren om uiteindelijk iets wat heel onbenullig begon. Zo was het namelijk niet bedoeld. Weten jullie? Ik heb het gewoon intens naar mijn zin op mijn plekje. En ik wil er niet op deze manier over door hoeven gaan. Ik respecteer de persoon met wie ik mag meewerken en wil zijn naam graag hoog houden. Ik weet echt lang niet alles hoor! Ik wilde de zadelmaker waar ik leer niet meer bij naam noemen, want ik heb inmiddels wel gezien dat hier op bokt zadelmakers bij de vleet worden afgekeurd door amazones en ruiters. Bokt is bij de dienstverleners niet geliefd. Wat hier over sommige zadelmakers wordt neergetikt kan je ronduit interpreteren als smaad. Dat wil kost wat kost voorkomen op dit forum. Vandaar ieder zijn meug, wat was niet kortaf bedoeld, maar ik wilde de discussie gewoon beëindigen. En ik weet heel zeker dat er meer goeie zijn hoor! Ze zijn zich niet voor niets aan het verenigen! Maar ja, ik weet nu eenmaal meer over de werkwijze van deze ene nog.Maar er zijn er echt wel meer. Maar als hij komt, mag ik mee en dat vind ik stiekem ook erg leuk om jullie te leren kennen. Ik wil niemand iets opdringen. Blij te lezen Wanda dat het bij jou ook zo is overgekomen!
idefix4 schreef:Zowiezo heb ik al een keer aan den lijve ondervonden hoeveel mensen hier meelezen, alles kan tegen je worden gebruikt. Dat maakt mij ook erg terughoudend en onzeker als iemand me op mijn woorden blijft pakken. Ik weet echt nog lang niet alles. Nog lang niet! En ik wil ook gewoon een ander zijn of haar mening respecteren. Oké? Dan beloof ik nu plechtig dat ik niets meer zal zeggen over zadels owkee? Ieder zijn ding...
Mss moet ik er wat anders onderschrijven dan? 'Alles wat ik schrijf is goedbedoeld en met een vriendelijke glimlach getikt en niet om iemand of iets te benadelen.'
idefix4 schreef:Ik heb er nu één op mijn verlanglijstje staan, die ik een keer mag proberen. Als die het toch kan worden... wow. En dan bedoel ik geen Wowzadel. haha. Voorlopig hebben we er straks één voor Princie...
Maar over stubben hoor ik die klacht vaker hoor. Het ligt je of niet!