Even snel: als ik half 11 terug ben op stal, ben ik pas tussen half twaalf en twaalf uur thuis. Je moet toch even alle spullen opruimen, paard naverzorgen, trailer schoonmaken en wegzetten en dan nog eens een half uur naar huis rijden. Sorry maar dat zie ik toch niet zo zitten. Noorwijkerhout is ongeveer twee uur rijden bij mijn stal vandaan, hebben we wel eens eerder gedaan met de vrachtwagen. Dan lijkt me het plan van Benthe nog beter, dan haal ik Suev de volgende dag wel op. Dan hoeft het ook allemaal niet zo gehaast en op korte termijn georganiseerd te worden.
Nouvel
Geplaatst: 30-04-09 18:57
hmm, ik heb de Noordwijkerhout plannen even gemist, straks even terug zoeken...
als ik weer langs genoeg op m'n paard kan zitten wil ik ook wel mee, gaaf!
Jeetje wat erg van apeldoorn. Echt ik snap niet hoe iemand zoeits kan doen
Vandaag naar de markt in os geweest. Was erg gezellig alleen wel heel druk. Heb nieuwe kleren gekocht . 1 vestje 1 rokje en 1 legging Ook heb ik een dvd box gekocht .
Dalijk moppie eventjes longeren, even kijken hoe hij loopt. morgen komt de DA weer .
goh wat rustig hier. waarom krijg ik nu de indruk dat jullie meestal op werk of school bijreageren??? vandaag is alles dicht en toevallig is het hier dan ook stil haha.
ik zag het 6 uur nieuws, het bleek dus echt opzet te zijn. afmaken zo'n figuur, dan doet ie het nooit meer. hij was al eerder gesommeerd om te vertrekken omdat ie met z'n auto in verboden gebied was. je zal er maar staan...
jasmijn: spannend joh morgen. gaat ie met furia op de wei?
malin: dat wordt idd wel erg laat ja. ik kan natuurlijk ook komen als jij er al bent, mij maakt die late avond niet zoveel uit. dan kun jij overnachten en rijd ik weer meteen naar huis. zijn er inmiddels meer geinteresseerden in een strand-duin-ritje? in eerste instantie zouden malin, ilona en ik gaan maar meer vind ik ook best. in welke periode zijn die opspuitingen ilona?
Nouvel
Geplaatst: 30-04-09 21:46
frank, volgens mij is 'ie inmiddels overleden...
echt onvoorstelbaar dat er zulke mensen bestaan...
hier alvast een paar stoere plaatjes van mijn 'race-barokkie' vandaag
concentratie, even goed kijken hoe de concurrentie het doet
Ok, eindelijk is alles rond, en kan ik gaan bekennen wat ik enkele weken terug al van de daken wilde schreeuwen. Het is ook gelijk de reden waarom ik zo weinig reageerde (mijn oprechte excuses, las wel trouw mee).
Vanaf morgen zal ik, naast mijn fultime baan in de zorg, de exploitatie van de pensionstal gaan waarnemen, geheel voor eigen risico. Dat wil dus zeggen dat ik alles ga regelen, doen, en verantwoordelijk ben. De huidige staleigenaar ziet het niet meer zo zitten, en overname (het eerste idee) is om diverse redenen geen optie. Voorlopig zal ik ernaast moeten blijven werken, het is immers geen baan waarin je goud geld verdient, en momenteel staan we niet vol. Dit niet vol staan bied echter wel kansen om de boel eens flink aan te pakken. In de winter gaan er 2 stallen in de nabije omgeving dicht, verwacht dus zeer zeker nieuwe klandezie. Toch een aardige stap op weg naar de vervulling van Pennymeisjesdromen
Ik wil jullie bedanken voor het meedenken wat er met moppie mis kan zijn .
Moppie liep in draf 3 minuten goed en daarvoor en daarna echt bagger .
borderjay
Geplaatst: 30-04-09 22:12
ellis Stoer!!!
Benthe Leuk joh!
pfffff,ik zit ook al de hele dag heen en weer te zappen voor nieuws over Apeldoorn.Zó dichtbij...Het plan was om er vandaag heen te gaan met de kids op de fiets,maar doordat mn dochter andere afspraken had gemaakt hebben we er vanaf gezien....gelukkig maar!
Nouvel
Geplaatst: 30-04-09 22:16
frank, ja ik hoorde het toevallig ook net toen we even bij mijn ouders waren voor een bakkie... tja, zulke mensen kun je in de samenleving beter kwijt dan rijk zijn...
utixo, jee wat gaaf zeg! wel heel zwaar naast je baan, maar wel super cool! gefeliciteerd en veel succes!
edit, bedankt allemaal, vond ze zelf ook wel stoer, en vond vooral 't spook erg stoer vandaag, ze heeft 't zo super gedaan! en dan ik met m'n geklungel, moet nog veel leren...
Machonito
Geplaatst: 30-04-09 22:19
Benthe hopelijk gaat de stal de goede richting op nu jij daar gaat waarnemen. en dat het lekker vol komt testaan. ik heb een en ander al gehoort van Ilona.
ene ik mag toch wel komen logeren met Baron
Zeg Frank en diegene die ook hier naar toe gaan waneer gaan jullie dan naar Monster mischien ook leuk dat ik ook kom. tenzei jullie mij niet erbij willen Jesse gooi ik wel bij mijn ouders die ook in Monster wonen.
Filpjes gezien van Jou leuk paardje hoor over rij techniek laat ik aan een ander over ik bemoei me daar nooit echt mee ik ben bang dat ik net de verkeerde aanwijzing zal geven
Leuke foto,s die ik voorbij heb gekomen
Oja Benthe hoe gaat het met Irma
sorrie ik reageer eventjes niet op iedereen mijn hoofd staat er niet zo bij
Maar verder iedereen bedankt voor jullie mooie woorden en steun Maandag word mijn schoonzusje gecremeerd
Jeetje wat een drama zeg in Apeldoorn echt een gek die moeten ze voor het heleleven opsluiten liefst ophangen maar dan doen ze hier weer niet Zal nu de koningendag voor altijd verpest zijn door zo een gek
Marcel en ik hadden een oranje s-hirt aan en Marcel was net Jesse zijn flesje aan het geven voordat we weg zouden gaan om koningen dag tevieren (eventjes alles uit mijn hoofd gooien) en we keken ondertussen ook naar de tv tot het gebeurde dat ie gek aan kwam racen en zoveel slacht offers bracht. we zaten met onse mond open van dit kan niet is niet waar
we hebben dit nog gevolgt en we hebben maar de oranje T-shirts uit gedaan en een zwarte aangedaan we zijn niet meer wezen vieren. we zijn maar wezen fietsen en de paarden op het land gezet (ja Baron mag ook weer lekker op het land .
Bah ik vind het zo erg ook omdat er kinderen tussen zit
Zo stop ermee ben erg moe dus ga maar naar bedje toe
tsjillert
Geplaatst: 30-04-09 22:23
zo dan ook weer thuis van het oranje feest welis waar met een flinke domper zeg wat een malloot is dat zeg hebben toch wel tussen door steeds ff naar het nieuws gekeken
heb nu nog een kippevel gevoel als je die beelden ziet brrrrrrrrrrr
branka was leuk he alleen dat terras zonder cola hahah alleen sambuca he en thee hihihi en hij is nu weg hoor dat sms`je dag mevrouw doos
frankiej
Geplaatst: 30-04-09 22:29
gab: idd misschien maar goed dat je niet geweest bent. benthe: gaaf joh. schouders eronder en succes meid!!!! heidi: tuurlijk mag je mee, wat mij betreft dan
oja nog vergeten te melden: vanavond des een stukkie lager in tempo gereden, dat liep lekker!!!! op de linkerhand ging ie al hele stukken goed op de achterhand lopen, op de rechterhand heeft ie daar meer moeite mee. maar zelf zit ik ook niet recht: m'n bovenlichaam is iets naar rechts verplaatst t.o.v. m'n onderlichaam. dit is bij mij ook zichtbaar in de spiegel op bijv. de badkamer. maar we boeken dus vooruitgang. verder heb ik het idee dat de hormonen al minder worden, hij wordt al een stuk rustiger bij de (hengstige) merries
frank, super dat het rijden steeds beter gaat en dat 'ie zich ook beter gaat gedragen!
vond nog een stoere foto net, die plaats ik toch nog even...
BrankaZ
Geplaatst: 30-04-09 23:06
madelief88 schreef:
Cloris: 1 dag voor mijn verjaardag, grappig En als ik het me goed kan herinneren is Branka dan jarig (kan ook zijn dat ik helemaal verkeerd zit hoor, dus BRanka correct me if i'm wrong).
Nabrander, maar Branka is nu aan het bijlezen En correctie: Branka is in juni jarig
Romyv
Geplaatst: 30-04-09 23:58
goede avond!!!
ik zit iedereen zn profiel even door te spitten, wat een geweldige paarden staan er tussen zeg!!! Ongelovelijk hoe gaat die spaanse beesten zijn ook!!!
Die foto's van de marathon zijn gaaf! ziet er super stoer uit knap dat je het kan!
pff, ik moet mn bedje in.. morgen werken heb 2 sollicitanten, een vergadering en een belangrijk klantbezoek dus hoef me niet te vervelen hahaha Jullie vrij? of zijn er mede-lotgenoten
Ik moet ook werken, eerst uiteraard de stallen, van 09u tot uurtje of 12, en dan om 14.30u beginnen tot 22.30u. Daarna hooi geven, ben rond middernacht weer terug op de bank.
Prinslover
Geplaatst: 01-05-09 00:47
Benthe: Jaa, jippie . Je vader had er ook al zin in.. zag hem net op stal en hij had al grote plannen hoe het aan te pakken .
Ellis: Weer van die knappe plaatjes . Wat doet spookje het goed! Die is eigenlijk ook veelzijdig he...
Frank: Haha... dat heb je volgens mij wel goed . Ik heb het nu ook niet druk op t werk.. verveel me eigenlijk best wel heel erg Dan is bokt een goed tijdverdrijf . Maar ach.. hoef je niet zoveel bij te lezen toch .
Heidi: heel de K'dag is meteen bedorven ja allemaal door 1 gek..... ongelovelijk
Gab: Woooooow... anders ben je even heel blij dat jij niet geweest bent!!!! Je had er maar gestaan................
Moppielover: Succes met de DA! Hopelijk meer duidelijkheid!
Vandaag vriendje meegesleurd naar stal! Om even wat plaatjes te maken van mij en Chick. Had weer zo'n dolle bui.. De bandages waren binnen, en ik had clips voor aan me borsstuig gehaald, dus wie moesten weer even 'verkleed' .
Alvast ff snel 1 plaatje... en nu héél snel gaan slapen, morgen nog een ochtendje werken..
Leuke fotos voorbij zien komen. Ben even ego, heb het uitgemaakt met mn vriend.. Ik had het erg leuk met hem, maar meer tijdens het stappen ofzo.. De vlam was er niet meer helaas..
Paardjes gaan goed, staan vannacht voor t eerst buiten..