Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Utixo schreef:Het is echt alleen op het witte he? Het is een rare plek om te verbranden, maar het ziet er echt heel erg uit als brandwonden. Dat zou wel de zon verklaren. Bandageren zou ik juist niet doen, het word er erg warm onder en gaat lopen broeien. Dit bevoorderd de genezing niet. Inderdaad zonnebrand met een hele hoge factor, en voor de brandwonden wat calendulazalf.
Oef, wat was Utixo net vervelend. Ik stapte al chagrijnig op, en eigenlijk moet ik dat ook niet doen, maar hij moest even gereden worden. Enfin, we zaten in een mooi drafje, en ik wil een paar passen schouder binnen inzetten. Gaat die @$!% in staking, in de ankers en verzet gewoon geen stap meer. En ik heb echt niet zo heel vriendelijk gevraagd of hij weer naar voren wilde, helemaal niet na 5 minuten stilstaan. Ik kan een hoop hebben, zolang paarden maar blijven bewegen. Maar Utixo stond gewoon stil, echt stil, en dan ontplof ik gewoon. Enfin, uiteindelijk maar even 4 passen halsstrekken in stap gedaan en afgestapt. Ik verloor echt mijn geduld, en daar schoten we al helemaal niet mee op. Maar oeh, wat kan ik daar link om worden. En hij kan het gewoon, maar hij heeft 3 weken buiten gereden en heeft er dus gewoon geen zin meer in.
JeanleGrand schreef:Lisenka zegt dat we een Retriever Pup hebben, maar volgens mij is het een ijsbeer !!