Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
madame vindt het leuk om over me heen te denderen, en helaas is ze geen kleintje meer dus ook niet meer zo makkelijk weg te duwen
dus toen kreeg ze een tik en begon ze rondjes te rennen en te bokken en te doen, op haar lompe manier haha.. en visa deed ook mee, daar was ik wel blij mee dan weet ik iig dat ie niet veel pijn heeft
ik mag er nu niks opsmeren van de Va
mag ze eigenlijk ook niet bandageren mja wil niet dat he erger wordt..
Heb een beetje weinig nachtrust gehad.

Utixo schreef:Het is echt alleen op het witte he? Het is een rare plek om te verbranden, maar het ziet er echt heel erg uit als brandwonden. Dat zou wel de zon verklaren. Bandageren zou ik juist niet doen, het word er erg warm onder en gaat lopen broeien. Dit bevoorderd de genezing niet. Inderdaad zonnebrand met een hele hoge factor, en voor de brandwonden wat calendulazalf.
Oef, wat was Utixo net vervelend. Ik stapte al chagrijnig op, en eigenlijk moet ik dat ook niet doen, maar hij moest even gereden worden. Enfin, we zaten in een mooi drafje, en ik wil een paar passen schouder binnen inzetten. Gaat die @$!% in staking, in de ankers en verzet gewoon geen stap meer. En ik heb echt niet zo heel vriendelijk gevraagd of hij weer naar voren wilde, helemaal niet na 5 minuten stilstaan. Ik kan een hoop hebben, zolang paarden maar blijven bewegen. Maar Utixo stond gewoon stil, echt stil, en dan ontplof ik gewoon. Enfin, uiteindelijk maar even 4 passen halsstrekken in stap gedaan en afgestapt. Ik verloor echt mijn geduld, en daar schoten we al helemaal niet mee op. Maar oeh, wat kan ik daar link om worden. En hij kan het gewoon, maar hij heeft 3 weken buiten gereden en heeft er dus gewoon geen zin meer in.
? Paardjes kunnen soms leuke fratsen uithalen om wat te mogen doen
Zou kan shannon aan de longeerlijn soms ineens omdraaien in stap of even net een beetje meer de andere kant op galopperen, want mijn reactie is dan dat ze door moet lopen..dus of lekker galoperen of wat mogen draven 

Maar had het al wel een beetje gepland deze week 
Dus vriendin gebeld of die op sita mee wilde rijden en ze kon
Ik scheet hem wel van te voor..maar het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat ze nogal schrikachtig zou zijn en wat van links naar rechts zou gaan, maar ze was vrij relaxed en vond het wel best. Natuurlijk waren er wel wat spannende dingetjes, maar ze ging er niet vantussen en bleef goed bij me (en bij sita:P waar ze 1x bovenop sprong) Maar we moesten ook door een padje met waaiende blaadjes en mais, niet eng, toen langs een camping waar net een fietstocht ofzo was. Dus onder een groot spandoek door..een vlaggetje..roepende kinderen...maar dat deed dr niks. Alleen toen echt het bos instapte moest ze over een badmuts, dus dat werd een been, ander been en toen allebei de achterbenen tegelijk...Lekker snugger. Maar ze liep heerlijk in het bos, wel wat ruimer en krachtiger door iets spanning, maar dr hoofd liet ze lekker zakken, dus meteen maar even gebruik van gemaakt om te kijken of ik dr op verschillende hoogtes kon krijgen. Als ze het dan toch aangeeft
En natuurlijk goed beloond! Op de terugweg stapte ze zonder moeite over de badmuts heen. Alleen als we bijna thuis zijn is er ook een stal met 2 rotweilers die ineens tegen het hek omhoog springen en blaffen, normaal geen probleem maar daarnaast loopt het pad een halve meter af best steil. Dus eve afgestapt, meteen doorgelopen en ook weer opgestapt! Ik ben dus heel trots op mezelf:P en mn knol!!
En ik krijg de foto's die van de week gemaakt zijn! 

Was Johan niet zo gecharmeerd van

Jullie wonen volgens mij ook niet heel ver bij elkaar vandaan...

Best fijn!

JeanleGrand schreef:Lisenka zegt dat we een Retriever Pup hebben, maar volgens mij is het een ijsbeer !!
Echt een schatje!
na lange tijdt gelukt nou dacht lekker ff aan draven wat denk je djemo dacht heee ik kan ook met mij hoofdt tussen mijn benen en hij zou zo ff gaan bokken dus ik gelijk u denkterom ff gerdaaft en weer gaan stappen veel overgangen rijden doe ik dan met djemo lekker allemaal rechte stukken dus wel erg goed van hem later weeer draven en hij donderstraal deed het weer .en gisteren ben ik ook gaan rijden in de binnen bak en bokke !!!! dat hij deed hij gaat uit proberen maar helaas voor hem dan heeft hij wel een streng baasje