Ik heb zo´n moppie gezien, alleen neit de makkelijkste en daardoor maar een VP van 1250, geen papaier overigens.
Jammer dat het geld me niet op de rug groeit, anders had ik het wel geweten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lisenka schreef:Met Perlita gaat alles heel goed gelukkig.
Heb net bericht van de kliniek gehad, dat haar waarden nu op een goed peil zijn. Morgenochtend halen we ze weer op. Ik vind het ook maar niets zo´n lege stal en maar 1 veulentje die naar je hinnikt. Het zijn werkelijk zulke lieve schatjes. Moet nog wel antibiotica blijven spuiten tot maandagavond. Ik heb er zelf een hekel aan, maar ja wat moet dat moet.
Furia schreef:Hebben hier mensen ervaring ermee dat je ruin nadat hij gecastreerd is veel schrikkeriger is?
Fuurtje schrikt namelijk veel sneller de laatste tijd.
Morgen les met hem, komen er weer foto's.
DinkeyGirl schreef:Furia schreef:Hebben hier mensen ervaring ermee dat je ruin nadat hij gecastreerd is veel schrikkeriger is?
Fuurtje schrikt namelijk veel sneller de laatste tijd.
Morgen les met hem, komen er weer foto's.
Ja dat heb ik ook! Grappig dat jij dat ook hebt, ben benieuwd hoe dat zal zijn voor bv Sam en Enno?
redina schreef:dit is bekend. omdat ze eerst hengst waren dachten ze dat ze de hele wereld aan konden. als ze iets eng vonden dan ging hun ego voorrop zeg maar.
dat stukje is nu weg dus nu moeten ze het in hun hoofd doen en komt het dus op zelfvertrouwen aan heb ik mij laten vertellen.
Enno heeft hier nog geen last van. Sterker nog. De enge dingen zijn nu juist minder eng. Maar ja voor hoelang.....