TessJazz schreef:Zeker.... ik heb wel 300 reacties gehad over hoe wat waarom.. soms moet je niet egoïstisch zijn maar kiezen wat voor je paard het beste is. Loslaten is ook houden van.. mijn droom paard... mijn spirit...
Lig al vanaf sinds dat ik het besluit maakte continue te janken.
Ik zeg altijd kies het beste voor je paard soms al is dat boven je eigen geluk

Vreselijk, met het risico in herhaling te vallen excuses als dat zo is.
Is het niet mogelijk je plannen aan te passen dan? Als het zo zwaar valt
Maar het is een prachtig dier en ongetwijfelt is er iemand die met hem kan wat hem gelukkig maakt.
Maartje_M schreef:Kelly ze is inderdaad nog redelijk onbespierd, maar ze is al veel bespierder dan toen ik haar kocht. We rijden inderdaad, zijn nu weer aan het oppakken en ik merk wel dat ze daar beter van wordt. Ze werkt ook heel graag onder het zadel. Ik kan haar onder het zadel beter begeleiden dan van de grond, daar wordt ze een beetje nerveus en druk van waardoor ze juist haar rug weg gaat drukken.
Deken krijgt ze op indien nodig, maar met deze temperaturen staat ze daar alleen maar onder te zweten
Wat zou je bijvoeren om haar te helpen?
Ik zou eiwitten bij voeren, lucerne als ze er tegen kan (Diva niet) of anders sojaschroot ofzo.
Hier lang gevochten tegen wegterende spieren, als ik mijn dekenbeleid perfect op orde heb (dus ook in de zomer geen regen erop) blijft ze wel rond. 1 bui erover of de kou op de spieren en ze heeft niets meer over
Het gaat gigantisch goed met Diva, ze gaat relaxed in haar eentje mee op buitenrit. Met of zonder mijn vriend die hard loopt ernaast. Gewoon echt waar ik van droomde
[ [url=m/QSEBjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van Kim krijg ik regelmatig updates, die is echt pennypony nu