Astrid: Jeetje, wat een hoop gedoe zeg. Wel fijn dat BSS hun excuses hebben aangeboden. Ik duim dat het nu allemaal voorspoedig gaat.
Charise: Nogmaals welkom Wat een knapperds heb je zeg
Geeske: Super dat ze zo netjes aansprong zeg
Mies: Wat leuk dat jullie al m1 startgerechtigd zijn zeg
Denise: Fijn dat je zaterdag gaat rijden Alvast veel plezier hoor. Ben benieuwd hoe Heike het gaat doen.
De hoefsmid is gister geweest en heeft de dames weer netjes bekapt. Volgens hem kunnen we weer voorzichtig aan de slag met Nikita Ze loopt weer helemaal zuiver in stap. Draf is nog wat gevoelig maar wel bijna helemaal zuiver
Buitenzinnig
Geplaatst: 14-03-12 18:27
Limonade schreef:
soeske schreef:
Vind ik niet As..
Ik snap je niet, haha Vind je het ook geen manier van zaken doen?
Vind het idd ook een aparte manier van zaken doen ja, staat er wat knullig haha.
Denise, oh, spannend na zo`n tijd weer rijden, ben benieuwd hoe het gaat!
Limonade
Geplaatst: 14-03-12 20:27
Hij is onderweg!! Laden ging allemaal goed, is nu 600 km rijden naar de vrachtwagen van BSS. Hadden veel problemen met de Portugezen daar zo, ze wilden de papieren niet uitgeven omdat er geen huisnummer bekend was. PFFTT. Uiteindelijk toch gelukt. Hij komt daar vannacht aan, en dan is het de bedoeling dat BSS vannacht of morgenochtend gaat rijden. Geen idee hoe lang het dan duurt, maar ik verwacht dat het 2 dagen rijden zal zijn.
Wauw spannend zeg! Ik zou helemaal zenuwachtig zijn en de kilometers aftellen!
Zal wel een cultuurshock voor m zijn
Buitenzinnig
Geplaatst: 15-03-12 13:41
Miichelle90 schreef:
Ja zullen onderweg ook wel even in een stal geplaatst worden, natuurlijk tussentijds voeren.
Hoop dat die goed van transport afkomt! Is altijd zo spannend
Vanuit Spanje gaan ze vaak in 1 ruk door.. Vind ik zelf ook een prettiger idee trouwens, als ik een paard zou importeren. Ga maar in 1x door, hoeft hij tussendoor ook niet op een vreemde stal te staan, weer de wagen in, etc.
Idd, wel even iets minder kans op verkeerd weer opladen of dat er iets fout gaat bij het uitladen tussendoor... Moe worden de paarden toch wel en ik neem aan dat er gewoon 2 chaffeurs zijn die elkaar af kunnen wisselen. Dan schiet het tenminste een beetje op! Maaaar, HIJ KOMT!! haha, das nu toch wel echt een fijn idee. Kun je je stalletje gaan klaar maken, spulletjes uitstallen enz enz. Ik had echt al alles klaar staan voor mijn paardje kwam Das alleen al zo leuk!
Haha, Amo al 1 balletje zichtbaar! Hopelijk worden dat er toch echt wel 2! Nikita loopt al weer beter Als de draf nog niet zuiver is, dan stap je toch gewoon lekker?
Mensen, WAT EEN WEERTJE!! Heb helemaal zin om mijn knollie naar huis te halen en weer lekker in het land te hebben staan, wat poetsen, lekker buiten in de bak rijden... Maarja, we zijn het land aan het aanpassen, net opnieuw bemest en we gaan er een houten hek omheen plaatsen dus alle palen zijn we er uit aan het halen. Een dikke puinhoop dus, en geen plek voor een paard Maar houten hekken vind ik wel echt super mooi, dus dat lijkt me wel gaaf. En voor mijn gerustheid is dat ook fijner, want ik denk dat mevrouw iets meer respect heeft voor een houten hek met een stroomdraad dan alleen een stroomdraadje....
Limonade
Mensen wat een heerlijk weer ik zit nog tot 17 uur op me werk en ben al klaar dus zit nu een beetjje te niksen en naar buiten te kijken echt een beetje baal dag
Limonade
Nou.... ze zijn onderweg! Gaan in 1 keer rijden, verwachting is op dit moment morgen einde van de middag!! OH MY! Maar ik ben dan aan het werk, dik vet balen. Kan ook echt niet vrij krijgen. Dus ik hoop dat het een paar uur vertraagd ( file ofzo ) zodat we er 's avonds heen kunnen. We hebben oppas, dus dat moet goed komen.
Limonade
Hallo Kan ik me hier melden om ook mee te kletsen? Mijn naam is Cindy en ik ben 34 en rijd op dit moment 2 Friezen, hiervoor een trekpaard en daarvoor heb ik diverse paarden zelf gehad, ik houd altijd wat meer van de echte paarden, niet te iel allemaal.
moppielover
Geplaatst: 15-03-12 18:52
Heey
Cindy: Welkom hier Echt heel fijn dat je nu deze 2 knapperd mag rijdens.
Astrid: Spannend hoor Super dat hij eindelijk onderweg is.
Geeske: Nog even geduld, dan staat ze straks weer lekker thuis
Net heerlijk een beetje grondwerk gedaan met Nikita. Heb haar laten stappen en als ze wou draven mocht ze dat maar ik heb het niet van haar gevraagd. Ze loopt nu in draf ook helemaal zuiver Ze is een klein beetje stijf maar het valt me absoluut niet tegen hoe ze loopt. Lekker 15 minuutjes met haar gewerkt. Ze leek het fijn te vinden om weer wat te kunnen doen.
Lkkr joh van nikita fijn dat draf nu ook zuiver is
En welkom cindy 2 knapperts rij je nu.
Ik zat gisteren foto's van amortje te kijken wat is die verandert in minder dan een jaar tijd echt leuk om te zien. Ook gelijk een speeldate afgesproken voor hem met zn toekomstige weide maatje dus ben benieuwd hoe de 2 heren zich gaan gedragen