Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
borderjay schreef:Anoek Hoe doen ze dat dan "bij jullie in de omgeving"? Koopt iedereen daar een nieuw zadel dan? Blijven alle zadels op MP over bij jullie in de buurt![]()
Soms duurt het even voordat je wat passends hebt...ik heb eens een hulsebos gehaald en weer terug gebracht,een KN gehaald en weer terug gebracht...toen een Passier GG gehaald en die leek aardig te passen,dus toen voor de zekerheid john kool gebeld,en die bevestigde mijn vermoedens dat ie goed lagEen jaar lang plezier van gehad voor maar 300 euro,maar nu werd Moreno er te breed voor en weer verkocht voor 750 euro
![]()
Nu dus weer een 2e hands (Zaldi Lusitanus) via een advertentie gekocht,en die laten passen door Marcel en op maat laten maken bij Callista....
Annash schreef:Mijn huidige zadel ben ik ook via MP aangekomen en ik ben er werkelijk dolgelukkig mee. Als ik ooit een nieuwe moet wil ik kijken of het weer dezelfde kan worden! Als het ligt op het paard dat ik dan rij
borderjay schreef:Ligt het aan mij Anoek,of kom je nogal geïrriteerd en vijandig naar mij over?
Ik schrijf alleen dat er meer wegen naar Rome leiden,en wat mijn ervaringen zijn,daar antwoord jij op:
Fijn voor je, dat het jou zo lukt! Ieder zijn meug. Zo werken ze in mijn omgeving in elk geval niet, zoals jij nu vertelt.
lekker vriendelijk![]()
En gelukkig zijn er meer mensen die op dezelfde wijze aan een zadel komen lees ik hier net...dacht al dat ik helemaal raar bezig was met een zadel op marktplaats kopen
borderjay schreef:Ligt het aan mij Anoek,of kom je nogal geïrriteerd en vijandig naar mij over?
Ik schrijf alleen dat er meer wegen naar Rome leiden,en wat mijn ervaringen zijn,daar antwoord jij op:
Fijn voor je, dat het jou zo lukt! Ieder zijn meug. Zo werken ze in mijn omgeving in elk geval niet, zoals jij nu vertelt.
lekker vriendelijk![]()
En gelukkig zijn er meer mensen die op dezelfde wijze aan een zadel komen lees ik hier net...dacht al dat ik helemaal raar bezig was met een zadel op marktplaats kopen
idefix4 schreef:niet helemaal....Mijn onderschrift zegt genoeg en wie een mening van mij wil pb't me maar.
Lisenka schreef:idefix4 schreef:Welke neem je mee naar NH?
Dat ziet er tof uit! Chantal is ook goed en Jamai... Een mooi gezelschap! Ziet er uit als intens genieten!
Neem geen paarden mee naar NH. Ga in het huis van een vriendin op de paarden passen.Zij heeft een paar jaar terug mijn merrie Navelle gekocht. Neem Banjer wel mee.
Ze zijn inderdaad alle vier heel goed en ik vond het heel leuk in elkaar gezet. Jan en ik hebben er beiden van genoten.