[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:10

Wat fijn dat ie er al is zeg Haha!
Altijd leuk, een pup in huis!

Saida: Veerle was ook zo, en nog steeds trouwens, ben er ook een keer afgevallen omdat er een boomblaadje langswaaide Clown

Maar ze is wat dat betreft sinds ik klassiek rijd helemaal veranderd. De rust zit er eindelijk in! Bij haar was het niet alleen een pittig karakter (wat ze dus nog steeds wel heeft), maar ook gewoon heel veel onrust en stress!

Ships, nog 2 uurtjes! Vannacht al heeeeel raar gedroomd! Hopen dat ik vanavond de staleigenaar kan bellen dat ik volgende week met een poownie kom!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:34

Rintske wordt ook klassiek gereden.
Ik krijg les en hulp van mijn instructrice die zelf klassiek rijdt met haar 4 andalusiërs.
Ik denk dat het meer verzet was omdat ze na 2 weken luieren nu weer aan de bak moest! Haha!
Ze is nu eenmaal een pittige friese tante, met een dominant trekje.
Aan mij de taak om haar concequent op te voeden en te behandelen.

Veel plezier vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:36

Dankjewel Haha!

Ik bedoelde het ook niet dirrigerend of wat dan ook hoor, meer gewoon dat ik het heel erg herkende Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:09

Even opnieuw een stipje, want ik krijg geen mailtjes meer Verward van dit topic!

Verder heb ik het heel erg druk, dus ben even in de meeleesmodus Haha!

Doei! naar iedereen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:36

Robijntjah schreef:
Dankjewel Haha!

Ik bedoelde het ook niet dirrigerend of wat dan ook hoor, meer gewoon dat ik het heel erg herkende Lachen

Haha! Zo vatte ik het ook helemaal niet op, hoor! Haha!

Malin -> Doei! terug!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:26

@ _Saida_ Ja Nagelbijten / Gniffelen slechte zaak dat ik weer zolang niet ben geweest Scheve mond*foei*
Mja gaat niet zo goed met paard dus steek er veel tijd in natuurlijk... met ymkje daarin tegen gat het super en lekker drammerig Nagelbijten / Gniffelen

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:26

Hallo meiden! (En jongens misschien)

Ik hoopte dat ik me bij jullie mag voegen Lachen . Ik ben Kate en heb altijd al een stille facinatie voor barokke paarden gehad, maar de paarden die ik reed zijn altijd Nederlandse Warmbloeden geweest, met uitzondering van mijn huidige paard Roco. Ik vind Barokke paarden echt waanzinnige beesten, maar op de een of andere manier zag ik het niet gebeuren dat ik zelf zo'n stoer type zou bezitten. Tot vorige week, want toen ben ik een heel speciaal paard tegen gekomen. Een 4 jarige merrie, net uit het land en zo groen als een blaadje, die in een groot gebied is opgegroeid in een grote groep en nog weinig mensen gezien heeft. Ik ben toevallig tegen dit paardje aangelopen en kon een weekje met haar optrekken. De merrie is een halve Andalusier x van alles, een paard van rond de 1,63 met een hele bijzondere kleur, ze is namelijk valk. Prachtig behang, gitzwarte benen en werkelijk een plaatje om te zien. Halverwege de week was ik eruit en afgelopen zaterdag heb ik haar gekocht! Ze heet Sienna de Verano, dat laatste is afkomstig van de familie die haar gefokt heeft, die van Zomeren heten. Ik ben ontzettend blij met haar!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:04

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:12

Jasmijn: Jeetje meid!! Verdrietig Ach gut Ik stuur je even een pb..

Lisenka: Wat super dat Banjer al thuis is!! En al gelijk in de sloot beland Ach gut Arme jongen, als dat al gebeurd op zijn eerste dag bij jullie... Knipoog

Saida: Haha, volgens mij is Rintske echt een vrolijke dame! Krijgen we weer snel foto's van haar te zien?!

Michelle: Ik vond de dierentuin ook erg mooi gemaakt, ze hadden niet heel veel diersoorten, maar de shows die ze geven maken dat dan weer goed! Hier in Emmen hebben we ook zo'n prachtige dierentuin, alleen is hun dierencollectie wel wat uitgebreider!
Je kan inderdaad beter wat korter een heel gelukkig paard hebben, dan heel lang een ongelukkig paard!
En meeten is een optie, ligt er wel aan welke datum natuurlijk...

Jolyn: Erg he die spanning, ik zit stuiterent te wachten op een telefoontje van Aline of mijn veulen er al aankomt en ik heb ook al heel wat enge, maar ook leuke dromen gehad erover!

Kate: Welkom!! Nu ben ik wel erg benieuwd naar een foto van je nieuwe aanwinst!

Ik ben weer thuis! De treinreis vond ik wel weer zoals gewoonlijk erg lang, maar het was de moeite waard! En dan vanavond Tibi rijden en Cedro!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:27

Barroco: Dat is rot zeg Ach gut , sterkte ermee!

Zasread: Dankje! Ze staat nog 2 maandjes bij de groep in het hoge Noorden, dus ik kan voorlopig nog geen foto's plaatsen helaas. Ik kan echt niet wachten om haar op te halen! Maar zodra ik ze heb, zijn jullie de eerste Lachen

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:36

Jasmijn, ook hier nogmaals veel sterkte gewenst. Het zou idd fijn zijn als hij je zelf die steun ook nog een beetje kon geven om het te kunnen verwerken Ach gut

Kate, welkom hier! Het 'hoge noorden'..., hoe hoog is dat precies? 'k Zit zelf ook aardig noordelijk, maar nog niet toppiehoog Knipoog

Sanne, ik moet er telkens aan denken, dat als ik je nu zou bellen of sms-en dat je hart dan waarschijnlijk een paar slagen overslaat Haha! Dus geen nieuws nog wat dat betreft. Wel heeft ze vannacht voor het eerst de birth alarm om gehad. We hebben gelukkig door mogen slapen, dus hier nog geen slapeloze nacht (tegenover al 3 van jou???)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:40

Aline schreef:
Sanne, ik moet er telkens aan denken, dat als ik je nu zou bellen of sms-en dat je hart dan waarschijnlijk een paar slagen overslaat Haha! Dus geen nieuws nog wat dat betreft. Wel heeft ze vannacht voor het eerst de birth alarm om gehad. We hebben gelukkig door mogen slapen, dus hier nog geen slapeloze nacht (tegenover al 3 van jou???)

Nog geen kegelen dus? Volgens Johan komt het veulen of van zondag op maandag of van maandag op dinsdag...
Maar ik wil er wel bij zijn hoor als het geboren wordt, dus geef mij maar ook zo'n birth alarm op afstand!!!
(sjit, daar gaan mijn hartslag alweer naar 180!)

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:47

zasread schreef:
Nog geen kegelen dus? Volgens Johan komt het veulen of van zondag op maandag of van maandag op dinsdag...
Maar ik wil er wel bij zijn hoor als het geboren wordt, dus geef mij maar ook zo'n birth alarm op afstand!!!
(sjit, daar gaan mijn hartslag alweer naar 180!)

Hee, ik dacht dat Johan dacht dat het maandag of vrijdag werd?? Is hij al van gedachten veranderd inmiddels? Knipoog
En jij dacht woensdag de 13e...
En wij denken maar niet, en wachten gewoon af Haha!
Ja ik kan jou ook een singeltje om doen, kijken wie er het eerste gaat liggen en weer oprijst, hahaha.

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:49

O trouwens, nee er wordt nog niet gekegeld. Als dat zo zou zijn, dan had je PER DIRECT een sms-je of telefoontje van me gehad!!! Wow! Tot nu toe is het hier dan namelijk zo geweest dat het veulen dan diezelfde dag of nacht nog geboren werd.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:50

Aline schreef:
Hee, ik dacht dat Johan dacht dat het maandag of vrijdag werd?? Is hij al van gedachten veranderd inmiddels? Knipoog
En jij dacht woensdag de 13e...
En wij denken maar niet, en wachten gewoon af Haha!
Ja ik kan jou ook een singeltje om doen, kijken wie er het eerste gaat liggen en weer oprijst, hahaha.

Het is nog steeds maandag, maar hij heeft er rekening mee gehouden dat maandag begint om 00:00 en eindigt om 23:59.... Vandaar zondag op maandagnacht en maandag op dinsdagnacht...
En ik ga toch stiekem met Johan zijn voorspelling mee, want ik wil het liefste dat het er nu spontaan uitfloept!! Ik word namelijk gek van nieuwsgierigheid!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:54

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:55

zasread schreef:
ik wil het liefste dat het er nu spontaan uitfloept!! Ik word namelijk gek van nieuwsgierigheid!!

Nou, ik ga nu gelijk weer even voor je bij haar kijken dan Vork
Maar op de uitslag moet je nog even wachten, want ik ga daarna gelijk even ons zwarte manneke langeteugelen. Toedeloe!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:59

Aline schreef:
Nou, ik ga nu gelijk weer even voor je bij haar kijken dan Vork
Maar op de uitslag moet je nog even wachten, want ik ga daarna gelijk even ons zwarte manneke langeteugelen. Toedeloe!!

Nu word ik helemaal gek.. Dat is gemeen van jou! Tong uitsteken

Veel plezier met Ulises!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:45

Heerlijk, dat jonge spul! Altijd leuk, veulentijd. Hoewel, altijd, ik las in de opening dat er nogal wat pechvogels in dit topic zitten Ach gut

Aline, Sienna staat ergens omgeving Een (bij Norg)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:15

Jasmijn: Sterkte!! echt K*t voor je!

Sorry maar ik doe even ego en morgen uitgebreide reactie..
maar

Ik heb op Shannon een buitenrit gemaakt!!!

*LOL* En het ging goed! Zelfs gegalopeerd!!! Ze was helemaal niet schrikachtig of gespannen, natuurlijk wel een beetje in het begin maar ze deed het echt heel goed. Ze liet ook dr oortjes lekker wapperen aan de zijkant en ahhhh *is er nog plek bij saida op de roze wolk Tong uitsteken* en aaaah super super knol!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:19

Mies_Apollo schreef:
Ik heb op Shannon een buitenrit gemaakt!!!

*LOL* En het ging goed! Zelfs gegalopeerd!!! Ze was helemaal niet schrikachtig of gespannen, natuurlijk wel een beetje in het begin maar ze deed het echt heel goed. Ze liet ook dr oortjes lekker wapperen aan de zijkant en ahhhh *is er nog plek bij saida op de roze wolk Tong uitsteken* en aaaah super super knol!

Oppietoppie Michelle OK dan! , je hebt ook nog maar een paar weekjes voor een bom-proof dressuurpaard (je streven voor de vakantie)

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:33

Leuk joh, Michelle! Ik hoop datie van mij ook zo lekker bomproof wordt. Roco is dat gelukkig al, heerlijk, zo relaxed buitenrijden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:20

Mossel schreef:
@ _Saida_ Ja Nagelbijten / Gniffelen slechte zaak dat ik weer zolang niet ben geweest Scheve mond*foei*
Mja gaat niet zo goed met paard dus steek er veel tijd in natuurlijk... met ymkje daarin tegen gat het super en lekker drammerig Nagelbijten / Gniffelen

Ja ga je schamen! Tong uitsteken
Het gaat niet zo goed met Visa? Vertel?

Kate -> Welkom hier! Clown
Gefeliciteerd met je nieuwe paardje!
Indrukwekkende profiel heb je zeg! Pfieuw!

Jasmijn -> Ach jee, wat vervelend nou.......
Heb er even geen woorden voor, maar ik voel met je mee en wil je wel een superdikke knuffel geven van Rintske en mij! Ach gut

Sanne -> Ik zal kijken of ik binnenkort weer wat foto's en een filmpje kan maken van het spelen in de bak.
Is altijd leuk om te zien vind ik!

Michelle -> Kom jij maar gezellig naast mij op die roze wolk zitten, hoor!
Plek zat! Haha!
Geweldig joh, dat het zo goed is gegaan!
Rints en ik zijn er nog lang niet aan toe, maar ik hoop dat het bij ons ook zo goed zal gaan als bij jou!

Ik ben weg naar m'n zwarte monster! Knipoog Tong uitsteken

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:38

Haha, dank je Saida. Hoe bedoel je, indrukwekkend?

Ik verveel me een beetje Huilen van het lachen ik kan niet wachten tot morgenavond, weer lekker rondtuffen op Roc. Ik hoop dat hij een beetje fijn is, want nu moet hij toch wel weer aan de bak, half september heb ik weer kur op muziek in Naaldwijk Hyper!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:10

Mies: Wat goed van jou!! Haha! Een buitenrit met Shannon. Wat gaat ze vooruit zeg.. echt super!!

KI_Images: Welkom hier! Klinkt echt als een onwijs toffe merrie. Ben heeul benieuwd naar foto's Haha! !

Sanne: Haha, jij wordt ondertussen gek van niewsgierigheid... ROFL . Leuk hoor om te lezen... Haha! .

Malin: Hello! Kom je ook weer eens kijken. Ik mis je in het topic joh Knipoog . Hoe is het met Suevie en Dink Haha! ?

Jasmijn... Ik schrok me echt helemaal kapot toen ik het las.... Wou ook liever eerst even persoonlijk erop reageren, dat heb je waarschijnlijk al gelezen.. Kan het echt bijna niet geloven..zomaar opeens.. ... Sterkte meis!!! Ach gut