Altijd leuk, een pup in huis!
Saida: Veerle was ook zo, en nog steeds trouwens, ben er ook een keer afgevallen omdat er een boomblaadje langswaaide

Maar ze is wat dat betreft sinds ik klassiek rijd helemaal veranderd. De rust zit er eindelijk in! Bij haar was het niet alleen een pittig karakter (wat ze dus nog steeds wel heeft), maar ook gewoon heel veel onrust en stress!
Ships, nog 2 uurtjes! Vannacht al heeeeel raar gedroomd! Hopen dat ik vanavond de staleigenaar kan bellen dat ik volgende week met een poownie kom!
van dit topic!
naar iedereen!
slechte zaak dat ik weer zolang niet ben geweest
*foei*
Ik stuur je even een pb.. 
Tot nu toe is het hier dan namelijk zo geweest dat het veulen dan diezelfde dag of nacht nog geboren werd.

En het ging goed! Zelfs gegalopeerd!!! Ze was helemaal niet schrikachtig of gespannen, natuurlijk wel een beetje in het begin maar ze deed het echt heel goed. Ze liet ook dr oortjes lekker wapperen aan de zijkant en ahhhh *is er nog plek bij saida op de roze wolk
ik kan niet wachten tot morgenavond, weer lekker rondtuffen op Roc. Ik hoop dat hij een beetje fijn is, want nu moet hij toch wel weer aan de bak, half september heb ik weer kur op muziek in Naaldwijk
. Leuk hoor om te lezen...
... Sterkte meis!!!