Wat balen Maartje dat je nog steeds niet beter bent. Mij is het vanmorgen in mijn rug geschoten (chronische rug/ ribklachten) en ik ben momenteel niet eens in staat om mijn sokken aan te trekken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gister was mijn energie level al weer wat beter, ik dacht vrijdag wel even 4 paarden te trainen maar dat wilde echt nog niet. Gister 3 gedaan en les gegeven aan de oudste en dat redde ik prima. Vandaag uithoudingsvermogen testen met agility, als ik dat overleef, ben ik beter 

Ik ben er achter gekomen dat ik zwanger ben, nu 14 weken. En eigenlijk continu zwaar beroerd geweest en in het begin vooral veel pijn. Ik red het inmiddels om weer een kwartiertje in de benen te zijn, inclusief het begin was 5 minuten ongeveer de max tot ik een bankje nodig had. Sollie bezoeken op zijn natuurgebied met 20 min en 20min terug, was dan ook echt een no go.
online lees ik verhalen waar ze er pas met 4 uit kwamen. Ik hoop iets eerder omdat ik hem wel voor zijn 4 jaar elders zou willen hebben staan, maar daar kunnen we natuurlijk niets aan veranderen.