Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sannahtris schreef:@absobloem bedankt voor je eerlijkheid
@Jinthe &lovemyjoy
Bedankt jullie hebben gelijk
Ik twijfel niet perse om de moeder want ze komt uit goed lijntje is meer zo dat ik het vervoeren wat spannend vind eigenlijk is dat het enige wat me tegenhoud , wie niet waagt wie niet wint toch.
En qua bouw valt die me niet heel erg tegen.
Hij is nu 16 dagen oud
Jinthe1 schreef:sannahtris schreef:@absobloem bedankt voor je eerlijkheid
@Jinthe &lovemyjoy
Bedankt jullie hebben gelijk
Ik twijfel niet perse om de moeder want ze komt uit goed lijntje is meer zo dat ik het vervoeren wat spannend vind eigenlijk is dat het enige wat me tegenhoud , wie niet waagt wie niet wint toch.
En qua bouw valt die me niet heel erg tegen.
Hij is nu 16 dagen oud
Moet je ver reizen om naar een veulenkeuring te gaan? Rond de 3 maanden heeft het veulen een mooie leeftijd om naar een keuring te gaan. Wat dat betreft zit je nog niet hoogzomer en dus nog niet zo heel warm. Wij vervoeren de veulens altijd gewoon los naast de moeder die wel vast staat. Geen schot ertussen. Het is zeker de moeite om te gaan. Hij heeft een mooi frontje en dat bokbenige is normaal op deze leeftijd en is dadelijk niets meer van te zien. Ik zou zeggen, doen
Janinevv schreef:Jinthe ja dat is het enige positieve dat ze weer goed uit dr ogen kijkt en dan denk ik weer ach meid kon je nou maar zeggen waar je last van had.
Zonnebloem ja ze is echt heel klein en groeit heel langzaam alles staat op “overleven”
Jaa staat net op de pulp dus ik heb hoop.
Ze krijgt nu twee keer een serum over haar voedsel. Luzerne, brok heb ik verhoogd en dan wat muesli door de pulp.
Janinevv schreef:Kan ze die achterstand straks nog wel in halen? Denken jullie?
Ja het is duimen dat alles in combinatie haar er boven op krijgt.
Donderdag weer even extra voer inslaan
xXutopiaXx schreef:Dat klinkt wel goed, dat serum en het spulletje met vitaminen! Lijkt me een hele goeie aanvulling voor nu inderdaad! Heb je wel eens contact gehad met een voedingsconsulent over de voeding? Of doe je het met de DA?
Veel plezier Absolem!
Janinevv schreef:Kan ze die achterstand straks nog wel in halen? Denken jullie?
Ja het is duimen dat alles in combinatie haar er boven op krijgt.
Donderdag weer even extra voer inslaan
xXutopiaXx schreef:Hmm.. ja, ik heb voor mijn oudje wel een mooi alternatief gekregen: wel veel voedingsstoffen, maar niet veel 'gekmaakstofjes'... Even opgezocht: https://www.dodsonandhorrell.com/produc ... -condition