Deze is van december geloof ik. Ze is onmogelijk op de foto te zetten, staat altijd meteen met haar neus in mijn telefoon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Ik kom ook weer even binnen vallen. Ik heb helaas afgelopen maandag mijn grote vriend Goya moeten laten gaan. Hij had melanomen, ook geknapt (in zijn koker en onder zijn staart) en wie weet waar nog meer. Daarnaast was hij bevangen, reageerde niet op de pijnstillers. Op de foto's bleek een gekanteld en verzakt hoefbeen en aan de andere hoef een gekanteld hoefbeen welke bijna door de zool ging.
Gelukkig kon het thuis, de foto's maken en hebben we hem laten gaan.
Nu is het nog erg moeilijk , maar voor Villa ben ik langzaamaan op zoek naar een nieuwe vriend. Vind het echt onwijs lastig om nu al een nieuwe vriend te zoeken, maar een paard hoort niet alleen.
Zeker Villa niet. Villa heeft een stabiele, rustige vriend nodig, waar hij zo tegenaan kan botsen zonder dat hij het erg vind.
Daarnaast zou ik het fijn vinden er mee te kunnen rijden. Graag beleerd, ben niet angstig, maar heb de tijd niet om een paard te beleren. Uiteraard ga ik er geregeld wat mee doen, maar als ik om wat voor reden dan ook even een paar dagen geen tijd heb vind ik het niet eerlijk om dan steeds weer opnieuw te beginnen.
Geen schimmel, voorkeur ruin (geen hengst), merrie mag als ze geen overduidelijk merrie gedrag vertoont.
Niet te groot (ben zelf 162), max 160/165
Max 10 jaar.
Normale prijsklasse.
Graag al een poos in NL zodat zijn gedrag mij goed uitgelegd kan worden. Liefst via een particulier.
Mochten jullie iets weten/horen dan hoor ik het graag.
Hij/zij krijgt een plek aan huis, met veel grond, dag en nacht buiten in de zomer, winters overdag buiten en 's nachts op stal.
Veel liefde en aandacht, er is altijd toezicht..
keeyzie schreef:Jenera: Op die onderste foto was hij 4 inmiddels is hij 6 jaar.
Blijft toch lastig om die achterhand ook goed op spier te krijgen hoor. Maar ik zie het nog steeds veranderen dus dan is het goed
keeyzie schreef:Was dat niet je bedoeling dan?
Het zijn echt laatbloeiers, ik moest dat ook eerst nog zien, maar nu geloof ik het zeker![]()
Ik merk ook dat hij per maand nu nog steeds breder aan het worden is.