Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) echt mijn complimenten jullie kunnen al makkelijk een b proef lopen en mies zit er ook super op zeg heb geen andere woorden dan TOP

Ziet er echt heel netjes uit!! Ik zou wat meer aanleuning en buiging in het achterbeen willen zien, moet altijd iets hebben waar je aan kunt werken toch
Maar idd: je zou hier echt een goede B proef mee kunnen starten!!!
" hahaha. Hij doet alleen ff opstappen gek (nooit gedaan trouwens, is echt sinds ik buitenrij..) en na 1 rondje is hij heel relaxed en fijn bewerkbaar. Dat er verbeterpunten zijn, dat zeker
. Zou maar goed zijn ook haha, hij is pas 5 maanden ohz!
Ben daarom stiekem ook wel trots op mezelf
.
. Geweldig snoetje daar!
. Hij zou idd wel een B proefje kunnen lopen denk ik! Het is alleen zo'n miereneuker dat ie van ieder opvliegend bladje zou "schrikken" denk ik
. Maar goed, neemt niet weg dat ik wel trots op m ben
Kijk die Banjer toch eens... lekkerding!
Arme kat... knuffels van mij! 
Alleen de hond heeft heel veel van die hoefafschraapsels opgegeten dus ik zit nu echt te wachten tot ze aan t kotsen gaat
zasread schreef:DinkeyGirl schreef:Sanne hahaha ik moest eerst ook effe kijken hoor, bij de eerste foto dacht ik, is dat Bondosa nou? Maar ik herkende hem aan zijn koppie
Bondosa met een piemeltje![]()
En Bondosa is toch ook weer anders, en donkerder. Maar djeez wat is hij licht geworden zeg