Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
. Heb er wel zin in, het verdient namelijk echt dik ook
(9 euro netto!! Bijna dubbel van wat ik bij de Appie verdien). Bovendien lijkt het werk me erg leuk ook, ik ben ook kamermeisje geweest en in een ziekenhuis schoongemaakt, dus komt helemaal goed
. Kan ik lekker sparen en leuke dingetjes voor Billy (zit nog steeds een naam te bedenken..) kopen (mooi halster, poetsspulletjes..). 
Heb je eerste keus? Of hoe gaat dat met de verkoop?
Volgens mij klopt dat niet helemaal. Een vriendin van me had ook een cane corso en dat was een schat van een beest hoor. Helemaal niet lastig.. Maar goed, als het niet anders kan....... Veel succes met een goed huisje vinden dan maar! 
Heb ook hele leuke foto's gezien van jou en Gemelo! gaaf paard is dat ook zeg. 

Super hoor
En van Jus GEWELDIGE paarden!! Die zwarte is ook zo gaaf! 
.
.
. We hadden gedacht dat we in Spanje bleven, daar is het geen probleem, maar nu we terug naar Nl gaan wel
. Sja, Cane corso's kunnen verschillen he. We hebben er iets van 6 gehad, allemaal een ander karakter. Hun echte karakter ontwikkelen ze pas na zoveel jaar. Maar dat betekent niet dat ze gelijk een dominante hond worden die bijten, neehoor. Maar bij Gino is dit dus wel zo. Haha, is zeker weer ff wennen op Aman dan. 

ja thuiszorg verdient goed
Dat heb ik ook in het zorgcentrum, ik ben er ook zeer blij mee!!
Een heuse anda merrie, alleen niet zo super groot.
Daarna had ik pas weer college om half 1, dus ben ik maar even wat schoolwerk gaan doen, moet toch een keer gebeuren.
Laatst had ik echt gedroomd dat er een prachtige donkere schimmel hengst in de stal stond
enne, over het meeten dat moeten we echt wel een x doen eigenlijk. Misschien in de vakantie een keer. Want jij bent echt wel iemand die ik IRL wil zien, en dan pakken we meteen Billy en Fuur (?) mee! 
hebben jullie al een baasje?
Dacht dat ik had gelezen van een cruzado? Dat paps een anda was, en moeders een gewoon 'paard' / 'pony'. Neem me niet kwalijk
. dus paps en mams zijn anda's? Ben ook wel benieuwd wat er uit komt!
Spannenndd! * Wel l.ullig van je school btw! * 
Lau en ik rijden haar samen Indiena is van ons samen.. ascar is weer helemaal van mij net zoals daisy en het veulen dat in aisy zit is weer van ons samen snap je hem nog
. Maar gaat wel lukken dit keer!
En nu droom ik over Billy, en wandelen en poetsen
. Mar eerst zondag afwachten.. ik heb vlinders in mijn buik!
Mies_Apollo schreef:jasmijn: Leuk dat je bent aangenomen!
soeske: staan ze op je stage op stal? Klinkt super!
Encanto vond dat ik te lang op vakantie was geweest, hij was boos. maar na een poetsbeurt en een kwartiertje buiten gestapt zonder zadel was hij weer blijer.
Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de gemiddelde dekenmaat is van een paard van rond de 1.60....
horseyfries schreef:Mies_Apollo schreef:jasmijn: Leuk dat je bent aangenomen!
soeske: staan ze op je stage op stal? Klinkt super!
Encanto vond dat ik te lang op vakantie was geweest, hij was boos. maar na een poetsbeurt en een kwartiertje buiten gestapt zonder zadel was hij weer blijer.
Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de gemiddelde dekenmaat is van een paard van rond de 1.60....
Dan is een dekenmaat 155/205 (boven en ondermaat) normaal gesproken goed.