Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Amable, gaaf joh, ik ben echt ven van jouw paardJe profiel was ook om te smullen!
Nouvel schreef:Klinkt gaaf Cloris!
Is dat alleen kijken of ook meedoen?
En voor wat voor paarden is dat geschikt?
nickyu schreef:voordeel van eigenzaak hebben , degelijke dekens voor ietsjes minder
ben helemaal verliefd op een busse deken met wol temperatuur regulerend , waterdicht ademend met hals , erg duur maar erg goed en erg sterk en geen gehannes met dekentje meer of minder
lijkt me echt gaaf Cloris , eens kijken of ik het kan organiseren
of je een keer hier dat kan doen..daar ik na een lange reis niet meer te paard kom
mits je dat een keer zuo willen natuurlijk
PatriesjeMR2 schreef:Vandaag weer wat kiekjes gemaakt van Ensueño.
Zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=689353
kjoetie schreef:wel gaaf hoor, dat garrocha
nou tis net niet een bijzondere auto, maar een oude kadett, dus zo'n ding dat je met 2 tikjes open hebt.. dat is waarschijnlijk ook het probleem geweest. Een vriend van mijn vriend belde gisteravond om kwart voor twaalf, omdat hij dacht dat hij mijn vriend bij de stoplichten had gezien met een paar man in de auto. Mijn vriend was dus bij mij, dus we hadden zoiets van, die vergist zich. Maar waarschijnlijk was onze Blutsjie toen al gepikt![]()
Voel me er nog steeds flink naadje onder, hoop dat de inboedelverzekering niet moeilijk doet, ik heb nml een studentenverzekering... *zucht* wat een gedoe ook weer![]()
Nu zo eerst rijlessen, heb echt geen zin om te gaan karren in het donker, maarja..
cloris schreef:[
Met de tijd is het wel leuk eens die kant op te komen
cloris schreef:Het is in principe om eens te kijken, of voor mensen die het altijd al eens wilden proberen, en de paarden? mij maakt het niet uit welke paarden maar wat ik al eerder schreef, een redelijke dressuurbasis is wel van belang.
Nouvel schreef:Skattie, wat een leuke foto's!
Ik vind de kwaliteit nog wel meevallen hoor!
Die deken heb ik ook gehad, heb 'm weg moeten doen omdat 'ie te groot was voor mijn paard en daardoor scheef ging hangen...
Echt jammer, het is een supermooie deken!
Skattie schreef:
Ik vind mijn deken net een beetje aan de krappe kant, hij past wel maar hij had iets ruimer gemogen. Maar een maatje groter was meteen weer veels te groot. Maar ik vond hem ook supermooi en heb hem voor mijn verjaardag gekregen.
Skattie schreef:@ Cloris, het lijkt mij geweldig om aan je clinic mee te doen, maar dan moet het niet al te ver zijn.
Skattie schreef:@ Cloris, het lijkt mij geweldig om aan je clinic mee te doen, maar dan moet het niet al te ver zijn.
Amable schreef:DinkeyGirl schreef:Amable, gaaf joh, ik ben echt ven van jouw paardJe profiel was ook om te smullen!
Dank je wel! Leuk om te horen (lezen)! Ben je ook op mijn site, www.amable.nl ,geweest? Krijg daar ook erg veel positieve reacties over en daar staan vooral nog heel veel meer foto's