Starbreeze schreef:Pletje, jij bent degene die het hier niet begrijpt, jij vat het helaas persoonlijk op. Nogmaals er is niets mis met B ruiter zijn, echter voor jou is er nog zoveel te leren (en voor mij ook! alleen ontken ik dat niet) en nu al denk je het te weten. Een gemiste kans als ruiter, als jij goed wil leren rijden, dan zou je je open moeten kunnen stellen, als je dat niet doet of kunt, dan houdt het meestal erg snel op. Waarom voelen B ruiters zich toch zo aangevallen als iemand hen B ruiter noemtSucces ermee.
Ik heb nooit beweerd alles overal vanaf te weten, want ook ik ben ervan op de hoogte dat dat niet het geval is. Indien het over een zaak gaat waar ik niet genoeg verstand van heb dan hou ik mijn mond wel.
Wat ik zo jammer vind, is dat jij niet snapt waarom ik zo reageer. Er wordt dan zo ontzettend op die B ruiters gehamerd ja. Dat ze niks weten omdat ze op de wedstrijden B rijden. Zo komt het over, misschien heb je dat zelf niet eens in de gaten. Een bepaalde minachting proef ik als ik jouw posts lees. En dan zeg je dat ik degene ben die het niet snapt? Volgens mij snap jij niet hoe je overkomt op mij.
Hierboven staat ook de reden beschreven waarom 'B ruiters' zich dan zo aangevallen voelen.